- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
O dacht dat je het zelf allemaal al had gevonden.
MEDION Nederland - Productinformatie
daar moet jij maar eens kijken, dat is jouw model. Kun je handleiding etc downloaden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is er iemand handig met Word?
Ik heb namelijk al een tijd een instelling verkeerd staan, waardoor ik helemaal boven aan een pagina (dus echt de allerbovenste regel) begin met typen en niet wat lager, met de standaard pagina ruimte. Ik weet niet hoe ik dit moet instellen om het te veranderen.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Maak je gebruik van Word 2007?
in dat geval staat er bij het tabblad Pagina-indeling > Marges > Normaal
Die moet aangevinkt zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nee, Word 2010. Stond altijd goed, tot een paar maanden terug waarbij alles andere instellingen kreeg.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Jij hebt ook die nieuwe Word? Als het goed is ziet die eruit zoals in mijn print screentje? Dan heb je standaard die balk daarboven met letterstijlen. Moet je gewoon even op de rood omcirkelde vierkant klikken. Hij staat op die standaard instelling in die nieuwe Word gevallen, heel vervelend altijd. Moet ook altijd op de "geen afstand" knop drukken.

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
O dacht dat je het zelf allemaal al had gevonden.
MEDION Nederland - Productinformatie
daar moet jij maar eens kijken, dat is jouw model. Kun je handleiding etc downloaden.
Helaas, kon zelf niks meer doen, de vaste schijf was echt kapot.
Gelukkig nog garantie dus de pc gaat naar medion voor reparatie.
tplstrltj
-
- 69 messages
- 125 votes
Heeft iemand hier verstand van internet en kan me hiermee helpen? Ik woon in een studentenhuis met 20 studenten en 1 internetverbinding. Deze verbinding is dus heel traag. Wat zijn de mogelijkheden om wel gewoon snel internet te verkrijgen?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heeft iemand hier verstand van internet en kan me hiermee helpen? Ik woon in een studentenhuis met 20 studenten en 1 internetverbinding. Deze verbinding is dus heel traag. Wat zijn de mogelijkheden om wel gewoon snel internet te verkrijgen?
Kan je verbinding maken met draadloos internet, probeer eens een onbeveiligd netwerk. 
tplstrltj
-
- 69 messages
- 125 votes
ik bedoel eigk een advies waar ik ook daadwerkelijk wat aan heb
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Even wat meer info geven. Welke provider, kabel, adsl, glasvezel. Welk pakket bij de provider? upload-download-snelheid. Staat er veel troep op? Keer v8irusscanner eroverheen gooien etc. etc.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Voor iemand met een Marilyn Monroe avatar (al heb je de kop er wel afgeknipt?) wil ik wel even nadenken
De enige mogelijkheid die ik zie is om zo'n draadloos internet USB stickje te kopen waarmee je op het internet kunt. Dat je met zijn 20 op 1 verbinding zit, daar valt nu eenmaal niet veel (op een goedkope manier) aan te doen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ik bedoel eigk een advies waar ik ook daadwerkelijk wat aan heb
Dan niet kerel, moet je het zelf weten.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Internet hapert de afgelopen uren enorm. 10 minuten geen internet, dan 2 minuten wel, dan 5 minuten niet, dan 3 minuten wel, enzovoorts enzovoorts. 1ste en 2de keer is het wel prima, maar het begint nu zéér irritant te worden. Dit omdat ik telkens de kabel van de router uit- en in moet pluggen. Ik heb Tele2 en ik vind hun abonement niet meer leuk. Mijn broertje is nu aan het kijken om naar Ziggo over te stappen (snelheid 40 mb/s en gaat via kabel). Momenteel hebben wij hier ADSL en zo'n 4mb/s... Tijd om over te stappen, want de afgelopen jaar gebeurt het wel vaak, dat de internet enkele minuten tot wel uren uitvalt. Enorm irritant.
Ik hoop wel binnenkort over te stappen, want ik ben toch van plan een nieuw computer in februari/maart te kopen en snellere internet zou wat handiger zijn, lijkt mij.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
De laatste week logt Internet Explorer op alle sites mijn accounds automatischt uit. Moviemeter, Gmail, Youtube etc. Ook al heb ik die vinkjes ingelogd blijven aangevinkt staan. Iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen..?
Ik heb geen nieuwe browser of andere nieuwe software geinstalleerd onlangs.
Heb mn cookies en tijdelijke internet bestanden al gewist, zonder resultaat.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Anders je settings eens even resetten en terug opnieuw instellen? Internet Exploder doet wel wat meer vreemde dingen na verloop van tijd, al moet ik toegeven dat die laatste versie er nog wel degelijk uitziet.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Waar doe ik dat dan?
Hm, heb tot nu toe nooit problemen gehad, maar dit is iets wat je snel zat wordt..
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hmm, moet ik even opzoeken. Ben zelf een Firefox of Chrome user dus ik weet het niet van buiten.
edit:
Click the Tools menu and then click Internet Options.
Click the Advanced tab. On the Advanced tab, click Reset.
In the Reset Internet Explorer Settings dialog box, make sure you have Delete personal settings checked. Then click Reset.
When Internet Explorer finishes restoring the default settings, click Close and then click OK two times.
Close Internet Explorer. The changes take effect the next time that you open Internet Explorer.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Als je niet juist weet welke instellingen je nu hebt, schrijf ze dan even op ofzo. Dan kun je daarna ze makkelijk terug goed zetten.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hopen dat het zo blijft natuurlijk. Anders kun je altijd overschakelen naar een andere browser 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Heel erg bedankt, het was nog maar een week aan de gang maar was het al behoorlijk zat.
Off: Kan ik het goedmaken door nu The Warriors op te zetten? Heb de film nooit gezien, hij staat op de kijklijst, heb em bij de hand en dit is een mooi moment natuurlijk 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Dat iemand The Warriors opzet maakt me altijd blij dus doen! 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
The Warriors 
Internet Explorer
Blijft een sloom onding, ondanks die nieuwe update.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Misschien niet echt een probleem, maar meer een vraag: waar moet je meer op letten bij het kopen van een computer/laptop: kloksnelheid of internet geheugen.
Ik twijfel tussen twee laptops:
bol.com | HP G6-1260SD - Core i3-2330M 2.2 GHz / 6GB DDR3 RAM / 500GB HDD / 15.6...
en
Hewlett packard G6-1220SD - Laptop - bcc.nl
De eerste heeft 6 GB, maar 2,2 GHz (Intel Core i3)
De tweede heeft maar 4 GB en 2,4 GHz (Intel Core i5)
ibendb
-
- 5037 messages
- 3216 votes
Hallo, Ik heb een vraagje in verband met mijn Apple Macbook. Kan ik Blu Ray-films afspelen op m'n macbook of heb je daar al direct een blu-rayspeler voor nodig? Want ik zou graag blu-rays beginnen sparen om op de Macbook te bekijken. Alvast bedankt. Iben
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Volgens mij is er nog geen applicatie om dat mogelijk te maken.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Hopen dat het zo blijft natuurlijk. Anders kun je altijd overschakelen naar een andere browser
ben inmiddels allang naar chrome wegens dit euvel.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Nog geen 2 weken een nieuw computer en een Blu-ray schijf zit nu al vast in mijn disk drive. Hij gaat dus niet open. Ik ben al 10 minuten mee bezig; heb de computer opnieuw gestart en heb enkele keren al op de eject-knop gedrukt.
Als ik naar 'deze computer' ga, dan staat er niets op. Het is dus net of ik er niets in heb gedaan, dus ik kan geen rechterknop - eject doen.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is, want om de 10 minuten haperde die al en op een gegeven moment liep die gewoon vast. Ik ben helemaal niet blij met dit probleem...
* Probleem opgelost.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Nu een vraag waar ik als 'oudje' al enkele weken mee rondloop.
Wat moet ik mij voorstellen bij 'Mobiel internetvolume van 250 MB om te surfen via 3G' in vergelijking met het 'gewone' internet? Wij krijgen dit nu gratis aangeboden van onze provider.
Bij het 'gewoon' internet kan ik mij maandelijkse maximum volumes voorstellen van 5, 10 of 20 giga. Is het dataverkeer via 3G anders te berekenen? En is het downloadvolume via gewone smartfone ook anders te berekenen dan 'gewoon' internet?
Ik kan er mij echt helemaal niets bij voorstellen.