- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Cabaretiers
Cabaretiers
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Little Britain is inderdaad briljant. Wordt tijd dat bijv. de VPRO of NPS deze serie eens gaat uitzenden! Tot nu toe helaas alleen een paar afleveringen via Ketnet kunnen zien.
Die wensen van jouw komen snel uit 
Vrijdag 13 januari om 19:45 op Nederland 3!
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Niet zoveel kennelijk. Maar was meer om even laten horen wat ik wel leuk vind.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Die wensen van jouw komen snel uit 
Vrijdag 13 januari om 19:45 op Nederland 3!
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Wim Helsen komt vrijdag weer op tv. Ik geef zijn show nog wel een 2e kans 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Hoe kon ik het de eerste keer niet leuk vinden?
Hij was echt GEWELDIG! Geweldiggeweldiggeweldig! Misschien kwam het wel door mijn verkeerde verwachtingen. Hij is in elk geval top 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Hij is een van de weinigen die me spijt kunnen doen krijgen dat ik geen tv heb
.
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Ik ben een keer naar Anouscha Nzume geweest, die vond ik wel aardig en een keer naar een try-out van Youp van 't Hek. Nou, die man vond ik echt super.
Ik houd er wel van, hij kijkt in zijn cabaret kritisch naar de wereld en het leven en daar kan ik wel om lachen. Daarnaast kan hij goed improviseren, enkele mensen in de zaal heeft hij gewoon in de zeik gezet. 
Het was de try-out van de oude jaars conferance van 2005, de uiteindelijke conferance vond ik minder, hij had het een beetje aangepast na de try-out, dat vond ik minder sterk.
Daarnaast heb ik Najib Amhali een keer in Maastricht getroffen, helaas kon ik hem niet spreken, want ik vind hem een van de beste cabaratiers die Nederland kent. 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Laatst Wim Helsen gezien in 't theater. BRIL-JANT! heb krom gelegen om zijn grappen! 
Als ik nu een top vijf moet samenstellen, ziet die er als volgt uit:
1) Najib Amhali
2) Eric van Sauers
3) Wim Helsen
4) Ashton Brothers (eigenlijk veel meer dan alleen cabaret)
5) Jochem Myjer
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Rooyackers, Kamps en Kamps. Een briljant cabarettrio!
Verder uiteraard Theo Maassen, Klaas van der Eerden, Eric van Sauers,...
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik heb al een paar keer kaartjes proberen te krijgen voor een caberatier, maar het is nog nooit gelukt. Nu ben ik al bezig een kaartje te bestellen voor de nieuwe show van Herman Finkers, die over een jaar ofzo weer op de planken verschijnt.
Hieronder ook even mijn top 5
1 Najib Amhali
2 Hans Teeuwen
3 Herman Finkers
4 Arie & Sylvester
5 Jochem Myjer
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
1. Theo Maassen
2. Hans Teeuwen
3. Pablo Fransisco
4. Ricky Gervais
5. Samba Schutte
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Vind Najib geweldig.
Heb enorm moeten lachen over die soa test!
geweldig!!
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Zag gister weer iets van Theo Maassen. Toch echte de beste caberetier van dit moment.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
1. Jochem Mijer
2. Bert Visscher
3. Herman Finkers
4. Hans Teeuwen (niet alles)
5. Najib Amhali
somebody
-
- 183 messages
- 0 votes
1. jochem meijer
2. najib amhali
3. hans teeuwen sommige stukjes vind ik gewoon echt niet grappig zoals berede politie van de dvd dat dan weer wel
maar hij kan wel mooi piano spelen
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Snap niet dat sommige mensen Bert Visscher leuk vinden. Gatver wat een irritante vent zeg. Vreselijk druk en nergens grappig. Mn favoriet blijft nog steeds Youp, al zijn zn vroegere conferences veel leuker dan zn recente. Daarnaast kan ik erg lachen om Najib Amhali en mn geboren plaatsgenoot Theo Maassen.
Maar mn stiekeme favoriet, naast youp, is Marc Marie Huijbregts. Eigenlijk gebruikt hij alle facetten van het cabaret en hij is bovendien ontzettend grappig. Hij kan geweldig grappige en absurde verhalen vertellen en in een volgend stukje ontroerd ie de hele zaal door te vertellen over zijn verleden. Bovendien heeft Marc Marie een goede interactie met het publiek en kan hij geweldig zingen. Hij is open en eerlijk en vertelt altijd heel rustig. M-M heeft nu 2 cabaret shows (beide verschenen op DVD) gedaan en hij is nu bezig met zijn nieuwe show ''opdat ik niet vergeet''.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes

Ook 1 van mijn lievelingscabaretiers. Hij is grappig en hij kan zingen,
werkelijk fenomenaal. Die interactie met het publiek is idd. ijzersterk. Kan niet wachten op z'n volgende show.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Top 5:
1: Hans Teeuwen
2: Lebbis
3: the Asthon Brothers
4: Dolf Jansen
5: Jochem Myer
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Droog Brood
Hans Teeuwen
Bert Vischer
Niet Uit Het Raam
De Vliegende Panters
Tot nu toe mijn top 5 
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Jaa hij is echt grappig en heeft vaak ook grappen waar ik me ook aan stoor actuele dingen. En hij kan ontzettend goed Beat-boxen en muziek maken
Ik heb de dvd Veni Vidi Vici van hem.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
1.Theo Maassen
2.Hans Teeuwen
3.Bert Visscher
4.Wim Helsen
5.Eric van Sauers
Mijn top 5. Echter heb ik van Wim Helsen en Eric van Sauers maar 1 show gezien en mijn waardering voor Bert is een beetje gezakt na 'Nee, dan Lourdes' Ik ben dus iemand die helemaal plat om hem kan liggen, maar deze show was echt niks
Nederlands cabeter vind ik trouwens bijna altijd goed, de enige caberetier waar ik echt niet om kan lachen is Tineke Schouten.
Afgelopen zaterdag was er iets op tv genaamd Schudden. Was ook echt hilarisch 
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
1. Theo Maassen
2. Arie & Sylvester
3. Best Visscher
4. Hans Teeuwen
5. Herman Finkers
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Ja, die Eric Sauers die was echt grappig ik kan me herinneren dat hij een keer s'avonds laat een show op tv gaf. Was wel grappig en Tineke Schouten vind ik wel hele leuke typetjes hebben.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Top 10:
1. Youp Van't Hek
2. Bert Visscher
3. Neerlands Hoop
4. Herman Finkers
5. Hans Teeuwen
6. Theo Maassen
7. Freek De Jonge
8. Lebbis
9. Najib Amhali
10. Dirk Witte
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Eric van Sauers vind ik een beetje te serieus.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Eric van Sauers vind ik een beetje te serieus.
Ik versta hem nooit...
Mijn favorieten zijn:
1. Hans Teeuwen
2. Herman Finkers
3. Nadjib Amhali
4. Jochem Myer
5. Arie & Sylvester
Bert Vissher vind ik echt tenekrommend irritant. Hij vind zich zelf zo geweldig, en daar kan ik echt niet tegen. Nu moet ik wel zeggen dat ik nog nooit een hele show van hem heb gezien, alleen wat stukjes (Bloem schikken o.a., verschrikkelijk) en bij Kopspijkers kwam hij nog wel eens langs. Misschien druk ik wel te snel een stempel, maar goed...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Mwah als je het bloemschikken niet leuk vond doe je er misschien goed aan geen hele show van Bert te kijken. Aan de andere kant, als je Jochem Myjer (of hoe je dat schrijft) leuk vind is er nog een mogelijkheid dat je Bert ook kunt waarderen.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
ik leer nu pas dat Jörgen Rayman ook cabaretier is