- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Uw SvenFan was het schone Sofia aan het ontdekken, maar de fabelhaftige heldendaden van Sventastic
zijn mij ook daar zeker niet ontgaan! Die tijden (ook al op de 5) zijn echt van een andere planeet, gaat volgend jaar dan toch het Nationale Trauma van De Wissel definitief uitgewist worden?!
eRCee
-
- 13450 messages
- 1981 votes
Ik moet het nog zien: denk dat Bergsma meer ruimte heeft voor verbetering van zijn tijd van afgelopen weekend dan Kramer. Maar dat het wereldrecord volgend jaar op de Spelen gaat sneuvelen, dat geloof ik.
Graaf Machine
-
- 9912 messages
- 1441 votes
Uw SvenFan was het schone Sofia aan het ontdekken, maar de fabelhaftige heldendaden van Sventastic
zijn mij ook daar zeker niet ontgaan! Die tijden (ook al op de 5) zijn echt van een andere planeet, gaat volgend jaar dan toch het Nationale Trauma van De Wissel definitief uitgewist worden?!
Belachelijk dat de ISU toestaat dat er ijshallen bestaan waar de blowers zo gepositioneerd zijn dat je de hele rit met wind in de rug rijdt.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Als ze die turbines nou effe in Salt Lake neerzetten moet een tijd onder de 10 minuten erin zitten... 
denk dat Bergsma meer ruimte heeft voor verbetering van zijn tijd van afgelopen weekend dan Kramer.
Het is bijna de Goden verzoeken, hoe Sven dit pre-Olympische seizoen heeft zitten beesten. Maar als ook komende zomer het lijf top blijft, gaan Jorrit en Flowers hem niet pakken, ik geef het je op een briefje.
Ajax&Filmfreak
-
- 3385 messages
- 3749 votes
De nieuwe generatie F1 wagens worden gepresenteerd, ik vind tot nog toe vooral de Renault zeer fraai.
Foto-overzicht: de Formule 1-auto's voor 2017 tot dusver - GPUpdate.net - m.gpupdate.net
26 februari is Red Bull aan de beurt.
Ik kan bijna niet wachten......
Ik volg de F1 al sinds 1994 maar zelden of nooit keek ik zo erg uit naar het nieuwe seizoen.
Hopelijk wordt dit een prachtseizoen.
Onderhond
-
- 87629 messages
- 12904 votes
Prachtig staaltje Belgisch protest 
VIDEO: Asfalteringswerken op de Eikenberg stuiten op hilarisch protest - sporza.be
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vandaag zaterdag vanaf 13u30 bij het Vlaamse één: Omloop Het Nieuwsblad.
Rechtstreekse reportage van de openingswedstrijd van het Belgische wielerseizoen.
Zondag vanaf 13u30 bij het Vlaamse één: Kuurne-Brussel-Kuurne. Rechtstreekse reportage.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Het startschot is eigenlijk pas over een uur, maar ik hou het niet meer, en als er om gevraagd wordt dan kun je het krijgen... de sneeuw is gesmolten, de vogeltjes fluiten weer, het lange, lange wachten is voorbij...
Het Is Koers! 
eRCee
-
- 13450 messages
- 1981 votes
Hoe Sagan hier niet wint...
Kan wel eens een saai voorjaar gaan worden.
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3577 votes
Saai ? Het voorjaar is toch nooit saai......
Perfecte move binnendoor van Van Avermaet trouwens 
Onderhond
-
- 87629 messages
- 12904 votes
Fijne opener toch. Met drie kopmannen lekker naar de streep jassen, de rest erachter gewoon niet sterk genoeg. Niet teveel rekenen of ploegenspel, gewoon de drie sterksten vooraan. En dan weet je dat in zo'n situatie Van Avermaet Sagan gewoon kan kloppen. Zeker als die doorheen de koers krachten verspeelt met wat gek toneel.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Da's juist. Als Sagan wat minder met zijn krachten woekert en deze beter doseert wint hij veel meer wedstrijden dan nu al het geval is.
En met zijn lange haren en zijn baard doet hij mij helemaal denken aan Forest Gump na zijn lange race.
eRCee
-
- 13450 messages
- 1981 votes
Op 50 km leek het er in elk geval sterk op dat Sagan de rest er gemakkelijk vanaf kon rammelen. Den Sep zat achterstevoren om z'n moeder te roepen.
eRCee
-
- 13450 messages
- 1981 votes
Kwiatkowski is terug! Mooi, fijne koers weer zeg. Tom Dumoulin maakt ook indruk. En wat blijft die aankomst in Siena toch mooi, daar kunnen zelfs de boerenkinkels bij Eurosport geen afbreuk aan doen.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Ook echt zo'n koers waar altijd mooie renners komen bovendrijven.
Sventastic op het andere scherm weer aan het gloriëren. Helemaal goed.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Mathisen 1908 1909 1912 1913 1914
Thunberg 1923 1925 1928 1929 1931
Kramer 2007 2008 2009 2010 2012 2013 2015 2016 2017
Wat moet je nog zeggen over Sventastic... Nooit zal er meer een grotere bestaan 
Graaf Machine
-
- 9912 messages
- 1441 votes
Mathisen 1908 1909 1912 1913 1914
Thunberg 1923 1925 1928 1929 1931
Kramer 2007 2008 2009 2010 2012 2013 2015 2016 2017
Wat moet je nog zeggen over Sventastic... Nooit zal er meer een grotere bestaan
Voor mij blijft Eric Heiden de grootste. Op zijn 21ste gestopt (tja, schaatsen leverde geen droog brood op in die tijd), maar dan al drie keer wk all-round, vier keer wk sprint en de magische 5 gouden plakken op de OS van Lake Placid. Sven is de meest succesvolle all-rounder ooit, de feiten staan. Maar de grootste? Niet in mijn perceptie.
Daarnaast heeft Heiden ook de wereldrecords op de vijf courante afstanden (500 meter, 1000 meter, 1500 meter, 5000 meter en 10000 meter) in handen gehad.
Al gebied de eerlijkheid te zeggen dat nou net dat record op de 5000 meter merkwaardig genoeg nooit in handen is geweest van ERIC Heiden. Wel in handen van de vrij onbekende Nederlander SIEM Heiden. Een bijzondere speling van het lot. 
Onderhond
-
- 87629 messages
- 12904 votes
Kwiatkowski is terug! Mooi, fijne koers weer zeg. Tom Dumoulin maakt ook indruk. En wat blijft die aankomst in Siena toch mooi, daar kunnen zelfs de boerenkinkels bij Eurosport geen afbreuk aan doen.
Prachtige wedstrijd inderdaad. Jammer genoeg via Equipe (fr) moeten volgen (wat een trieste bedoening, wielrennen met reclame tussen
) maar verder wel episch. De ultieme ontsnapping gemist (want jah, reclame) maar die aankomst kan wel tellen. Erg jammer dat Eurosport met die rechten gaan lopen is.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik durf na negen droge jaren bijna niet meer te dromen, maar die nieuwe Ferrari is snél hoor... 1:19.0 nu, terwijl Vettel in de laatste sector inhield. Ben benieuwd naar het antwoord van Mercedes en Red Bull.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Vraag gaat natuurlijk ook zijn hoe betrouwbaar die motorblokken zijn. Ze mogen nog maar 4 blokken gebruiken en dan komen al de gridpenalties. Dat kan toch vrij snel punten gaan kosten als er iets niet in orde is.
Ontzettend veel zin in de start van het seizoen. Al is het natuurlijk totaal onduidelijk hoe het gaat worden wat betreft competitiviteit en mogelijkheden tot inhalen.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Vraag gaat natuurlijk ook zijn hoe betrouwbaar die motorblokken zijn. Ze mogen nog maar 4 blokken gebruiken en dan komen al de gridpenalties. Dat kan toch vrij snel punten gaan kosten als er iets niet in orde is.
Ja, dat gaat wel een ding worden voor de Renault-teams en vooral McLaren-Honda.
nummer2
-
- 447 messages
- 29 votes
Hoop in ieder geval dat er een daadwerkelijke strijd ontstaat voorin. Als Ferrari, Mercedes, en Red Bull in ieder geval dichter bij elkaar zitten gaan we mooie gevechten zien.
eRCee
-
- 13450 messages
- 1981 votes
Hoe is het mogelijk zeg, Contador 50 km in de aanval en komt uiteindelijk 2 seconden tekort voor de eindwinst in Parijs-Nice (toch al de helft van vorig jaar). Wat een coureur.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Vraag is wie hem volgend jaar 1 tel voor gaat blijven... Schitterende etappe zo natuurlijk 
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
FedExpress staat ondertussen in de halve finale na een W.O. Kyrgios. Daarnaast even Nadal van de baan getikt. Die man is weer in vorm en heeft een reële kans om te gaan winnen. Wel opvallend dat Murray en met name Djokovic er weer vroeg uit liggen. Erg onvoorspelbaar hoe het tennisseizoen er uit gaat zien.
mjk87 (moderator films)
-
- 14614 messages
- 4563 votes
Van Murray kijk ik niet op, een uitstekende tennisser die te vaak ook gewoon een prutser acteert. Djokovic lijkt z'n bezieling en absolute wil voor even kwijt. Buiten het feit dat zij ook op een leeftijd komen dat het niet meer gebruikelijk is dat ze maar altijd de halve finales bereiken.
Zandkuiken
-
- 1751 messages
- 1442 votes
Prangend slot van San Remo! Niet echt een Sagan-fan (hij is gewoon veel te sterk), maar eigenlijk verdient hij gewoon weer de winst vandaag. Toen Alaphilippe even overnam, denk ik dat ze via het oortje al met zijn ontslag hebben roepen dreigen
, was ook een beetje overmoedig. Kwiatkowski breidt zijn palmares verder uit, en dat begint toch al bijzonder fraai te ogen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.