• 177.945 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.602 votes
Profile

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #3

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat een stunt van Doets zeg. Smith eruit.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

The Oceanic Six, happie: Jullie volgen darts veel meer dan ik, ook zeker gedurende het jaar.

Afgelopen week zag ik een filmpje op het internet van het einde van de partij tussen Wattinema en Wade, gewonnen door eerstgenoemde. Er werd bij verteld dat Wattimena zich niks aantrok van het ronduit horkerige gedrag van Wade, omdat hij hem ondertussen wel kende.

Wade was ook inderdaad niet van plan zijn tegenstander te feliciteren, zo leek het.

Weten jullie of dit standaardgedrag van Wade is, of dat er iets speelt tussen die twee spelers?

Even zoeken: Wade - Wattimena

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Graaf Machine wrote:

The Oceanic Six, happie: Jullie volgen darts veel meer dan ik, ook zeker gedurende het jaar.

Afgelopen week zag ik een filmpje op het internet van het einde van de partij tussen Wattinema en Wade, gewonnen door eerstgenoemde. Er werd bij verteld dat Wattimena zich niks aantrok van het ronduit horkerige gedrag van Wade, omdat hij hem ondertussen wel kende.

Wade was ook inderdaad niet van plan zijn tegenstander te feliciteren, zo leek het.

Weten jullie of dit standaardgedrag van Wade is, of dat er iets speelt tussen die twee spelers?

Even zoeken: Wade - Wattimena

Niet specifiek tegen Wattimena volgens mij. Alhoewel hij dat toevallig eerder ook al deed bij Wattimena, toen die hem al versloeg op het EK.

Maar het is redelijk standaard bij hem hoor. Het is een bijzonder apart mannetje.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Noppert en WK's is een vreselijke combinatie. Alhoewel Joyce wel één van de slechts denkbare lotingen was vanuit de Eerste ronde.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat een ongekend dramatisch niveau bij Kenny tegen van Barneveld.

Darts onwaardig.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Hij begint dramatisch. Het is niet eens dat hij een enorm hoog niveau hoeft te halen om dit winnen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Echt pijnlijk dit. Verdrietig dat een gigant als van Barneveld ooit was zo moedeloos en hopelijk staat te gooien. Dan kun je gewoon beter stoppen met darten.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Waardeloos niveau zeg van beide. Hier wint Humphries nog met zijn ogen dicht van.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

happie wrote:

Noppert en WK's is een vreselijke combinatie. Alhoewel Joyce wel één van de slechts denkbare lotingen was vanuit de Eerste ronde.

Wel apart ja. Ik volg darts tegenwoordig alleen tijdens het WK, en dan vraag je jezelf inderdaad af hoe deze gast de nummer 13 van de wereld kan zijn.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Pijnlijk zeg Barney. Jammer om hem zo te zien.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Wat een gelul in de studio joh. Laat Barney lekker darten zolang hij er zin in heeft. Zijn iconische momenten worden echt niet overschaduwd door dit soort wedstrijden hoor. Wat een geouwehoer.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

IH88 wrote:

(quote)

Wel apart ja. Ik volg darts tegenwoordig alleen tijdens het WK, en dan vraag je jezelf inderdaad af hoe deze gast de nummer 13 van de wereld kan zijn.

Heeft de laatste twee jaar twee keer een halve finale gehad op het EK. Eurotours en PC toernooien pakt hij ook wel aardig wat geld.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Oh jee, Barneveld. Altijd jammer, maar het is niet eens echt onverwacht. Ik durf het commentaar achteraf niet te kijken. Heel sneu, maar je kunt niet winnen alleen op basis van het verleden. Je moet gewoon echt nu iets presteren.

Na de kerst begint het toernooi echt, zo is dat al jaren. Ik had graag Barney daar nog bij gehad.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Meikle straft Littler niet af in diens leg en word vervolgens gebroken met tops tops. Wel een baas hoor the Nuke, dat doen op zo'n moment.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

IH88 wrote:

Wat een gelul in de studio joh. Laat Barney lekker darten zolang hij er zin in heeft. Zijn iconische momenten worden echt niet overschaduwd door dit soort wedstrijden hoor. Wat een geouwehoer.

Nou, dit soort potjes blijven aardig hangen. Hij begint meer een icoon uit een heel ander tijdperk van darts te worden. Ik vind de man echt boeiend en zal hem altijd supporten, maar als hij komend jaar niet flink beter gaat spelen dan moet hij toch overwegen of analist zijn niet beter iets voor hem is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

happie wrote:

Waardeloos niveau zeg van beide. Hier wint Humphries nog met zijn ogen dicht van.

Het erge is dat die Kenny er werkelijk niks van kan.

Bij van Barneveld weet je nog dat hij kwaliteit in zich had. En heel soms heeft. Maar je verliest nu gewoon van wat je in het voetbal een eerste divisie ploeg zou noemen.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Yup hij gooit net zo'n matige pot, als tegen Pietrezcko eerder dit jaar op de WPG. Voor de rest verloor hij altijd tegen een topper of een goede speler, die geweldig gooide. Hij heeft niet zo'n super jaar, maar verliezen van dit soort spelers is echt slecht, dat had ik niet verwacht.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Die laatste set van Littler..... Meikle gooit gewoon 105 daar en krijgt geen pijl op een dubbel.

Oh ja Littler gooit daar 140.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Waanzinnige eerste set van Auberginius. 112 gemiddeld. Razma moet er bij staan en er naar kijken.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Searle is bij mij het tegenovergestelde van Noppert. Steeds als ik kijk gooit hij grandioos. Als ik niet kijk wordt hij uitgeschakeld.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Sterke finish nog die 65 van Razma.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Wat een abominabel niveau van Dirk ineens.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Zelden zo'n groot verval gezien als Dirk vandaag.

Sinds gisteren alle 5 Nederlanders uitgeschakeld. Hopen dat Nijman zijn talent kan laten zien.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Ik heb bij Dirk altijd het gevoel dat hij de energie van het publiek nodig heeft om goed te kunnen darten. Het komt niet uit zichzelf maar moet echt van externe factoren komen wil hij goed en vooral constant darten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De Nederlanders falen behoorlijk in deze fase al.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Ja na de Kerst houden we nog Doets, MvG en Wattimena over. Daar kan van Veen nog bijkomen.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Nou vooruit Jeffrey de Graaf is natuurlijk ook gewoon een Nederlander. Knappe overwinning op Anderson zeg.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

happie wrote:

Nou vooruit Jeffrey de Graaf is natuurlijk ook gewoon een Nederlander. Knappe overwinning op Anderson zeg.

Bij Anderson heb ik altijd het idee dat hij niet alles voor zijn sport geeft. Heeft een paar leuke jaren gehad, maar dat is het wel. Terwijl hij in potentie altijd bij de beste vijf hoort want hij kan een enorm niveau halen.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Door de uitschakeling van Cross kan zijn vierde plek op OoM op de tocht komen. Dus automatische plaatsing voor de PL.

Dienen Heta en Clayton de Semis te halen. Voor Heta word dat tricky met eventueel Humphries in de kwartfinale. Clayton heeft het makkelijker, want daar is Smith weg gevallen. Dat stuk is redelijk open en geen Luke aan die kant.

Bunting, Aspinall en Price moeten de finale halen. Aspinall en Bunting hebben een zware opgaaf met beide Lukes aan hun kant. Price heeft concurrent Clayton en MvG daar. Maar goed het niveau van Price is niet finale waardig.

Denk dat Heta sowieso wel geselecteerd word. Hij staat zesde en behoudens Whitlock is er geen Aussie ooit deelnemer geweest en die laatste is ook alweer 10 jaar geleden. Vl

SergioMalick

• 1230 messages
  • 1833 votes

Komend jaar geen ski-springen bij de NOS op nieuwjaarsdag. Een schande

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.