• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.552 votes
Profile

Piepkleine geneugten des levens

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

BE is toch met Kurt?

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Weet niet wie het dit jaar zijn voor Studio Brussel. Maar zo lang ik me kan herinneren zitten die Siska en Sofie erin. Ook Thomas kan ik me herinneren.

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

ik weet er nixs van....als ik radio luistert is het altijd engelse.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Glazen Huis .

Beetje Leiden en Eindhoven boven Nijmegen verkiezen. sterf!

Heb het er sowieso wel mee gehad. Is gewoon een egoshow geworden.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Leiden en Eindhoven

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Eindhoven

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Leuk om te zien op TV. Leuk om te horen op de radio. Prima programma!

Hoewel het (muzikale) hoogtepunt toch wel de Top 2000 van Radio 2 en/of de Top 1000 op Radio Veronica blijft.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ugh, nee, al die uitgekauwde nummers.

Hoewel ik het top 2000 programma op tv nog wel geinig vind.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

chevy93 wrote:

Leuk om te zien op TV. Leuk om te horen op de radio. Prima programma!

Hoewel het (muzikale) hoogtepunt toch wel de Top 2000 van Radio 2 en/of de Top 1000 op Radio Veronica blijft.

Top2000 van radio 2 NL is zelf erger dan die van radio 2 uit Vlaanderen

Mijn favoriete lijst is de Tijdloze van Studio Brussel: lijst van 2009 op een fansite

Of een ander fantastisch initatief is de lijst van radio 1. Was dit jaar voor het eerst en had Jimi Hendrix, Bruce Springsteen, The Beatles, Deep Purple, Led Zeppelin, Neil Young etc. in hun top10. (en 3 maal The Doors tussen 30 en 10) Da's pas een lijst

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Waar staat het glazen huis dit jaar?

Ik hoop terug in Leuven nu ik hier op kot zit

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

kos wrote:

Glazen Huis .

Heb het er sowieso wel mee gehad. Is gewoon een egoshow geworden.

Ja, vorig jaar zeiden ze toch naar Nijmegen te gaan?

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

een stuk cake/taart terwijl je aan het lijnen bent!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh dat is zo lekker inderdaad! Ik heb net, terwijl ik het eigenlijk niet moest doen, een broodje kaassouffle naar binnen gewerkt en LEKKER dat het was!

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

AGE-411 wrote:

Top2000 van radio 2 NL is zelf erger dan die van radio 2 uit Vlaanderen

Mijn favoriete lijst is de Tijdloze van Studio Brussel: lijst van 2009 op een fansite

Of een ander fantastisch initatief is de lijst van radio 1. Was dit jaar voor het eerst en had Jimi Hendrix, Bruce Springsteen, The Beatles, Deep Purple, Led Zeppelin, Neil Young etc. in hun top10. (en 3 maal The Doors tussen 30 en 10) Da's pas een lijst

En hoe is De Tijdloze van Studio Brussel en de Classic 100 van Radio 1 (die bedoel je denk ik) anders dan de Top 2000? Het zijn dezelfde liedjes, maar dan in andere volgorde..

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat na twee ietwat teleurstellende delen uit de Harry Potter reeks, de nieuwe gewoon ontzettend gaaf is en mij enorm verrast heeft! Iets wat ik totaal niet verwacht had en dus een hele leuke meevaller is

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Als je een site vindt waar je uren op rond kan neuzen, zonder dat het verveelt.

Zo vond ik een uur geleden deze:

http://www.boardofwisdom.com/default.asp

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

dat na je verjaardag en iedereen naar huis gaat dat je rustig gaat zitten en er nog 1 stuk taart over is!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

samijo wrote:

dat na je verjaardag en iedereen naar huis gaat dat je rustig gaat zitten en er nog 1 stuk taart over is!

Lekker genieten inderdaad.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

samijo wrote:

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

mak niet uit hoe gezellig het is, je ben gewoon blij als iedereen weg is, ook terwijl je huis een puinhoop is!

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

kos wrote:

Nijmegen? Wat dacht je van Zwolle?!

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

samijo wrote:

mak niet uit hoe gezellig het is, je ben gewoon blij als iedereen weg is, ook terwijl je huis een puinhoop is!

Gezellige feestjes geef jij!

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Oh dat is zo lekker inderdaad! Ik heb net, terwijl ik het eigenlijk niet moest doen, een broodje kaassouffle naar binnen gewerkt en LEKKER dat het was!

Ik ben dol op kaassouffle, maar op een broodje? Nooit gedaan. Is dat lekker, ja?

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

samijo wrote:

Herkenbaar!

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

chevy93 wrote:

(quote)
Gezellige feestjes geef jij!

daarom ben ik blij als iedereen naar huis gaat, er is alleen zoveel gezelligheid een mens kan hebben in een dag!

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

rose wrote:

(quote)
Ik ben dol op kaassouffle, maar op een broodje? Nooit gedaan. Is dat lekker, ja?

dat is inderdaad super lekker! toen ik hier eerst kwam wonen ik vond het bitterballen/croqette? op brood ook een raar idee maar is nu een van mij lievlings. in ierland eten wij chips en patatjes op brood!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

samijo wrote:

In ierland eten wij chips en patatjes op brood!

Niet alleen in Ierland, ook in Engeland toch ? Ik heb dat weleens gezien, in Wild Child .

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

ja dat klopt, moet het een keertje probeeren, mijn lievelings was "cheese and onion" chips op brood. maar je moet wel smeren met boter, doe lekker een dik lag op en nog een stuk brood met boter. dan en beetje plat maken tot de chips breekt!

en heel veel tijdens school heb we brood met boter en patatjes op! dan gaat de boter lekker smelten mmmmmm misschien eet ik dat vanavond haha

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

samijo wrote:

(quote)

dat is inderdaad super lekker! toen ik hier eerst kwam wonen ik vond het bitterballen/croqette? op brood ook een raar idee maar is nu een van mij lievlings. in ierland eten wij chips en patatjes op brood!

Ook nooit gedaan. Wel maggi op de friet(heerlijk!)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

samijo wrote:

ja dat klopt, moet het een keertje probeeren, mijn lievelings was "cheese and onion" chips op brood. maar je moet wel smeren met boter, doe lekker een dik lag op en nog een stuk brood met boter. dan en beetje plat maken tot de chips breekt!

en heel veel tijdens school heb we brood met boter en patatjes op! dan gaat de boter lekker smelten mmmmmm misschien eet ik dat vanavond haha

Dat klinkt vreemd en lekker tegelijk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.