• 178.163 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.003 votes
Profile

Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Naomi Watts wrote:

Misschien even via je windows cd opstarten of via je recovery manager de boel herstellen (F11 bij Vista).

Uhm gek paar weken geleden deed het niks en nu kan ik wel herstellen naar fabrieks instellingen.

Laptop is ook al wat jaartjes oud

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Voor de mensen die een virusscanner nodig hebben. Microsoft heeft een gratis virusscanner uit gebracht een tijdje geleden, ik gebruik hem zelf en ben er zeer tevreden mee. Het neemt niet veel ruimte in, de installer is maar 11 mb dacht ik. Het ziet er ook gemakkelijk uit en allemaal geen poespas. Hier een linkje.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Microsoft en beveiliging. Gaat dat samen?

Trouwens, dat ding valt niet op een normale manier uit te schakelen. Erg vervelend.

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Zit ie in de weg dan?

Ik had wat reviews gechecked en mensen waren er wel tevreden over. Ook heb ik op youtube gekeken wat mensen te zeggen hadden over Microsoft Security Essentials. Veel positieve dingen.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Reinoir wrote:

Zit ie in de weg dan?

Ja. Wil geen onnodige processen hebben draaien.

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Nee ik snap je wel, alhoewel ik een virusscanner niet echt onnodig vind.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik kreeg gisteren in mijn hotmail een mailtje via iemand die ik ken, waar een advertentie van ik meen wholesale in stond. Deze heb ik uiteraard weggegooid zonder op een enkel linkje te klikken maar tot mijn grote schrik zijn er via mijn account ook mailtjes verstuurd naar mijn complete lijst. Vandaag kreeg ik het zelfde mailtje weer maar dan van iemand die ik helemaal niet ken. Even later werd ik gesmst door iemand die contact persoon is in mijn mail lijst en die heeft ook een zelfde mail ontvangen van deze persoon.

Mijn virusscanner (spyware dokter van PCtools) vind niets en ik heb mijn wachtwoord veranderd.

Mijn eigen mail heeft naar mijn weten niets meer verzonden. Maar ik maak mij nogsteeds ongerust. Heeft iemand het zelfde probleem en weet hoe hij/zij hier vanaf kan komen?

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Hotmail zuigt. Ook last gehad ervan, vriend van me zei laatst dat ie een mail van mij ontving met een of andere advertentie ofzo. Die heb ik niet eens gestuurd. Ik gebruik geen hotmail meer voor zakelijkere dingen, daarvoor gebruik ik Gmail van Google.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

@ IcU:

Erg vervelend. Verstuurt inderdaad mail aan de mensen die in je lijst staan. Ik heb het destijds alleen kunnen stoppen door mijn adressenlijst helemaal te deleten. Niet echt iets om je zorgen over te maken maar praktisch is anders (geen virus ofzo hoor).

Je kan wel even met HiJack This een logje maken en hier posten, dan kan ik zien of je logje er goed uit ziet (als geruststelling).

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

Voor een BMP-bestand naar .jpg om te zetten, is dit mogelijk?

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Opslaan als.

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

Damn zeg, had ik geweten dat het zo makkelijk was Thanks.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Ik had altijd een google balk bovenin Windows Internet Explorer zitten. Wat daar wel makkelijk mee was: als je stukjes tekst of woorden in een website selecteerde, dan werd dat (wel wat krom) vertaald.

Een paar dagen geleden was die balk ineens weg, maar zat er een google-knop links onderin en kreeg ik de enthousiaste melding dat die 'heel handig' nu daar zit. (ik HAAT het dat er met dat K*t-Windows Vista steeds onaangekondigd dingen worden gedownload en/of aangepast!)

Maar de vertaal functie werkt nu niet meer en die knop doet eigenlijk niets. En mijn balk bovenin krijg ik niet terug. Heeft iemand suggesties om dit wel voor elkaar te krijgen?

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2634 votes

Zulk soort knoppen bij Beeld > Werkbalken aan en uit zetten. Ik weet of je dat bedoelt.

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Waarschijnlijk een enorm domme vraag:

Iedere keer als ik iets aan het typen ben en ik wil via backspace snel woorden wissen, gaat dat erg traag. Spatie per spatie. Dit is ook het geval bij andere zaken, zoals het regelen van het volume, dat in een balkje op het scherm verschijnt. Dat gaat balkje per balkje. Misschien heb ik ergens iets verkeerd ingesteld, en ik hoop dat iemand er hier een oplossing voor heeft, daar ik me vooralsnog niet belachelijk wil maken bij iemand anders.

Mersie,

Dave

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Start - Configuratiescherm - Toetsenbord - herhaalsnelheid.

Misschien daar wat aan te passen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Herhaalsnelheid moet op snel staan inderdaad.

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Opgelost, bedankt voor de snelle respons!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik weet niet precies hoe ik dit kan veranderen, maar op alle internetsites en programma's die ik bezoek is mijn lettertype anders geworden. Ik kan het nu het beste omschrijven als lettertype schaduw, want in Word kun je via opmaak het lettertype aanpassen en dan kiezen voor schaduw. Daar lijkt het momenteel het meest op.

Ik heb al zitten kijken in explorer bij beeld en dan codering, maar ik kom er niet helemaal uit. Heb ook gekeken bij extra en ik kom lettertype wel tegen, ik krijg het alleen niet meer goed.

Codering is trouwens West-Europees, dus die staat ook goed.

Iemand die mij kan en wil helpen?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Heeft mijn ma ook,maar die wilde bewust een ander lettertype.

Configuratie-Lettertype en dan 1tje uitzoeken die je wel prettig vind.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Bedankt! Als ik vanmiddag thuiskom, dan ga ik het uitproberen.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Het werkte niet.

Maar het volgende probleem heeft zich inmiddels alweer aangemeld.

Zijn er hier mensen met een PS3 en een headset?

Ik heb er gister 1 gekocht, maar voor je hem in gebruik kan nemen, moet je hem koppelen aan je PS3. Dit gaat via bluetooth, alleen mijn PS3 SLIM vindt hem niet.

Iemand?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb een nieuwe laptopoplader, een universiele, maar dat ding 'suist'.. alsof je een fles cola een beetje open hebt staan waar nog lucht ontsnapt.

Lijkt me niet heel goed, maar ik heb geen bon en/of verpakking meer natuurlijk.. is daar iets aan te doen, of is dat slecht voor de laptop ofzo?

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Transfo's maken altijd geluid. Als ze slecht gemaakt zijn, maken ze meer geluid. Maakt verder niks uit hoor.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah oké, dankjewel! Behalve dat het irritant is, is er dus niks aan de hand.

Quentin

• 10202 messages
  • 8552 votes

Outlook pakt helaas geen IFRAME's, iemand daar een omweg voor?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Gewone frames gebruiken? Tabel ipv frame gebruiken?

Waar heb je perse een i-frame voor nodig? Nieuwsbrief?

Quentin

• 10202 messages
  • 8552 votes

Wil een stukje HTML dat een RSS-feed binnenhaalt in een signature krijgen. Gewoon erin zetten werkt niet.

Quentin

• 10202 messages
  • 8552 votes

Niemand ?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.