• 177.946 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.640 votes
Profile

Bier en andere alcoholische dranken

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Hmm bij mij juist een combo . Ik vind whiskey alleen lekker na een aantal biertjes .

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

En in Vlaanderen hebben ze bij het overgrote deel van de Chinese restaurants ook de Chinese trots, de blonde 'Tsingtao'. Geen wonder, maar fris is het best te drinken.

(afbeelding)

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Mythos, lekker ja. Heb zelf nog een tijdje Efes gehaald bij de bierspeciaalzaak in Utrecht. Het heeft zo'n honingachtige zoetige smaak

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

"Belgium supposedly holds the honour of being the most diverse, stylistically speaking, beer producing nation on the planet."

Top 10: Beer Producing Nations - AskMen.com UK - uk.askmen.com

"The top spot goes to Heineken"

Guinness beer - AskMen.com UK - uk.askmen.com

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Een vriend van me had een feestje. Zijn ouders waren 25 jaar getrouwd. Er werd Warsteiner geschonken best lekker bier. Ben net terug. Nu nog maar eens zien of ik een film kan kijken

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Heel simpel, maar als ik begin met drinken, liever dit:

(afbeelding)

En daarna dit:

(afbeelding)

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

La Chouffe zie ik vaak staan, maar nog nooit gehad!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Warsteiner

Poepgezicht

• 298 messages
  • 1247 votes

La Chouffe vind ik ook lekker! Drink ik bijna nooit, weet niet eens of dat hier wel in kratten te krijgen is.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Meestal gaat dat per 4 flesjes in een kartonnen doosje! 4 van die doosjes zitten dan weer een een rare krat.

(afbeelding)

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Heb hier nog een flesje La Chouffe staan, maar vind 75 cl een beetje teveel om in mijn eentje weg te werken. Niet dat de hoeveelheid onoverkomelijk is (integendeel), maar ik mag op een avond graag veel verschillende biertjes proberen en na 3/4 liter La Chouffe zal je er nog maar een paar drinken. Jammer genoeg drinken mijn meeste vrienden het niet. Ach, dan maar het kratje Palm aanbreken (heerlijk!) en dat afwisselen met een enkele Leffe Bruin die ik ook nog heb liggen...

Naast Palm mag ik op gewoon pilsgebied de laatste tijd graag aan de Lindeboom en Leeuw zitten, echt twee bijzonder lekkere pilsjes die je jammer genoeg moeilijk krijgen kan. Op een borrel van de week was de Brand ook erg goed, maar dat kan komen doordat de pils de hele avond gratis was.

Iemand die nog een leuke speciaalzaak in Rotterdam kan aanraden? Ik ben eigenlijk nog niets tegengekomen.

Mescaline wrote:

(afbeelding)

Biertje?

Die Franziskaner Weissbier is echt top! Laatst nog een heel krat met halve liters van opgehaald. Ga altijd eens in de paar maanden naar Leer, Duitsland waar je de ganz geilste bieren kan kopen in grote hoeveelheden en voor lage prijzen..

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

In Schiedam zat wel zo'n bier speciaalzaak, maar weet de naam helaas niet meer. Was er ook maar 1 keer.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik vind de Biergids in Kralingen altijd wel fijn.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Naomi Watts wrote:

Ik vind de Biergids in Kralingen altijd wel fijn.

Joh, adres even opgezocht en ik fiets daar serieus elke dag langs zonder hem gezien te hebben. Bedankt voor de tip, ga ik dan maar even uitzoeken he!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Graag gedaan .

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Het is weer Bockbier tijd btw. Tot nu toe nog maar 2 geproefd; Grolsch (mwah, veels te zoet) en Hertog Jan (die is wel lekker). Ben benieuwd wat ze bij La Trappe weer gebrouwen hebben dit jaar

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Komt die deze winter ook met een bock dan? Nice!, van La Trappe dronk ik altijd alleen de dubbel en de triple, maar die smaken zeker naar meer...

• 7484 messages
  • 1715 votes

Ja sinds een paar jaar maken ze het weer. Die van vorig jaar was erg lekker iig.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ik sta (bijna) altijd open voor een biertje. Ondanks dat de meeste mensen die ik ken meer bier dan mij drinken, wordt ik als een soort BOB - zonder auto - gezien. De bier die ik meestal aangeboden krijg is Heineken, dus na 1 - 2 flesjes hoef ik dat ''bier'' niet meer

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

(afbeelding)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Dat het bier mag heten... Frisdrank met alcohol.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Vandaar dat ik het ook lekker vind Normaliter ben ik niet zo van bier.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dan liever in de zomer een Coronaatje.

(afbeelding)

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Ik zou eigenlijk best wel eens een biertje willen drinken met die Tanja Nijmeijer!

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Volgens mij is een lijntje snuiven praktischer...

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Madecineman wrote:

Dat het bier mag heten... Frisdrank met alcohol.

Hehe indeed.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Breezers, safari en al die andere zoete wijventroep is gewoon frisdrank. Desperado toch niet??

• 7484 messages
  • 1715 votes

Het smaakt als sneeuwwitje met een vleugje Tequila. Ik lust het ook wel (als het moet) maar met bier heeft het niet zo veel te maken.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Nee, dat is niet zoet geloof ik dus behoort meer tot de algeme wijventroep categorie.

Edit: Ah, het werd al afgekraakt.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

(afbeelding)

Dit is zowat mijn favoriete biertje, Witkap. Is ook zowat de regionale trots van Ninove( mijn geboortestad). Ik kijk ook ieder jaar uit naar de opendeurdag van Slagmulder(de brouwerij) waarbij we dan gratis Witkapkes mogen komen zuipen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.