- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Weet niet wie het dit jaar zijn voor Studio Brussel. Maar zo lang ik me kan herinneren zitten die Siska en Sofie erin. Ook Thomas kan ik me herinneren.
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
ik weet er nixs van....als ik radio luistert is het altijd engelse.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Glazen Huis
.
Beetje Leiden en Eindhoven boven Nijmegen verkiezen. sterf!
Heb het er sowieso wel mee gehad. Is gewoon een egoshow geworden.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Leuk om te zien op TV. Leuk om te horen op de radio. Prima programma! 
Hoewel het (muzikale) hoogtepunt toch wel de Top 2000 van Radio 2 en/of de Top 1000 op Radio Veronica blijft.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ugh, nee, al die uitgekauwde nummers.
Hoewel ik het top 2000 programma op tv nog wel geinig vind.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Leuk om te zien op TV. Leuk om te horen op de radio. Prima programma! 
Hoewel het (muzikale) hoogtepunt toch wel de Top 2000 van Radio 2 en/of de Top 1000 op Radio Veronica blijft.
Top2000 van radio 2 NL is zelf erger dan die van radio 2 uit Vlaanderen 
Mijn favoriete lijst is de Tijdloze van Studio Brussel: lijst van 2009 op een fansite
Of een ander fantastisch initatief is de lijst van radio 1. Was dit jaar voor het eerst en had Jimi Hendrix, Bruce Springsteen, The Beatles, Deep Purple, Led Zeppelin, Neil Young etc. in hun top10. (en 3 maal The Doors tussen 30 en 10) Da's pas een lijst 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Waar staat het glazen huis dit jaar?
Ik hoop terug in Leuven nu ik hier op kot zit 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Glazen Huis
.
Beetje Leiden en Eindhoven boven Nijmegen verkiezen. sterf!
Heb het er sowieso wel mee gehad. Is gewoon een egoshow geworden.
Ja, vorig jaar zeiden ze toch naar Nijmegen te gaan?
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
een stuk cake/taart terwijl je aan het lijnen bent!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh dat is zo lekker inderdaad! Ik heb net, terwijl ik het eigenlijk niet moest doen, een broodje kaassouffle naar binnen gewerkt en LEKKER dat het was! 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Top2000 van radio 2 NL is zelf erger dan die van radio 2 uit Vlaanderen 
Mijn favoriete lijst is de Tijdloze van Studio Brussel: lijst van 2009 op een fansite
Of een ander fantastisch initatief is de lijst van radio 1. Was dit jaar voor het eerst en had Jimi Hendrix, Bruce Springsteen, The Beatles, Deep Purple, Led Zeppelin, Neil Young etc. in hun top10. (en 3 maal The Doors tussen 30 en 10) Da's pas een lijst
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat na twee ietwat teleurstellende delen uit de Harry Potter reeks, de nieuwe gewoon ontzettend gaaf is en mij enorm verrast heeft! Iets wat ik totaal niet verwacht had en dus een hele leuke meevaller is 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Als je een site vindt waar je uren op rond kan neuzen, zonder dat het verveelt.
Zo vond ik een uur geleden deze:
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
dat na je verjaardag en iedereen naar huis gaat dat je rustig gaat zitten en er nog 1 stuk taart over is!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
dat na je verjaardag en iedereen naar huis gaat dat je rustig gaat zitten en er nog 1 stuk taart over is!
Lekker genieten inderdaad.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes

samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
mak niet uit hoe gezellig het is, je ben gewoon blij als iedereen weg is, ook terwijl je huis een puinhoop is!
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Nijmegen? Wat dacht je van Zwolle?!
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
mak niet uit hoe gezellig het is, je ben gewoon blij als iedereen weg is, ook terwijl je huis een puinhoop is!
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Oh dat is zo lekker inderdaad! Ik heb net, terwijl ik het eigenlijk niet moest doen, een broodje kaassouffle naar binnen gewerkt en LEKKER dat het was!
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
daarom ben ik blij als iedereen naar huis gaat, er is alleen zoveel gezelligheid een mens kan hebben in een dag!
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
dat is inderdaad super lekker! toen ik hier eerst kwam wonen ik vond het bitterballen/croqette? op brood ook een raar idee maar is nu een van mij lievlings. in ierland eten wij chips en patatjes op brood!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
In ierland eten wij chips en patatjes op brood!
? Ik heb dat weleens gezien, in Wild Child
.
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
ja dat klopt, moet het een keertje probeeren, mijn lievelings was "cheese and onion" chips op brood. maar je moet wel smeren met boter, doe lekker een dik lag op en nog een stuk brood met boter. dan en beetje plat maken tot de chips breekt!
en heel veel tijdens school heb we brood met boter en patatjes op! dan gaat de boter lekker smelten mmmmmm misschien eet ik dat vanavond haha
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
dat is inderdaad super lekker! toen ik hier eerst kwam wonen ik vond het bitterballen/croqette? op brood ook een raar idee maar is nu een van mij lievlings. in ierland eten wij chips en patatjes op brood!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
ja dat klopt, moet het een keertje probeeren, mijn lievelings was "cheese and onion" chips op brood. maar je moet wel smeren met boter, doe lekker een dik lag op en nog een stuk brood met boter. dan en beetje plat maken tot de chips breekt!
en heel veel tijdens school heb we brood met boter en patatjes op! dan gaat de boter lekker smelten mmmmmm misschien eet ik dat vanavond haha
Dat klinkt vreemd en lekker tegelijk