• 177.938 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.588 votes
Profile

Piepkleine geneugten des levens

Rascal

• 537 messages
  • 792 votes

Dat je aan de race bent, maar dat je daarna helemaal leeg bent, das wel 'n lekker gevoel

Ass on fire though

Oh ja en oogcontact hebben met iemand enzo - zeker als je 't in 1e instantie niet 'ns doorhebt;)

Kruiden wellness thee (orange/bloesem, volgens mij). Na 2 koppen gaat je tong beetje tintelen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nou piepklein, wel erg groot, Als Single Malt liefhebber de St. Magdalene (19 jaar oud) tegen het lijf lopen. Heb nog geen jaar een fanatieke single malt hobby maar heb nu al bereikt waar de doorgewinterde liefhebber alleen maar van kan dromen. St. Magdalene is al zeldzaam maar de 19 jarige is bijna niet aan te komen. Schijnt echt hemels lekker te zijn en toch wel één van de beste malts die er uberhaupt te krijgen zijn. Als je hier ooit een glas van binnen krijgt ben je al een erg fortuinlijke maltliefhebber en ik loop een fles tegen het lijf. Ongekend.

Wat is ze mooi.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Al 5 jaar samen en nog steeds dolgelukkig zijn met elkaar, daar kan geen flesje malt tegenop

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat is waar .

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Die St Magdalene's worden niet meer gemaakt als ik het goed begrijp? Gave hobby hoor! Als ik ooit geld ga verdienen ga ik ook zeker mijn neus vaker in het single malt glaasje steken.

Hoe ben je em tegen het lijf gelopen? Want hij wordt ook geveild geloof ik, voor 260 pond per fles

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik verdien ook niet schromelijk veel maar wel een enorm leuke hobby. Vooral het op zoek gaan naar je ultieme Whisky is het fijnst. Raad het ook iedereen aan. Koop ook eens in de zoveel tijd een fles. Heb ook niet het geld super veel te investeren in deze hobby.

In de jaren 80 gesloten, al zijn er in vooral Londen nog wel zaken die er nog wel wat op voorraad hebben liggen en op internet ook wel. De 19 jarige is wel een geval apart en is zeer zeldzaam. Wil je er één bemachtigen dan moet je daar vaak wel veel energie in stoppen. Naam prijkt bij veel liefhebbers op het lijstje, ik had ook even geen gevoel in mijn benen toen ik de naam zag plus de leeftijd. Deze kwam van Duncan & Taylor in Aberdeen zag ik staan.

edit: wordt voor enorm veel geveild idd. Pa van een collega van me was een verzamelaar en ben op het werk de enige echte liefhebber en mijn collega kwam met wat namen en of ik interesse had. En uiteraard. Jammer, dat er zo'n trieste omstandigheid voor dit geluk moet zorgen maar goed.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Vandaag met lood in de schoenen (eh...boots)naar de tandarts gestapt.

Gisteren was er een stuk van een van mijn kiezen afgebroken (daar zat ook al een grote vulling in)

Ik dacht dat er niets aan te repareren viel, en zag de bui al hangen.

De tandarts was er tot mijn grote verwondering en opluchting na welgeteld 10 minuten klaar mee.

Een stukje kunststof "glazuur" er tegenaan, en klaar was kies .

Een kwartiertje later zat ik al aan de pannenkoek...(nóg een geneugte)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Kon vandaag eindelijk weer eens mijn kleedje tevoorschijn halen! Heerlijk op de bank, onder het kleedje met een kopje thee

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Sinds mijn vakantie in New York mijn comic collectie wat laten verloederen (veel gekocht maar nog niet kunnen lezen) maar vandaag en gisteren eindelijk eens in begonnen. Je vingers laten ruisen over de harde kaft van de omnibus, de eerste blikken op een prachtig artwork en dan meegezogen worden in een geniaal verhaal. Fantastisch gewoon om na een dag werken uit te zien naar het vervolg van waar je de dag ervoor waart gebleven. Fuck digitale comics, het echte werk blijft toch authentieker.

@Brix: mooi dat het allemaal nog goed is gekomen. Ik ben een tijd geleden ook terug naar de tandarts gegaan (de vorige was met pensioen en ik was eigenlijk te tam om een nieuwe te zoeken) maar dat bleek toch allemaal in orde te zijn.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Rianneke_Dan wrote:

Kon vandaag eindelijk weer eens mijn kleedje tevoorschijn halen! Heerlijk op de bank, onder het kleedje met een kopje thee

jaja stiekem een fles whisky bedoel je zeker

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Metalfist wrote:

de vorige was met pensioen en ik was eigenlijk te tam om een nieuwe te zoeken

Hetzelfde probleem hier, moet ook eens een nieuwe zoeken.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Tandarts is momenteel bij mij absoluut geen geneugte...

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Metalfist wrote:

Je vingers laten ruisen over de harde kaft van de omnibus, de eerste blikken op een prachtig artwork en dan meegezogen worden in een geniaal verhaal. Fantastisch gewoon om na een dag werken uit te zien naar het vervolg van waar je de dag ervoor waart gebleven. Fuck digitale comics, het echte werk blijft toch authentieker.

Een mooiere verwoording van iemands liefde voor stripalbums heb ik nog nooit gelezen of gehoord.

Prachtig samengevat Metalfist

(en een genoegen voor mij om dat te lezen natuurlijk)

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Héérlijk is dat. Ik haal meestal ook nog wat (hoofd)kussens naar beneden en die zet ik dan nog achter mijn rug. Lig nu ook lekker met een dekentje op de bank. Héérlijk.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

@Brix: bedankt

Nomak wrote:

Hetzelfde probleem hier, moet ook eens een nieuwe zoeken.

Het probleem was ook dat wij elk jaar een kaartje kregen als herinnering maar dat kwam nu dus ook al niet meer aan dus vergat ik het helemaal. Het was eigenlijk doordat ons moeder ineens begon te sukkelen met een stiftand dat ik ook maar eens een afspraak heb gemaakt. Was toch ook wel met wat bange voeten want ik heb vroeger enorm veel last gehad met gaatjes. Gewoon gaan Nomak, het zal allemaal wel meevallen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Piepkleine geneugte: de sales!

Heb me een beetje laten gaan, thuis gekomen met 4 paar schoenen, 2 rokjes, 2 jurkjes, een truitje en een handtas.

Wat is meisje zijn toch leuk. Meestal.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Ik blijf het knap vinden, hoe meisjes/vrouwen zo kunnen shoppen.

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Letterlijk piepkleine geneugtes: kleine kinderen!

Ik was toen straks in de tuin en mijn buurvrouw had d'r kleinkinderen op bezoek (een meisje van 3 en een jongetje van 1). En dat meisje begon tegen mij te praten. Dus ik vroeg of ze het gezellig had bij oma. Toen zei ze: Ja heel gezellig, oma moet oppassen want papa is slapen en mama is werken. En ik heb in me broek gepoept.

hahaha, ik heb zo hard gelachen. Kon gewoon niet meer stoppen. Nu ik het type begin ik weer, geweldig die kleintjes haha!

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Naomi Watts wrote:

Nou piepklein, wel erg groot, Als Single Malt liefhebber de St. Magdalene (19 jaar oud) tegen het lijf lopen. Heb nog geen jaar een fanatieke single malt hobby maar heb nu al bereikt waar de doorgewinterde liefhebber alleen maar van kan dromen. St. Magdalene is al zeldzaam maar de 19 jarige is bijna niet aan te komen. Schijnt echt hemels lekker te zijn en toch wel één van de beste malts die er uberhaupt te krijgen zijn. Als je hier ooit een glas van binnen krijgt ben je al een erg fortuinlijke maltliefhebber en ik loop een fles tegen het lijf. Ongekend.

Wat is ze mooi.

.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

chevy93 wrote:

Ik kijk er ook soms van op. De gedachte alleen om een paar lullige schoenen te halen bezorgt mij nu al hoofdpijn.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

chevy93 wrote:

Ik kan het ook niet in kledingwinkels. Ik koop wel kleding, maar vaak ben ik maar heel even in de winkel en kijk ik of ik denk dat het past. Van uren in een kledingwinkel zijn krijg ik het (letterlijk) benauwd.

In een winkel waar ze dvd's verkopen kan ik daarentegen echt letterlijk úren blijven.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Dat laatste ben ik zeker met je eens.

Vandaag weer een (grote) geneugte: Ik heb de DVD gekeken die we tijdens de diplomauitreiking hebben gehad. Hierop stonden beelden van de Barcelona-excursie van VWO5. Prachtig, bijna ontroerend, om weer terug te zien. Zo langzamerhand begint het door te dringen dat het nu gewoon klaar is.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

melvddonk wrote:

(quote)

Ik kan het ook niet in kledingwinkels. Ik koop wel kleding, maar vaak ben ik maar heel even in de winkel en kijk ik of ik denk dat het past. Van uren in een kledingwinkel zijn krijg ik het (letterlijk) benauwd.

In een winkel waar ze dvd's verkopen kan ik daarentegen echt letterlijk úren blijven.

Meestal heb ik een missie voor ogen. Bijvoorbeeld koop één spijkerbroek. Als ik deze heb gevonden, meteen afrekeken en wegwezen. Ik word na vijf minuten altijd al kotsmisselijk (figuurlijk dan) als ik in een kledingwinkel ben, snap echt niet wat vrouwen er leuk aan vinden.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Geld uitgeven he, daar zijn vele goed in.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Je hebt van die dagen, als je er naar op zoek gaat kun je juist helemaal niks vinden en pas je het ene na het andere wat toch niet staat, en soms loop je er zomaar tegenaan. Dat is leuk!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Voor één van mijn banen, is het verreist dat ik naar Den Haag, Rijswijk, Leidschendam en omgeving moet reizen. Als het mooi weer en niet al te ver is, ga ik met de brommer. En héél zelden neem ik anders de auto.

Maar vaak wordt ik ingepland dat ik met een collega zowel heen als terug mee kan rijden. Naast dat, wordt het anders mogelijk gemaakt dat ik nog fatsoenlijk met de OV kan reizen en anders houden ze rekening met de afstanden die ik met mijn eigen vervoer moet maken.

Af en toe zijn er van die dagen dat ik alléén maar met de OV moet reizen en na een tijdje wordt je dat spuugzat. Gelukkig zijn er geweldige collega's die me van punt A naar punt B willen brengen, wat best in tijd en geld kan schelen voor mij. Anders kan ik altijd contact op nemen met een vriend (koerier, dus altijd op weg) en mocht die in de buurt zijn, haalt die me op en brengt me exact op de plek waar ik moet zijn. Een verlossende geneugte die in tijd en geld behoorlijk wat kan schelen.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Na een lange dag werken, met een dikke joint in je waffel neerploffen op de bank, om vervolgens ontspannen een (het liefst gepindakaast) filmpje te kijken.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Met veel horten en stoten + een aantal keer uit het systeem gesmeten te zijn (wat een rotsysteem trouwens om de tickets digitaal te bestellen) ben ik toch aan 2 tickets voor volgende line-up geraakt:

(afbeelding)

Van Bob Dylan ben ik een enorme fan en ook Knopfler in zijn Dire Straits periode is geniaal te noemen. Gecombineerd kan dit gewoon niets anders geven dan een geweldig concert. Ik kan niet wachten tot 19 oktober.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Ik heb onlangs de Canon550D aangeschaft, zeer chill.

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Merken dat iemand een reactie geeft op je movie meter recensie

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.