• 178.048 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.727 votes
Profile

Glee

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Best wel leuke aflevering en eindelijk maken ze terug de mix van ouwe en nieuwe nummers. Nog wat sleutelen aan de verhaallijnen en het komt misschien nog wel goed. Dat met die poppen was wel goed gedaan. Nog een probleem dat de serie momenteel heeft, is dat de nieuwkomers eigenlijk voor een groot deel blauwdrukken zijn van de oude cast. Hopelijk houden ze daar rekening mee als er nieuwe studenten moesten komen.

En het zal aan mij liggen omdat ik niet altijd mee ben met de laatste hits, maar dat finalenummer met dat Crazy Frog gehalte... Is dat echt hot momenteel? Bij Wrecking Ball en Blurred Lines ben ik gerust nog mee, maar dat nummer is gewoon een dolk in het hart van de muziek zelf. Stond als een tang op een varken bij de rest van de aflevering... Gelukkig wel op het einde van de episode.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Ja dat nummer is momenteel hot. Al is de Glee versie wel duizend keer beter als het origineel. Al blijven de dierengeluiden storen.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Dat nummer is natuurlijk ook bedoeld als comedy value. Afkomstig van een Noorse comedy groep. Zoiets als The Lonely Island. Maar wel echt hot idd.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Vond het wel jammer, want de muziek van de rest van de aflevering was best leuk en dan verpest zo'n onnozel nummer The Fox het toch wel.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Zo slecht was het nummer toch ook weer niet hoor.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Als je dat vossennummer vergelijkt met The Lonely Island, hebben die drie toch wel een bak meer talent.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Matige aflevering weer, waar zo veel frustrerende dingen in zitten waar het op de schrijvers aankomt. Die hele verhaallijn met Bree, die zomaar weer van meedogenloze bitch naar hulpeloos meisje is gegaan, net als zoals alle ooit gemene cheerleaders in Glee. En dan vraag je Demi Lovato voor een gastrol en wordt ze in de droom van het optreden al achter het keyboard gezet, en bij het laatste poppenoptreden doet ze niet eens mee. Ugh.

Uiteraard ook weer veel te veel Blaine, en dat vossennummer is gewoon schandalig. De andere liedjes waren goed, en ook Marley laat eindelijk zien wat ze in huis heeft.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ik denk dat die verhaallijn van Bree niet zozeer bedoeld is om haar naar hulpeloos meisje om te toveren zoals met Quinn, Santana en Kitty is gebeurd maar meer gebruikt is om Jake's personage wat bij te slijpen. Ik denk dat Bree nog even meedogenloos is als altijd maar dat dit nodig was om Jake's personage wat scherper te maken. Hij moest namelijk een "bad boy" voorstellen maar was eigenlijk aan het veranderen in grijs muisje samen met Marley. Zijn personage staat nu wel wat sterker in de show hierdoor.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Heather, Harry, Amber, Kristin (April) en Mark komen ook terug!!

Volgens de actrice blijft Bree even gemeen de komende episodes.

Verder heeft Matthew Morrison een interview gegeven waarin dit voorkwam:"we are going to focus on NY for a little bit and then it's all going to come back to Ohio and end there where it began."

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Fantastisch nieuws. Een hele re-union!

Daarnaast worden ook oude songs opnieuw "geremixt". Classic Glee dus.

Helaas zonder Cory. Hopelijk weten ze zijn verhaal op 1 of andere manier in de episode te binden.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Naomi Watts wrote:

(afbeelding)

Je was toch afgehaakt?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

(afbeelding)

Best. News. Ever.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

catdog wrote:

(quote)

Je was toch afgehaakt?

Nog steeds maar zag het in mijn TL voorbij komen dus vandaar .

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Wel, dat was een crazy episode...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Paar aardige kerstnummers, maar een volledig uit z'n verband gerukte, domme aflevering. Doen dan geen kerstaflevering. Ugh. En nou moeten we weer tot februari wachten.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

De aflevering was hilarisch, "somebody needs to freeze the fat this Christmas because he weight s more than Mrs. Claus."

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Nee, de kerstafleveringen hebben mij nooit weten te bekoren en is ook dit jaargang helaas geen uitzondering op. Snel vergeten.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Ik vind kerstaflevering ook niet leuk. Deze wel, vooral Santana als Mrs Claus.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik ben gek op kerstafleveringen, maar deze past gewoon niet in het seizoen, al was Santana wel goed op dreef.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

AHWA wrote:

Ik ben gek op kerstafleveringen, maar deze past gewoon niet in het seizoen, al was Santana wel goed op dreef.

Klopt volledig. Daarom ook de boodschap aan het begin van de aflevering. Al was het wel beter geweest om te eindigen met een aflevering die er wel toe deed.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Zeer goed liedje!

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

De eerste keer dat ik het hoorde viel het tegen maar na een paar luisterbeurten ben ik er dol op.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Voor wie wil horen of ze ook live goed kan zingen en of er veel autotune in zit, dit is haar live optreden in Ellen:

AmazingPP

• 2523 messages
  • 1858 votes

Ik heb eergisteren en gisteren de eerste zes afleveringen gezien van seizoen 5. Ik vindt dat Glee weer de goede weg is ingeslagen. De derde aflevering "The Quarterback", de ode aan Monteith, was ontroerend, kan niet anders zeggen. Wat ik wel prettig vond is dat Sylvester wel zichzelf bleef en dat de humor daarbij best hard was gebleven. Maar wat een impact kan dat hebben op zo'n hechte groep, dat was eigenlijk wat me ontroerde. Maar goed, het leven gaat door en met de Gaga / Perry aflevering heb ik me wel vermaakt, al ben ik geen fan van Gaga of Perry. Moet daarbij wel zeggen dat ik meer heb met Perry (vooral "Roar") dan met de hele gimmick van Gaga. Verder vindt ik de rol van Sam grappig, de teksten die hij zegt zijn vaak raak. Ik blijf het een geinige serie vinden, ondanks dat ik al 45 jaar oud ben, maar Glee is zo heerlijk over de top, dat het blijft fascineren.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ben niet kapot van Cannonball, maar dat Michele een supertalent is, dat weet iedereen denk ik wel.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Het is wel een liedje dat op je groeit. Al blijft het wel zo dat Lea nog beter kan, al ben ik er zeker van dat er op haar album wel enkele pareltjes op zullen staan. Zoals If You Say So.

AmazingPP

• 2523 messages
  • 1858 votes

Dat ze kan zingen staat buiten kijf. Ik vindt het wel een lekker nummer.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Een 2de liedje van Lea's album komt vandaag uit.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.