• 177.901 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.024 votes
Profile

Cabaretiers

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Merlijn is wel een meisjesnaam.

Maar Eline, is goed. Mag je tussen ons in komen zitten.

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Nicolage Rico wrote:

Ik heb toch maar kaartjes gekocht vandaag. Hij was bijna overal uitverkocht. Dan maar naar Schiedam... of all places.

Net vond je hem nog matig.. meelopertje

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Nee, zijn vorige shows. Van z'n laatste show een stukje gezien. Zag er best goed uit. Daarnaast heeft hij, inderdaad, een vrij eigen stijl. En ik houd wel van zijn absurdisme en orginele grappen/vondsten, naast de vrij grappige botte eindklank van elke zin, die hij uitspreekt.

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Zijn voorlaatste show was anders ook geniaal! Ik zou die nog maar eens herbekijken, want die doet weinig onder voor zijn laatste hoor.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

orbit wrote:

Zijn voorlaatste show was anders ook geniaal! Ik zou die nog maar eens herbekijken, want die doet weinig onder voor zijn laatste hoor.

Daar ben ik het opzich wel mee eens, alhoewel ik de laatste toch echt de grappigste vond. Maar veel scheelt dat niet. Het is inderdaad met name de eerste show (Ze bestaan echt) die wat minder is.. Misschien bedoel je die Rico?

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Ze bestaan echt was zijn tweede show en die is geniaal! Spek is zijn debuut.. die ken ik niet, maar ben nu wel nieuwsgierig.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Ik weet eigenlijk niet precies welke ik gezien heb. Was op tv, een tijd gelezen. Stuk of 3 gezien (waarvan een paar stukken, dus niet helemaal).

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

orbit wrote:

Ze bestaan echt was zijn tweede show en die is geniaal! Spek is zijn debuut.. die ken ik niet, maar ben nu wel nieuwsgierig.

Ja je hebt gelijk, ik haalde de titels door elkaar. Ik bedoelde in ieder geval te zeggen dat zijn debuut (Spek dus) de minste is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Op aanraden van Merijn heb ik Ronald Goedemondt eens een kans gegeven. Eerst moest ik 'Stuk' kijken, dus ik op zoek naar 'Spek'.. en toen was het: ' Nee! Begin met Dedication!' Dus tsja.. toen weer op zoek naar die.. Maarrrrr. Het was wel écht tof.

Het begon al leuk, toen hij het over het terras had was ik echt vrolijk: ''Zes lege flessen wijn!'' en vanaf daar werd het eigenlijk alleen maar beter. Hij is wel wat drukker en lijkt wat chaotischer dan ik gewend ben, maar gelukkig dit nergens storend. Hij doet het vol overgave en dat is erg leuk om te zien. ''Aaaach, allemaal krulletjes!''

Ronald is echt en direct zonder asociaal grof te zijn. Hij lijkt het niet nodig te hebben om over de rug van andere mensen platte grappen te maken. Ook lijkt het allemaal zo natuurlijk over te komen.

Liefdesverdriet kwam toch wel regelmatig terug, wat sowieso voor herkenbare stukjes zorgt. Zijn grap over de V&D vond ik echt schitterend. Paar keer tranen in mijn ogen gehad van het lachen.

Hij is ontzettend beeldend en gooit zichzelf ook moeiteloos op de grond om iets uit te beelden.

Morgen 'Spek' kijken! Dankje Merijn, na 'Arcade Fire' is dit wederom een goeie tip. !

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Haast onverstaanbaar voor jullie, maar in Vlaanderen toch een held, Freddy de Vadder!

YouTube - Freddy De Vadder: Ik é da nie nodig

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ha, dat versta ik eigenlijk wel goed. Waarschijnlijk omdat ik op de grens zit en vaak met Belgen omga.

Klinkt inderdaad alsof ie 20 pintjes achterover heeft geslagen.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Leuk geschreven en mooi om te horen Eline! Nog een fan erbij

Met 'Stuk' bedoel je denk ik 'Spek'... Eerder in dit topic wees Orbit mij er al op dat ik 'Spek' en 'Ze bestaan echt' door elkaar had gehaald. Spek vind ik dan wel de minste van zijn drie shows, maar als deze je zo goed beviel denk ik dat je er nog genoeg lol mee zal beleven!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb net heel hartelijk moeten lachen om zijn 'Limburgers zijn raar' statement @ spek. En ook wel om de italianen en 'yahtzee!'.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Ik ga ze ook snel weer kijken. Ik wil sowieso al zijn shows goed gezien hebben voor ik erheen ga.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haaaha, wat is het turks woord voor ongesteld? ''zearkuhtjuh''

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Die moet je waarschijnlijk uit zijn mond horen.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Oke dan

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh zuur! Ik dacht zeer.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Vanavond naar Micha Wertheim: Voor de zoveelste keer geweest. Het was weer een erg goede show met een leuke mindfuck er in. Wat mij betreft weer een aanrader.

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Kan er iemand hier Alex Agnew smaken ?

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

ASman wrote:

(embed)

Ik was er bij toen die video werd opgenomen

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Ken eigenlijk maar één show van hem (zijn eerste meen ik), maar die is wel erg grappig. Gast heeft gewoon een goede uitstraling.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

orbit wrote:

Ken eigenlijk maar één show van hem (zijn eerste meen ik), maar die is wel erg grappig. Gast heeft gewoon een goede uitstraling.

Zijn laatste (more human than human) was nog beter dan zijn eerdere shows

Samen met Xander De Rycke de beste komiek van Vlaanderen

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

ASman wrote:

(embed)

"Ik ben nu aan het rijden, en geen neger aan het afrukken"

"als mijn kind een jumper wordt rij ik er over met een camion"

"als ge gaat dansen als een wijf, gaat ge zuigen als een wijf"

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Jimmy Carr

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Herman Finkers bezig op NED 1. Tot nu toe zeer vermakelijk. Wat een held!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Wim Helsen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.