- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #3
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #3
happie
-
- 6265 messages
- 426 votes
Hij heeft pech dat Pogacar en Vingegaard hier nu rijden in zijn tijd. Dadelijk komen daar wellicht ook nog Del Toro en Seixas boven te staan. Heel misschien word hij in de grote rondes nog wel ingehaald door een landgenoot.
Vond zijn boosheid wel mooi gisteren. Dat laat zijn drive als sportman zien. Was gisteren een begrijpelijke als ook een treurige situatie met UAE. Pogacar, die zich bewust inhoud om del Toro te helpen. Pogacar had Carapaz met gemak nog bijgehaald. Evenepoel ook nog wel, als hij eerder was gegaan. Die laatste twee zaken maakte zijn boosheid ook wel denk ik.
SergioMalick
-
- 1294 messages
- 1967 votes
Ja zeer begrijpelijke tactiek van UAE. Het voelt ook een beetje alsof Pogacar zich nog meer verveelt nu Vingegaard weg is. De uitdaging om Del Toro te helpen is misschien wel interessanter dan elke keer met speels gemak te winnen. Van mij mag Pogacar het record van Cavendish overtreffen en nog een beetje meer zelfs. Ik hou wel van die lijstjes en records, ben ook fervent Procyclingstats gebruiker.
happie
-
- 6265 messages
- 426 votes
Eens. Zonder Vingegaard is het nog minder leuk. Daarnaast is Visma de enige ploeg, die UAE echt durft aan te vallen.
Hopelijk doet Vingegaard de tour aan zonder Giro of valpartij en een normale voorbereiding. Eigenlijk nog een goede tweede klassementsrenners, zoals ze destijds met Roglic erbij hadden.
Kijk al uit naar de Vuelta met Pogacar. 
AGE-411
-
- 10345 messages
- 751 votes
-ja
Hij heeft pech dat Pogacar en Vingegaard hier nu rijden in zijn tijd. Dadelijk komen daar wellicht ook nog Del Toro en Seixas boven te staan. Heel misschien word hij in de grote rondes nog wel ingehaald door een landgenoot.
Die moeten eerst nog bevestigen.
In 2019 - na Remco's eerste professionele zege op 19-jarige leeftijd - kregen we al te horen: "Ja maar, met Bernal zal hij nooit de tour winnen".
Daarna passeerden namen als Carlos Rodriguez en Ayuso. Die slaagden er evenwel niet in om te bevestigen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22634 messages
- 5257 votes
Van der Poel is een legende. Over deze finish wordt over decennia nog gepraat.
Graaf Machine
-
- 10190 messages
- 1540 votes
Vond zijn boosheid wel mooi gisteren. Dat laat zijn drive als sportman zien. Was gisteren een begrijpelijke als ook een treurige situatie met UAE. Pogacar, die zich bewust inhoud om del Toro te helpen. Pogacar had Carapaz met gemak nog bijgehaald. Evenepoel ook nog wel, als hij eerder was gegaan. Die laatste twee zaken maakte zijn boosheid ook wel denk ik.
Evenepoel is pas 26. Hij heeft nog wel wat hele sterke jaren te gaan. Misschien komt zijn kans wel, niemand die dat weet. Zoetemelk reed ook eerst in het tijdperk Merckx en daarna in het tijdperk Hinault, maar pakte toch zijn kans.