- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
eRCee
-
- 13450 messages
- 1981 votes
Heel apart weer hoe Sagan hier verliest. Het leek me dat hij de sprint wat te vroeg aan ging omdat Kwiatkowski even een lengte liet.
Maar na een lange of koude koers heeft de sprint van Sagan het al vaker laten afweten.
Denk dat hij wel voor de juiste tactiek heeft gekozen en ben blij dat niet een 'gewone' sprinter wint.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
WIELRENNEN - DWARS DOOR VLAANDEREN.
Vandaag, woensdag 22 maart LIVE op Sporza.
Sporza: 14.20 uur op het Vlaamse één.
Commentaar: Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Fijne eerste kwali hoor! Het is nog erg vroeg, maar het zou dit jaar een mooi gevecht kunnen worden tussen de Mercs en Ferrari's.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
GENT-WEVELGEM: vandaag zondag 26 maart LIVE bij Sporza op het Vlaamse één.
Vanaf 13.30 uur voor- en nabeschouwing: Karl Vannieuwkerke.
Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer, vanaf 14.30 uur.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
DRIEDAAGSE DE PANNE-KOKSIJDE
Van dinsdag 28 tot en met donderdag 30 maart LIVE op het Vlaamse één.
Uitzendschema:
rit 1: dinsdag 28 maart 14.45 uur
rit 2: woensdag 29 maart 14.45 uur
rit 3A: donderdag 30 maart 10.30 uur
rit 3B: donderdag 31 maart 14.50 uur
Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3577 votes
Erg benieuwd of Gilbert zondag ook een rol van betekenis kan spelen........
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik denk het wel. Hij zit toch in topvorm. En Sagan is op weerwraak belust, let ook op die kerel maar.
SergioMalick
-
- 1245 messages
- 1863 votes
Wie durft hier zich te wagen aan een voorspelling voor morgen? Laat ik maar beginnen: Mijn verstand zegt Greg van Avermaet, die al een geweldig seizoen rijdt, maar wat nog niks waard is na afloop van de monumenten. Mijn gevoel schreeuwt om Niki Terpstra. Het geklooi van afgelopen zondag, zou dat na afloop van de Ronde een meesterzet geweest kunnen zijn? Niemand meer in het peloton die Terpstra zal uittesten om een gat dicht te rijden. Of juist wel?
En dan hebben we natuurlijk Sagan, de allergrootste ster die het wielrennen momenteel kent. Of misschien dan toch Tom Boonen? En kristoff, de beste klassiekerrenner 100 meter voor de finish. Neem hem niet mee, want je weet wat er gebeurt, was getekend Niki Terpstra, die daar alles van zal weten. Over Gilbert kan ik alleen niet zoveel kwijt, behalve zijn verleden en de huidige topvorm.
eRCee
-
- 13450 messages
- 1981 votes
Het wordt nu toch echt "gewoon" Sagan. Solo.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Een ieder die wel eens met rode koontjes een jongensboek heeft gelezen weet dat Tornado Tom Boonen, de Bom van Balen, vandaag een afspraak heeft met de onvergankelijkheid. Hoe het moet gebeuren weet ik niet, maar dat het gaat gebeuren is een zekerheidje. Sagan wordt uiteraard 2e.
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3577 votes
Ik hoop op Roubaix wat Boonen betreft, vandaag zie ik hem niet winnen. Laatste keer Paterberg gaat er te veel aan zijn vrees ik......
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3577 votes
Solo van 55km in de Ronde..... nooit gezien ! Merckxiaans !
Chapeau Phil. Chapeau 
Onderhond
-
- 87629 messages
- 12904 votes
Geweldig ja ... en toch (!) jammer van die val. Want toen Naesen, Van Avermaet en Sagan op pad gingen ... dat had het dan toch nét wat epischer gemaakt.
Maar wat een nummertje van Gilbert. Het moment dat hij wegsprong wist je amper wat hij van plan was, om het dan zo af te maken. Knap!
eRCee
-
- 13450 messages
- 1981 votes
Vooral nogal vreemde koers van Sagan en Van Avermaet. Wel chic gereden van Boonen.
Onderhond
-
- 87629 messages
- 12904 votes
Wat ik hoorde zijn die net voor de Muur opgehouden door een val. Verder zijn ze wel érg cool gebleven en zaten ze uiteindelijk toch redelijk ideaal daar met z'n drietjes, zonder die val had het volgens mij echt secondenwerk geweest, want die drie draaien als een trein rond.
mjk87 (moderator films)
-
- 14614 messages
- 4563 votes
Zo lijkt de carrière langzaam te einde, en zo win je de eerste Grand Slam en eerste twee Masters 1000 van het jaar.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
En hoe. Tweemaal in de finale (plus eenmaal halve finale) van je angstgegner. Was een aardige pot, maar het werd geen enkel moment echt spannend. Alle punten die er echt toe deden vielen Federer z'n kant op. Nu het gravelseizoen, dus oogsttijd voor Rafa.
mjk87 (moderator films)
-
- 14614 messages
- 4563 votes
Nu het gravelseizoen, dus oogsttijd voor Rafa.
Al heeft hij de afgelopen twee jaar op RG weinig gepresteerd (met één opgave geloof ik) en maar één Masters 1000 gewonnen. Dus zo onverslaanbaar is ook hij niet meer, al is hij ook dit seizoen wel beter lijkt het.
Zandkuiken
-
- 1751 messages
- 1442 votes
Indrukwekkende zege van Phil, wel jammer van die valpartij. Daardoor had ik toch een klein beetje een onbevredigd gevoel na de aankomst. Sagan & Greg (en wellicht ook Naesen) waren er waarschijnlijk nog naartoe gereden, maar niettemin een groots nummer van Gilbert. Wat een palmares heeft die ondertussen, misschien zelfs nog indrukwekkender dan dat van Boonen.
Wel jammer voor Greg, die zijn droomkoers weer niet weet te winnen. Van mij mag hij volgende week zijn eerste klassieker pakken. En dan Sagan, tja... Weer een monument weg. Wordt wel gecompenseerd door zijn 2 wereldtitels en al die groene truien, maar ergens heb je toch het gevoel dat hij er met al zijn talent niet alles uithaalt. Hij is nog jong natuurlijk en kan er nog een pak klassiekers bij doen.
Heb al zin in de stenen!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
RONDE VAN HET BASKENLAND
van maandag 3 tot en met zaterdag 8 april LIVE op Eurosport
rit 1: maandag 3 april 15.30 uur op Eurosport 1
rit 2: dinsdag 4 april 15.30 uur op Eurosport 1
rit 3: woensdag 5 april 15.30 uur op Eurosport 1
rit 4: donderdag 6 april 15.30 uur op Eurosport 1
rit 5: vrijdag 7 april 15.30 uur op Eurosport 1
rit 6: zaterdag 8 april 15.30 uur op Eurosport 1
Commentaar: Jose Been en Bobbie Traksel (= hoofdpijn voor mij
)
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Mooie ronde van Vlaanderen. Had wel gehoopt dat Greg zou winnen ja.
eRCee
-
- 13450 messages
- 1981 votes
Heeft Greg nog niet genoeg gewonnen de laatste tijd? Ik krijg daar altijd een beetje de kriebels van eerlijk gezegd.
Voor PR zal ik supporteren voor Niki en Peter (helaas is Sep gevallen, die gun ik het ook erg). Met Boonen zou ik ook geen moeite hebben dit keer.
Den Greg en Phil hoeven van mij niet te winnen, en Lars Boom ook niet (na mijn jarenlange, vruchteloze support ben ik nu definitief afgehaakt op z'n labbekakkerige interviews).
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Ik ga voor de Tornado supporteren, naast de Tourminator natuurlijk en qua Nederlanders Van Baarle (geen bijnaam te vinden nog!). De Terp trek ik slecht.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
SCHELDEPRIJS
Vandaag woensdag 5 april LIVE op het Vlaamse één vanaf 15.20 uur.
Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer
Op de motor: Renaat Schotte
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Zo mooi om Michael van Gerwen altijd de turbo aan te zien doen als hij achter staat. Net 4-2 achterstand en dan begint hij als een malle topscores te gooien. Indrukwekkend.
kevin_vp
-
- 950 messages
- 0 votes
Van Avermaet, krachtpatser ! Meer als terechte winnaar
Arnie
-
- 1082 messages
- 1885 votes
Lekker. Livestream Sporza vliegt eruit op 1,5 km van de streep.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.