- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Het was F11, bedankt. Doom ook bedankt voor de genomen moeite. 
Hoe krijg je met F11 levensgrote pictogrammen dan ? 
(bij mij zijn de dan juist ini mini...)
Maar ok, f11 mooi makkelijk opgelost 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Als ik meerdere keren op F11 druk wisselt het tussen 'normaal' en de situatie als ik hiervoor beschreef. Met van die irritant grote plaatjes dus. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Weer ik met een 'simpel vraagje' (heb nou eenmaal niet zo'n verstand van computers). Weet iemand hoe je een lijst in Word op alfabetische volgorde kan zetten?
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
De tekst die je wilt sorteren op alfabetische volgorde selecteer je. Je gaat naar het menu 'tabel', klik vervolgens op 'sorteren'.
Vanaf daar zal het zichzelf wel verwijzen. Hopelijk lukt het.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik kan in het vervolg als ik een vraag heb Doom wel een pm sturen.

speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Niet doen! Op deze manier leren wij oudjes ook nog iets. 
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
iemand een idee hoe je van errorsafe en winfixer af kan komen??
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Groot probleem weer hier. Plotseling tijdens 't internetten is Firefox er gewoon helemaal uitgeteerd. Opstarten kon dus ook niet meer. Geprobeerd opnieuw te installeren, maar mijn computer kon de Setup van Firefox ook niet meer herkennen...
Wat moet ik doen????
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Probeer eerst eens te kijken of firefox tussen je draaiende programma's staat, zo ja, sluit hem dan af.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Bedankt voor de tip, maar hij doet 't raar genoeg alweer na veel kutgekloot.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik hoop dat er hier iemand is die een beetje verstand van het volgende heeft:
Op mijn msn-space wil ik foto's toevoegen aan een fotolijst, maar als ik klik op 'foto's toevoegen' gebeurt er helemaal niets, je ziet ook geen linkje linkonderin het scherm als ik mijn muis er op heb. Weet iemand misschien hoe dit kan komen?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik gebruik al jaren Winamp voor het luisteren van mp3's (geweldig programma), maar ik wil wel 's wat anders proberen. Kent iemand misschien een betrouwbaar, makkelijk, klein en vooral eenvoudig programma? Bij voorbaat dank!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Why name BSplayer ?
It's named after first author. His name is Boris -> Boris SOFTware->BST->BSPlayer
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Spyware alert!
http://forum.bsplayer.org/viewtopic.php?p=24725&sid=3a37fbd74db907dbd1a8244dde101056
"I've used BSPlayer for a long time, I really liked, it WAS a really good player. But today I upgraded to the last version and found this WhenU Save thing... "
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
BsPlayer is toch geen muziek player ? Ja het kan wel maar het is toch hoofdzakelijk bedoeld voor het afspelen van film bestanden. Hiervoor gebruik ik hem namelijk, fijn stukje software overigens.
En muziek afspelen ? Winamp ligt hier duidelijk ver voor op alles en iedereen. Lijkt me verstandig om gewoon bij dit programma'tje te blijven. Mocht je dat echt niet willen, misschien eens I-Tunes proberen.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Volgens velen (die er verstand van schijnen te hebben) is Foobar lichtjaren beter. Nadeel is dan wel dat je alles zelf moet instellen en het niet echt gebruiksvriendelijk is.
Heb het zelf ook op de pc staan maar ik wacht even tot een versie voor n00bs. Het is in ieder geval sneller dan Winamp dat nogal wat kleerscheuren begint te vertonen en steeds langzamer lijkt te worden met elke nieuwe versie die uitkomt.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
De nieuwere versies van Winamp hebben inderdaad spijtig genoeg wat kleerscheuren, daarom geef ik ook nog altijd de voorkeur aan Winamp 2.91. Klein, snel, bijna geen geheugen, geen bugs etc.
Foobar ken ik verder niet, zal het is gaan opzoeken.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik heb ook een probleem wat me mateloos irriteert.
4 van de 5 keer als ik het configuratiescherm open loopt het vast.
Soms kan ik dan via ctr-alt-del het configuratiescherm afsluiten maar meestal moet ik de pc opnieuw opstarten.
Wie weet waar de oorzaak van hiervan ligt ?.
Svp, uitleg in mensentaal, want ik weet weinig tot niks als het aankomt op computers 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Is al gefikst.
Schijfopruiming, viruscheck en defragmentatie even gedaan en 't werkt nu weer perfect. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Ik vroeg me af van de users hier op mm, wat voor firewall ze eigenlijk gebruiken. Want zelf heb ik tot nu toe Norton gebruikt, MC Afee en nu Panda. Het probleem en grote ergernis van Norton was dat als het ging updaten, of scannen, meestal ongevraagd, het dan ook nog eens 90% van mn cpu gebruik in beslag ging nemen. Als ik dan met iets bezig was, een spelletje of anders, dan moest ik dus wachten tot Norton klaar was. Ik hoopte dat probleem niet meer te hebben met MC Afee, en ondanks ik MC Afee een stuk gebruiksvriendelijker vind, kampte ik nog steeds met dezelfde problematiek. Ik gebruik dus nu als alternatief, Panda, maar vroeg me dus af of er nog andere soorten virusscanners/firewalls zijn, en welke door de users hier worden gebruikt en aanbevolen..
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
ZoneAlarm Pro firewall en AVG scanner, al jaren nergens problemen mee
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
ZoneAlarm, dat valt toch gratis te downloaden bij download.com 
Heb ik ook ooit eens een tijdje gehad.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Die ik heb is volgens mij niet helemaal gratis, de virusscanner wel trouwens.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik gebruik helemaal geen firewall eigenlijk...
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Mensen, kunnen jullie mijn zus helpen? Ze programmeert al jaren de prachtigste sites. Laatst heeft ze een site voor een band gemaakt, maar (raar genoeg) weet ze niet hoe ze een gastenboek moet maken...
Ze heeft mij gevraagd het hier te posten. Ik hoop dat iemand het haar kan vertellen. Stuur dan alsjeblieft een mail naar: [email protected]
Alvast heel erg bedankt!