Glee
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Glee-acteur Cory Monteith overleed aan overdosis - Cultuur - VK - volkskrant.nl
Zonde, maar verwacht. We zullen nooit weten waarom.
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Het zal wel een tragisch ongeval zijn. Toch nog steeds zonde. Een persoon is immers meer dan zijn verslaving.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Glee-acteur Cory Monteith overleed aan overdosis - Cultuur - VK - volkskrant.nl
Zonde, maar verwacht. We zullen nooit weten waarom.
Hoezo zullen we nooit weten waarom? Hij heeft een overdosis heroïne in combinatie met alcohol genomen. Dat is voor niemand goed. Dat hoeft hij toch niet expres gedaan te hebben? Het is vooral een 'domme actie', waar verder geen reden voor hoeft te zijn.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Misschien was het een domme actie of een ongeval, misschien was het zelfmoord, en in dat laatste geval zullen we nooit weten waarom. Men dacht dat het goed met hem ging, maar blijkbaar niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik dacht dat hij sowieso helemaal van de heroine af was. Blijkbaar dus ook niet, als hij alleen op zijn hotelkamer heeft gebruikt.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik dacht dat hij sowieso helemaal van de heroine af was. Blijkbaar dus ook niet, als hij alleen op zijn hotelkamer heeft gebruikt.
En nee, ik weet inderdaad niet heel veel van dit soort zaken af, net als met roken en moederschap, maar ik weet wel ietsje van verslaving af, genoeg om dus te kunnen schrijven dat het waarschijnlijk te maken heeft gehad met de omgeving waar hij zich in bevond op het moment van overlijden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zou goed kunnen ja. Het zal ook altijd speculatie blijven, want hij kan het -helaas- niet navertellen. Ik dacht wel gelezen te hebben dat zijn omgeving juist zei dat het beter dan ooit ging met hem en dat hij er echt vanaf was. Misschien heeft hij het geheim gehouden? Wel zonde dat die troep hem uiteindelijk zijn leven gekost heeft.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Zo goed zal het echt niet met hem gegaan zijn. Hij gebuikte notabene de 'loserdrug' heroïne. Dan ben je meestal al best ver heen als 'junk' zijnde.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Glee heeft gemeld dat de serie sowieso doorgaat ( seizoensstart zal wel iets uitgesteld worden, zoals eerder gezegd ). De serie draait niet om een persoon, er spelen teveel belangen voor het laten doorgaan van de serie, en er gaat teveel geld in de serie rond.
Oftewel seizoen 5 en 6 komen eraan. Benieuwd hoe Lea Michele zich nu gaat weren in de serie,het zal lastig worden voor haar, lijkt me.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Als kijker is het wachten of er een aflevering komt te ere van Finn Hudson en evengoed hoe ze het verlies verwerken in de verhaallijnen. Voor de collega's en vooral Lea Michele zullen die momenten sowieso hard zijn, omdat daar de lijn tussen fictie en realiteit zeer dun wordt...
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Als kijker is het wachten of er een aflevering komt te ere van Finn Hudson en evengoed hoe ze het verlies verwerken in de verhaallijnen. Voor de collega's en vooral Lea Michele zullen die momenten sowieso hard zijn, omdat daar de lijn tussen fictie en realiteit zeer dun wordt...
Dat is waar, maar al een geluk zal tijd de wonden helen en zal tegen de tijd dat de productie van seizoen 6 begint ook Lea er al terug wat bovenop zal gekomen zijn.
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Ik heb ergens gelezen dat de premiere niet zal uitgesteld worden maar wel de eerste filmdag. Het zal afwachten op een officiele statement of bron want Cory's dood is een hot topic en er wordt zoveel (onjuiste?) informatie verspreid.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
En zal tegen de tijd dat de productie van seizoen 6 begint ook Lea er al terug wat bovenop zal gekomen zijn.
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Het filmen van seizoen 6 zou beginnen in juli/augustus 2014. Seizoen 5 begint te filmen in augustus.
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
De premiere is officieel een week uitgesteld, hierdoor begint het filmen pas binnen 3 weken in plaats van maandag. Dit geeft zowel de schrijvers als de acteurs extra tijd om te rouwen en na te denken. Lea Michele heeft ook bevestigd dat ze terugkomt. Ze kunnen haar er nog altijd tijdelijk uitschrijven zoals ze in seizoen 4 ook enkele keren gedaan hebben.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Het filmen van seizoen 6 zou beginnen in juli/augustus 2014. Seizoen 5 begint te filmen in augustus.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Volgens Fox/ Nu.nl is de seizoenpremiere van seizoen 5 op 26 september ( zou eerst 19 september zijn )
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Ryan Murphy heeft onlangs een interview gegeven met vele antwoorden.
TVLINE | Thanks for your time. I know you wanted to talk a little bit about the reason for the one-week delay and why it wasn’t longer. Some people thought maybe it should be.
Well, it’s such uncharted water for me, personally. We had several options. We could delay shooting until November, we could delay shooting until January. But, ultimately, what we decided to do for the cast and crew was start shooting with something that we had already written. We had written two Beatles episodes in May and had been working on that tribute for four years. We just decided that it would probably be the best for everybody to get back together and be working and have grief counselors on set for two weeks, which we’re going to do. But, ultimately, we made no decisions without consulting Lea. [Executive producer] Brad Falchuk and I talked to Lea and really asked her what she wanted to do. We laid out every possible option. And she was very adamant that she thought it was best for the cast and crew to get back together sooner [rather] than later so that mortgages could be paid and people could take care of their families. Cory was so beloved that she felt people really needed to be together in this time. So we sort of followed her lead.
TVLINE | Will you address Finn’s absence in the first two episodes?
I don’t think so. We were supposed to be on in the fall with four episodes, and that’s just not going to happen. So we’re going to go on the air with two episodes and right now we’re writing the third episode, which deals with Finn’s death – which, you can imagine, is a very difficult episode to write. [It] has to be done very carefully and with a lot of taste and really making sure that it’s a tribute to Cory. Then, who knows? Maybe we’ll wait to shoot that. We really have to see how everybody feels… We’re going to take a long writers’ hiatus after that episode to refigure the season and continue to take care of the cast and crew and work on setting things up in Cory’s honor – scholarships, what have you – because that’s something we’re dedicated to doing. It’s just a crazy, really difficult, very emotional time. I think what we’re really trying to do is deal with it as a family, which is what that group of people is. Lea is obviously very grief-stricken but she’s also one of the strongest people I know. She wants people to be better and get back to work. So that’s what we’re going to do.
TVLINE | So Lea will be back with the show at the start of Season 5, including the Beatles two-parter?
Yes. She wants to be with people. The [Glee] family is her family. She wants to be with the cast and the crew.
Ryan Murphy On ‘Glee’ After Cory Monteith’s Death & Impact On Season 5 - TVLine
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Daarnaast heeft Ryan Murphy aangekondigd dat Adam Lambert in de serie komt te spelen dit najaar. Ben benieuwd, dit is zeker geen onbekende ( hitsingle 'Whataya Want from me, iedereen kent dat nummer, en heeft opgetreden met Queen ). Hoop dat hij een toevoeging voor de serie blijkt na het wegvallen van Cory
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Om alles even op een rijtje te zetten:
- Afl 1 en 2 zullen Beatles tributes zijn
- Afl 3 zal over de dood van Finn gaan en een eerbetoon aan Cory
- Er zullen nieuwe personages komen
- Adam Lambert gaat meespelen
- Volgens Jayma zal dit haar laatste seizoen zijn, dit geld ook voor Matthew. Al denk ik dat dit nog wel drastisch zal veranderen na Cory's dood.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Nog nooit gehoord van Adam Lambert, benieuwd wat dat gaat geven. De Beatles tributes zijn geweldig en het Cory-eerbetoon zal ongetwijfeld een heavy aflevering worden. Finn had de opvolger kunnen zijn van Will, wat het vertrek kan verklaren. Benieuwd of dat dan nog doorgaat. De verhaallijn met Will en Emma is wat afgerond nu ze getrouwd zijn, dus is het misschien niet slecht om te focussen op andere karakters.
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Lea Michele @msleamichele 28m
Thank you all for helping me through this time with your enormous love & support. Cory will forever be in my heart.
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Kevin Reilly heeft gisteren aangekodigd dat seizoen 6 vrij zeker het laatste seizoen van Glee zal worden:
“There’s two very clear arcs to get to that end and conclude. Listen, if we discover a new crop of kids and there’s some breakout, who knows. But right now we’re thinking about two seasons.”
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Zou dat zelf niet al te serieus nemen. Zolang Glee geld in het laadje brengt en Lea, Chris, Darren en Naya door willen gaan zal Glee verdergaan. Ryan Murphy zelf heeft ook aangegeven een Seizoen of 8 te willen maken.
Daarnaast werd 'How I Met Your Mother' (ook een FOX show) ook verlengd terwijl er al een laatste seizoen was aangegeven. Alles is mogelijk. Eerst Seizoen 5 afwachten en wat dat voor de serie gaat betekenen...
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Het is inderdaad af te wachten welke acteurs nog willen meedoen binnen 2 jaar en wat het succes nog is op dat moment. Voor hetzelfde geld is de hype over maar het kan evengoed nog altijd even succesvol zijn.
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Ik denk dat de hype al over is, maar als de kijkcijfers niet te veel zakken en de muziek nog steeds verkoopt zullen ze blijven nadenken over een seizoen 7 enzovoort.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Ik denk dat de hype al over is, maar als de kijkcijfers niet te veel zakken en de muziek nog steeds verkoopt zullen ze blijven nadenken over een seizoen 7 enzovoort.
Aan nummers om te coveren in ieder geval geen gebrek. Kenmerkend hiervoor is dat de Beatles nu, in seizoen 5, pas echt een tribute-aflevering gaan krijgen. Er blijven daarnaast nieuwe sterren opstaan. Waar afgelopen seizoen Amber Riley wat naar de achtergrond verdween, kwam Melissa Benoist erbij. Ik denk ook dat ze voorlopig niet zomaar de stekker eruit te trekken. Cory Monteith was een van de belangrijkste acteurs in de serie, maar wel een van velen.
Ik reken nog wel op een paar seizoenen extra.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Mooie speech.. Ging wel even hard onderuit ja, omdat ik het echt zo treurig vind.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Hartbrekende speech. Daar vloeiden wel wat traantjes toen ik dit live zag vannacht. Enorm sterke vrouw. Heel veel respect voor haar.