• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.072 votes
Profile

Glee

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat is dan het type voor drugsverslaving? Dat kan iedereen overkomen.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Vroeger was het geloof ik coke. Dat zal ongetwijfeld nu ook het geval zijn als hij een terugval heeft gehad. Helaas zijn terugvallen normaal voor mensen die afgekickt zijn.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Spijtig om dit nieuws te horen, al ben ik blij dat zijn afwezigheid in de serie wel verklaard zal worden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zonde, want ik vond Finn echt prima dit seizoen.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

In 4x21 en 4x22 zal hij dus niet meer te zien zijn want die gaan deze week opgenomen worden. In 4x18 die over 2 weken komt is hij ook niet te zien. We zullen hem dit seizoen alleen nog in 4x19 en 4x20 voorbij zien komen. Ik vraag me af hoe ze zijn storyline dan aanpakken.

Finn vertrok namelijk van McKinley in 4x16 dus in principe zou zijn storyline afgerond kunnen zijn voor dit seizoen en zou zijn college verhaal het volgende seizoen kunnen gaan beginnen. Dus ik vraag me af of zijn verhaal in 4x19 en 4x20 nog van een grote proportie is en dat de schrijvers nu om hem heen wat aanpassingen moeten maken of dat ze dit al "aan hebben zien komen" en daarom al een beetje Finn eruit schreven voor dit seizoen.

We zullen het merken. Hopelijk komt hij weer knallend en sterk terug in Seizoen 5. Finn was idd erg sterk dit seizoen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kwam misschien door de drugs, straks is het weer helemaal niks .

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Wie zal het zeggen.

Maar ook als geheel vind ik Seizoen 4 een heel erg constant en sterk seizoen. Als het net zo sterk eindigt zou ik dit wel eens dit mijn favoriete seizoen kunnen noemen. Sterke balans tussen comedy en drama. Sterke balans in gebruik van personages. Rachel wordt niet meer zo naar voren geduwd door de show. Geen out-of-character moments zoals in Seizoen 2 en 3. Karakters die veel meer tot bloei komen (Finn, Sam, Tina, Kurt). Prima songs. Veel 80's songs weer. Nee, echt een heerlijk Seizoen dit.

Ben benieuwd naar de laatste 5 vijf episodes waarin Roz en Shelby weer terugkeren.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Dit seizoen is inderdaad erg sterk, voor mij is dit mijn favoriete seizoen. Finn zingt in 4X20 mee in een groepnummer met de ND, dus misschien wordt in die aflevering gezegd dat hij geen tijd meer zal hebben voor de ND en zich focust op zijn opleiding want volgens mij zal Cory dit wel gezegd hebben aan de schrijvers zodat ze Finn's verhaallijn konden afronden voor dit seizoen.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Het is wel echt GLEE week in het nieuws. Dit verklaart geruchten dat ze in het eind van het seizoen al niet meer te zien zal zijn.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik zal haar niet missen. Compleet stuurloos, het hele seizoen al. Wel is Fondue for Two leuk, maar ze weten totaal niet wat ze met haar aanmoeten, en lijken haar alleen nog maar dommer te maken.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Ze zal pas in september bevallen en dan zijn ze al een 5 tal afleveringen in seizoen 5. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, maar misschien is het wel beter om Britanny er volldedig uit te schrijven aangezien Britanna geen endgame is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Liever Quinntana.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Perfecte keus!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Had het ook al gelezen. Goede keuze inderdaad.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Ryan Murphy heeft dinsdag een conference call met de pers over Glee. Zou de serie dinsdag renewed worden?

De muziek van deze week is trouwens erg rustig en aangenaam.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Zou best kunnen. Er bestaat geen twijfel over het feit dat Glee renewed gaat worden maar een beetje confirmation zou wel lekker zijn. De reden waarom het nog niet officieel gerenewed is en de rest van de shows van FOX wel ligt aan het feit dat Ryan Murphy en FOX veel beslissingen over de richting van de show moeten gaan nemen. Dit ligt bij Glee iets moeilijker dan bij enig ander TV programma.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Ja dat is waar, het staat zo goed als vast dat er een seizoen 5 komt. Al hoop ik niet dat seizoen 5 het laatste seizoen wordt. Ik heb ergens gelezen dat Ryan Murphy een contract had voor 5 seizoenen Glee, Matthew had ook een contract voor 5 seizoenen en Lea een contract voor 7 seizoenen.

Maar als de liedjes blijven verkopen en de ratings blijven zoals ze nu zijn en niet veel meer dalen, dan denk ik dat seizoen 5 niet het laatste seizoen zal zijn. Ergens had ik gelezen dat Ryan Murphy 8 seizoenen van Glee wil hebben gemaakt.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Ik heb trouwens nog een interessante post op een forum gelezen waaom seizoen 5 waarschijnlijk niet het laatste seizoen zal zijn van Glee:

"After 17 episodes the averages for this season is 2.26 in the demo with 5.87 million. Don't forget the fact that this show is very active in social media and the Live+7 DVR ratings are also very good. Including those numbers, the show still has a demo higher than 3.2 and more than 8 million viewers. Many people DVR Glee because it's aired in a tough slot and is aired at the same hour as Greys Anatomy, Glee shares a lot of their audience with Greys.

Also the music still makes money, not nearly as much as in the past but they still make a little money with it. The show still sells quite well on bluray and dvd. And don't forget FOX made a huge amount of money with Glee in the past:

According to the official Glee music site: "As of April 2012, the cast has sold more than 43 million songs and over 12 million albums worldwide" Keep in mind the songs are sold for $1,29 while the albums are sold for a little more than $10. So that makes $55 470 000 for the songs and $120 000 000 for the albums. Making a total of $175 470 000. This was before season 3 even finished and in the meanwhile 4 new albums have been released along with over a 100 new songs. Nowadays, a glee song is bought around 20 000 times in its first week.

And the dvds, blurays and the other merchandise also sold really well. So FOX won't give up easily on Glee. Glee is past its heydays but it still does well enough, i'm sure FOX doesn't lose money with Glee. The 5th season may be it's last but i seriously doubt that."

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Shooting star was voor mij 1 van de beste afleveringen die Glee ooit gedaan heeft. Wie nu nog durft te klagen over de newbies hoort zich te schamen!

ibendb

• 5037 messages
  • 3218 votes

Mijn god! Wat een aflevering! Dit is echt dé beste aflevering van seizoen 4 tot nu toe. Ik zat echt met tranen in m'n ogen aan het scherm geplakt. Eindelijk gebeurt er wat in dit seizoen. In het derde was er (naar mijn mening) erg veel drama en ik ben blij dat het weer aanwezig is. Het verhaaltje met Ryder begint nu ook helemaal interessant te worden. Ik ben nu wel benieuwd wie de catfisher is.

Voor een keer stoorde ik me niet aan Bram. Ik vond het hilarisch met Lady Tubbington en ik was echt aan het meeleven met Brittany op de wc. Wel vraag ik me nu wel af waarom het zich in Glee afspeelt. Tuurlijk, het is wel actueel maar niet erg nodig in een serie die het moet hebben van de luchtigheid.

Al bij al ben ik erg blij met deze aflevering. Wel jammer dat we niks in New York zien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vond het ook wel een boeiende episode, wist me wel bij de strot te pakken. Ook een paar keer met traantjes gezeten. Vond ook vooral Sue en dingetje boeiend.

Wie is Bram? Brittany-Sam? Ik vond Brit in 't begin ontzettend vervelend, maar vanaf het wc moment inderdaad sloeg ik om.

ibendb

• 5037 messages
  • 3218 votes

Brittany en Sam inderdaad.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Geweldige aflevering en absoluut al het beste wat we dit seizoen al gezien hebben. Het is ze zelfs gelukt om een aflevering te maken rond de huidige Glee Club waarbij ik geen moment moest denken aan de oudgedienden. Hiermee bewijzen de makers dat de serie nog steeds top is.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Kitty en Brittany waren zo ontroerend. Vooral het berichtje van Kitty op het einde van de aflevering.

ibendb

• 5037 messages
  • 3218 votes

Dat vond ik ook. Al heb ik ook gelachen bij dat van Sam.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Die van Sam viel inderdaad een beetje uit de toon. Maar het moment dat hij wordt tegengehouden door Beiste and Will is ook heel ontroerend.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

418 was aardig, maar meer ook niet. Het blijft het grootste manco van Glee op dit moment, de storylines die uit het niets komen vallen. Het enige wat een beetje aanslaat, is de storyline van Ryder, omdat die juist meer dan 1 aflevering beslaat. Het hele gebeuren met Becky komt totaal weer uit het niets vallen, en is een grote sof.

Nee, dit was niet wat ik ervan verwacht had.

Genre

• 238 messages
  • 454 votes

Alleen het gedoe met Becky kon op voorhand al erin geschreven worden maar het gebeuren zelf niet, anders zou er niets verassend aan zijn en verliest het al zijn impact.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het gaat me niet om de gebeurtenis zelf, ik snap dat ze dat verborgen willen houden om de spanning erin te houden, maar juist de aanloop hiernaartoe is gewoon niet behandeld, en dit is weer zo'n storyline die uit de lucht komt vallen en waarschijnlijk binnen 1 aflevering zal worden afgerond. Denk jij dat deze schietpartij nog lang na zal dreunen in Glee? Ik betwijfel het.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.