Glee
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Dat valt natuurlijk te zien, ik weet dat er in de komende afleveringen nog iets gezegd zal worden. Toch vooral over Sue. Het grootste probleem dat ik heb met Glee is het feit dat de verhaallijnen all over the place zijn. Kijk maar naar volgende aflevering met Finn die zijn opleiding begint, Rachel en haar auditie, en Marley met haar originele liedjes. DIe verhaallijnen zijn niet out of the blue maar waarom duurt het zolang vooraleer de verhaallijnen verder gaan?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Geweldig nieuws! Veel meer zekerheid voor de show waardoor ze lekker los kunnen gaan met de storylines en niet bang hoeven te zijn voor een early cancellation!

Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Fantastisch nieuws!!! En zeker omdat het zo uniek is om ineens 2 seizoenen te bestellen nadat er al 4 seizoenen zijn geweest!
Wat vonden jullie trouwens van aflevering 19?
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Leuke ep. Vond Roz en Will wat minder en de original songs van Marley waren maar mwoah maar de Rachel storyline was erg sympathiek en haar auditie was echt sterk. Mooi om terug te grijpen naar "het begin". Sam was hilarisch als Evan en Finn/Puck op college was, ondanks het stereotype, onwijs awesome omdat Puck nou eenmaal awesome is. Zou t tof vinden als het een vaste locatie wordt want de episode kon prima de 3 locaties aan elkaar binden zonder dat het een opgepropt zooitje werd en de show heeft meer Puck nodig (en Quinn).
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Ikzelf vond de aflevering bijzonder zwak. Ik vond de scenes met Puck en Finn echt irritant. Maar het zou inderdaad wel gaaf zijn als het een vaste locatie wordt want er zit potentieel in.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ouderwets sterke aflevering, al blijft de eerste Don't Stop Believin' nog altijd de beste, maar continuiteit is altijd welkom, dat kan Glee zeker goed gebruiken in dit seizoen. Ook de liedjes van Marley, zij het een beetje cliche, waren prima. Meer aandacht voor Marley is prima. Wederom sterk van Finn, en het beste aan Glee is hoe makkelijk het allemaal gaat. O, studeren? Doen we. Stoppen? Prima. Iets anders erbij doen? Geen probleem. Volledig onrealistisch, en dat maakt Glee een heerlijke drie kwartier. Even helemaal weg.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Ik vond het een beetje raar dat die storyline met Ryder en zijn chatvriendin ineens zo doodgebloeid is.Of heb ik iets gemist?
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Schijnt weer opgepakt te worden in 4x20. Straks maar eens even kijken. De storyline kwam minder aan bod omdat de afleveringen nu "dichter bij elkaar liggen op de timeline". Dit schooljaar wordt namelijk hoogstwaarschijnlijk verlengd naar het 5e seizoen. Goede keuze als je het mij vraagt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat een bout aflevering. Dat gesprek tussen Kitty en Ryder...
, de liedjes... awful.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Still have to watch it maar de songs heb ik al wel beluisterd. Vond het gewoon prima. "Everybody Hurts" en "We Will Rock You" zijn echte classics en ook de Billy Joel track is leuk. Ik kijk het vanmiddag maar ik hoor er meerdere negatieve reacties over. Hmm.. ben benieuwd.
Maargoed 1 mindere aflevering vind ik niet erg. Volgende week is namelijk de Stevie Wonder tribute episode, keren Mike & Mercedes terug en maakt Katey Sagal haar intrede. Kan dus alleen maar good zijn.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Inmiddels bekeken. Vond 'm prima. Hoewel ik vond dat de ultieme potentie van een blackout episode er niet uit werd gehaald heb ik me toch vermaakt. Vooral de New York storyline vond ik erg sterk deze week. Santana's verhaal zet zich mooi voort.
Mijn grootste teleurstelling is dat een blackout episode comedy gold had kunnen zijn, in plaats daarvan ging Glee weer eens de drama kant op. En dan moet er natuurlijk ook weer gebruikt gemaakt worden van 1 of ander groot dramatisch iets, al moet ik wel zeggen dat het met respect behandeld is en het ook niet geheel uit de lucht kwam vallen. Ze hebben het wel mooi op weten te bouwen door de unplugged storyline en de catfish storyline.
Over die catfish: hoewel ik wel vind dat Ryder wat naief is kan ik niet wachten tot de onthulling eindelijk gaat plaatsvinden in 4x22. Ben namelijk toch geintrigeerd door de verhaallijn, vooral omdat ik vind dat Ryder toch best sterk wordt neergezet door Blake.
Mooi om te zien dat Sue niet vergeten is. Haar tragische storyline uit 4x18 krijgt een prima follow up. Ben benieuwd wat hieruit gaat komen.
Nee prima episode. Hoewel het niet geworden is wat ik had gehoopt en hoewel het nergens ook briljant was zoals Glee wel kan zijn ben ik wel erg geintrigeerd door alle lopende verhaallijnen nu. Ik wil weten hoe Ryder's catfish storyline zich voortzet, hoe Santana haar leven oppakt, of de relatie tussen Kitty en Ryder zich gaat onwikkelen, wat gaat er gebeuren met Sue, wat is Blaine's aandeel hierin, wat gebeurd er met Becky?
Lang geleden dat ik echt wou weten wat er in de volgende episode ging gebeuren bij Glee. Netjes gedaan.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik had ergens wel eens een relatie tussen Kitty & Artie graag gezien. Zou toch wel verrassend zijn, en ik vind dat er met Artie weinig gedaan wordt. Zal wel veranderen als zijn moeder in de show opduikt.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Laatste paar afleveringen zijn een beetje teleurstellend, niet slecht maar ook niet meer dan ok. De storyline rond Ryder en mystery girl is voorlopig de meest interessante al vind ik wel dat ze er heel lang overdoen, terwijl ze soms zo rap andere verhaallijnen erin brengen en afwerken.
Het teveel aan personages blijft toch ook een beetje storen, waar is Emma bv? Beast zien we nog heel zelden en Joe lijkt wel volledig verdwenen te zijn, zien we zelfs in de group performances niet meer
ibendb
-
- 5037 messages
- 3218 votes
Goede aflevering, mindere muziek. Ik ken Stevie Wonder wel, maar ik ben niet echt bekend met zijn muziek. De liedjes waren wel oké, maar er zaten er te veel in. Het verhaal daarentegen was erg leuk. Ook was het tof om Mercedes en Mike terug te zien. De goede kant van Cassandra Jones beviel me ook wel. Hudson mocht wel wat meer meegespeeld hebben. Ook SJP miste ik te veel. Het "trouwen"-gedeelte is dan weer bespottelijk. Ik ben een fan van Klaine, maar dit was er wel over.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Nog maar een aflevering volgens mij... do avond downloadbaar.
Jammer dat NationaLS dan kennelijk pas in het volgende seizoen weer terugkomt.
In seizoen 3 deden ze regionals, sectionals en nationals ineen.
We hebben echter nu alleen sectionals gehad. Dat wordt dan vrijdag regionals terugkijken in 4x22
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Of het schooljaar wordt verlengd waardoor Nationals in Season 5 zal gaan gebeuren of ze verliezen Regionals zoals in Seizoen 1. Met al die verhalen over de toekomst van Tina, Artie en Brittany voorlopig weten ze me aardig in de war te brengen over wat de uitkomst van het seizoen zal gaan zijn.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Of het schooljaar wordt verlengd waardoor Nationals in Season 5 zal gaan gebeuren of ze verliezen Regionals zoals in Seizoen 1. Met al die verhalen over de toekomst van Tina, Artie en Brittany voorlopig weten ze me aardig in de war te brengen over wat de uitkomst van het seizoen zal gaan zijn.
Regionals weer verliezen zou wel een blamage zijn
Maar ze kunnen makkelijk door naar nationals in seizoen 5 met alle nieuwe gezichten die dit seizoen geintroduceerd zijn : Marley, Ryder, Jake etc
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Maar de competitie is wel: Jessica Sanchez (Frida Romero). Die zal wel moeilijk te verslaan zijn.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Wonder-ful was best aardig en leuk om Katey Sagal te zien, maar jammer dat het weer een scenario vol: Laten we in 1 aflevering een hele verhaallijn proppen. Niet alleen voor Mercedes, maar ook voor Artie. Jammer.
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
The hoosierdaddies waren helemaal niet zo geweldig als ze werden afgeschreven. Al was Jessica Sanchez wel een zeer goede zangeres! En verder...was dit eigenlijk wel een degelijke finale voor 1 van Glee's beste seizoenen.
Hopelijk blijft de kwaliteit van seizoen 5 even goed als die van seizoen 4 of misschien zelfs beter.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vond het echt een vreselijk saaie finale. Dat Brittany gedoe was zo achterlijk en dat hele catfish verhaallijn was ook een teleurstelling. Zelfs het 'Wemma' moment deed me niks. Nee dit was het niet. Al past het wel bij de rest van dit uiterst matige seizoen van Glee.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik kon er in het begin ook niet veel mee. Zoals Rianneke al zegt sloeg dat Catfish gedoe uiteindelijk ook nergens op, was er al bang voor dat dit zo zou uitkomen, en Brittany was behoorlijk irritant.Al moest ik wel even huilen toen ze uiteindelijk opbiechtte hoe en wat. Ook het Blaine verhaal vond ik best aardig en het einde was ook wel oké, maar verder.... mwoah-mwoah.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Slappe finale. Meest stompzinnige Brittany-plot aller tijden, gewoon vol ongeloof zitten kijken naar die achterlijke openingsscene. En voor de rest was het: o, het is de season finale, laten we alle plotlijntjes maar even snel oplossen, dan kunnen we volgend seizoen weer opnieuw beginnen. Catfish-verhaal is naar de knoppen geholpen, plot met Wemma komt ook weer vrijwel uit het niets, Regionals vrij saai, dus dit was heel erg teleurstellend.
Mooiste scene toch de callback van Lea Michele, die iedereen vocaal nog maar eens wegblaast. En de scenes van Klaine met die vrouw en de moeder uit Family Ties.
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Slappe finale. Meest stompzinnige Brittany-plot aller tijden, gewoon vol ongeloof zitten kijken naar die achterlijke openingsscene. En voor de rest was het: o, het is de season finale, laten we alle plotlijntjes maar even snel oplossen, dan kunnen we volgend seizoen weer opnieuw beginnen. Catfish-verhaal is naar de knoppen geholpen, plot met Wemma komt ook weer vrijwel uit het niets, Regionals vrij saai, dus dit was heel erg teleurstellend.
Mooiste scene toch de callback van Lea Michele, die iedereen vocaal nog maar eens wegblaast. En de scenes van Klaine met die vrouw en de moeder uit Family Ties.
Will zei toch dat ze gingen trouwen na Regionals? De catfish was trouwens wel heel voorspelbaar maar teleurstellend was het ook weer niet. Het probleem met deze finale is dat er niets wordt afgerond. Dit is wel logisch aangezien seizoen 5 normaal gezien de draad direct weer opneemt maar een finale hoort niet zoals dit te zijn.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Snap best dat ze gingen trouwen na Regionals, maar neem daar dan de tijd voor. Mooiste bruiloft blijft die van Carol en Burt. Het grootste probleem van Glee werd hier maar eens te meer duidelijk. Er is geen geduld meer, of talent, om verhaallijnen langer door te laten lopen. Ik ben heel benieuwd of er in S5 nog veel aandacht aan de Catfish of Brittany-verhaallijn wordt besteed.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Iemand al enig idee al wanneer seizoen 5 in premiere gaat ?
Genre
-
- 238 messages
- 454 votes
Brittany gaan we zeker een lange tijd niet meer zien, toch zeker niet de eerste 8 afleveringen ofzo. De catfish gaat zowiezo nog doorlopen, alleen nu in de vorm Ryder & Unique en niet langer als Ryder & Catfish. Verder denk ik dat Sue weer captain van de Cheerios zal worden.
Burt & Carole hadden inderdaad de mooiste bruiloft, maar Carole had dan ook geen OCD. Het was zo Emma om zo'n kleinschalige en plotselinge bruiloft te willen. De bruiloft is trouwens een hoogtepunt van dit seizoen, alleen erg spijtig dat het zo plots eindigde. Het zou beter zijn geweest als er bijvoorbeeld champagne werd opengedaan. Wat ik trouwens denk dat zal gebeuren in aflvering 1 van seizoen 5. In de promo van All or Nothing zag je Blaine een champagnefles opendoen terwijl iedereen nog in z'n regionals kleren waren. En aangezien Blaine de cliffhanger was tijdens het huwelijk van Will en Emma ben ik nog zekerder dat het gewoon door gaat lopen in aflevering 1 van seizoen 5.