- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P. #2
R.I.P. #2
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Franz Beckenbauer (78) overleden
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
R.I.P. Der Kaiser
De laatste supervoetballer van die generatie - of vergeet ik er nog eentje?
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Geen verstand van voetbal maar van hanegem misschien?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Collins
-
- 7294 messages
- 4311 votes
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
Cincinnati Kid en Heat of the Night zijn geweldig. Maar and Justice for all, Moonstruck en a soldier story eigenlijk ook. Jesus Christ superstar was op zijn minst een bijzondere film. Heeft mooie dingen gemaakt.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Ach jee. In the Heat of the Night neemt een speciaal plekje in in mijn filmliefhebbers hart.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ik heb niets met rally en ik heb niets met vrachtwagens en ik heb niets met Parijs of met Dakar, maar Jan de Rooij, daar kon je niet omheen. Dat was een grootheid in een sport die eigenlijk geen sport is. Met een namaakvrachtauto over zandduinen crossen. Waanzinnig. Dertig, veertig jaar geleden smulde ik van de slechte beelden, dat was me een spektakel zeg. Toch nog 80 jaar geworden, zo zie je maar. Alles is mogelijk.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
https://media.nu.nl/m/d6hximuaubnw_sqr1024.jpg Ik vind het toch ook wel een stoere foto hoor. Als ik mezelf daar plaats dan is die vrachtauto minimaal twee keer groter (hoger) dan ik ben.
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8970 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Las het vanochtend pas. Da's schrikken
Heeft veel iconische bijrollen gespeeld in actiefilms.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
De muzak die hij gebruikte bij zijn gedichten. Het was toch jarenlang een begrip; RIP
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Dries van Agt. Geen acteur, geen filmmaker, geen iemand die iets met film te maken heeft. Maar wel één van de eerste politieke personen die ik bewust heb gekend. Mooie man, schijnheilig natuurlijk en een paapse cleaudsack, maar ook een geweldig amusant persoon na zijn politieke carrière. Echt een man waar je eigenlijk niet niet van kon houden. Het ga je goed in het hiernamaals, Dries.https://cda-digitaal.dnpp.nl/sites/default/files/styles/list_image/public/2020-09/NL-HaNA_2.24.01.05_0_928-7553%20Van%20Agt.tjp__0.jpg?h=5c41fd7b&itok=6OAFEW5y
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
RIP Dries van Agt. Markante man, zelf zijn moment gekozen om afscheid te nemen van het leven. Mooi!
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ik las net dat Dries van Agt samen met zijn vrouw uit het leven is gestapt. Dat is zo verdrietig, en tegelijkertijd zo mooi dat ze dat hebben kunnen besluiten.
Euthanasie, het is niet het stokpaardje van het CDA, maar daar was de beste man toch ook al weg, dus maakt het niet uit.
Nogmaals een saluut aan Dries van Agt en Eugenie Krekelberg. 70 Jaar getrouwd en dan hand in hand de dood in gaan. Er zijn weinig films die zo'n indruk op mij maken als dit.
john mcclane 2
-
- 3489 messages
- 6576 votes
Ik las net dat Dries van Agt samen met zijn vrouw uit het leven is gestapt. Dat is zo verdrietig, en tegelijkertijd zo mooi dat ze dat hebben kunnen besluiten.
Euthanasie, het is niet het stokpaardje van het CDA, maar daar was de beste man toch ook al weg, dus maakt het niet uit.
Nogmaals een saluut aan Dries van Agt en Eugenie Krekelberg. 70 Jaar getrouwd en dan hand in hand de dood in gaan. Er zijn weinig films die zo'n indruk op mij maken als dit.
Ja dat is mooi , en ik hoop dat de achterban van het CDA die eigenlijk ook wel begrijpt en weet .
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ja dat is mooi , en ik hoop dat de achterban van het CDA die eigenlijk ook wel begrijpt en weet .
Henri Bontenbal en zijn kinderen weten dat wel.
Oh, was er nog meer achterban van het CDA? 
john mcclane 2
-
- 3489 messages
- 6576 votes
Henri Bontenbal en zijn kinderen weten dat wel.
Oh, was er nog meer achterban van het CDA?
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Haha, ik snap deze meme eigenlijk niet precies, maar vind hem wel grappig.