- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Ik raad helemaal niks aan, ik zeg alleen dat ik het zaakje niet vertrouw. En bovendien, als ik de keuze had om een ander systeem te gebruiken, dan deed ik dat wel.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Crisis hier. Van de 4 computers zijn er twee in de loop der dag uitgevallen. Onze hoofdcomputer en server in de huiskamer viel opeens uit, en was daarna niet meer aan te krijgen. De computer van mijn zus is opeens ook niet meer aan te krijgen. Hmmm, zou dit toeval zijn? Ik denk het niet...
Iemand?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Mijn broer weet in 100% van de gevallen de oorzaak te vinden en op te lossen, maar nu niet. 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Het moet haast wel hardwarematig zijn zo lijkt het. Als je de PC niet eens meer aankrijgt, wat kun je er dan nog aan doen? Misschien even het moederbord afstruinen op eigenaardigheidjes.. Misschien is er wel een draadje losgeraakt ofzo..
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dat is het niet (volgens m'n broer). Vooral bij twee computers tegelijk, dat lijkt me echt stug.
Toch bedankt Leno.
Mijn pc en de laptop van mijn broer doen het trouwens nog wel.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Mijn broer weet in 100% van de gevallen de oorzaak te vinden en op te lossen, maar nu niet. 
Deze zin klopt niet. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Hmmmm, best raar. Als ik mijn optische muis links van mijn muismad leg, dan knippert hij konstant (is doorzichtig), maar als ik hem rechts leg, dan doet hij dat niet. 
Iemand enig idee?
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Wat is een muismad?
Misschien probeert hij een 1-aprilgrap met je uit te halen. 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Als ie draadloos is, kan het te maken hebben met de ontvangst van de zender.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Hij is niet draadloos. Het ligt ook niet aan mijn muizenmad, want ik heb sinds een paar dagen een nieuwe eronder gelegd en daarvoor deed die muis precies hetzelfde.
Ik vind het verschijnsel niet erg hoor, maar toch vraag ik me af hoe dat nou komt. Het is net als zo'n goocheltruc op tv.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Gewoon een minuutje op zijn kop leggen, dan kan de muis zich resetten.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Het kan aan de ondergrond liggen, is die verschillend? Een donkere ondergrond kan problemen opleveren bij optische muizen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Hij is van zichzelf grotendeels groen, maar de zaagvis in het midden is inderdaad zwart. Hmmm. Zal ik die dan maar weghalen?
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Al een half uur geen geklaag meer.
Dus alles weer goed? 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
1 APRIL!!!!
Grapje, flauw. Nee, ik zal vanavond een nieuw muismatje proberen te vinden. Kan een dubbel gevouwd A4-tje ook?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Kan een dubbel gevouwd A4-tje ook?
Ja U-96, dat kan, maar het schuiven gaat wel veel stroever. 
Ook jammer dat zo'n A4-tje zo gevoelig is voor zweetjatten.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Hmmm, mijn muis begint de laatste tijd uit zichzelf te bewegen. Merkwaardig en irritant. Misschien heeft hij mij al die tijd wel gehoord...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
De mijne heeft dat al jaaaaaren, maar niet irritant... 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Hmmm, mijn muis begint de laatste tijd uit zichzelf te bewegen. Merkwaardig en irritant. Misschien heeft hij mij al die tijd wel gehoord...
Kat huren? 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Nieuwe PC kopen U, jij post hier veel te vaak.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Mijn pc doet het prima. Ik heb alleen van die bepaalde vragen af en toe. Die post ik dan gewoon hier.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Hmmm, mijn muis begint de laatste tijd uit zichzelf te bewegen. Merkwaardig en irritant.
Er bleek een klein stukje kaas achter mijn monitor te liggen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
LOL
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Zal vast al gepost zijn, www.hitmanpro.nl
geweldig.