• 178.141 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.574 votes
Profile

Glee

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, ik zat dus al te janken toen Blaine Teenage Dream zong, terwijl ik een hekel aan dat nummer heb. Dus, die kwam wel binnen ja.

Finn zijn 'Don't Speak' was echt slecht. Stuk fijner om Blaine of Rachel dan te horen.

Maar, na Teenage Dream heb ik het droog weten te houden. Tot aan The Scientist. Sowieso een geweldig nummer, maar ook deze raakte me wel. Niet alle koppels (Finn/Rachel niet) maar de meeste wel.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ik hield het droog. Tot de Finnchel break-up. Hoe kan je nou niet om Finnchel geven Eline? Bij The Scientist stroomde het naar beneden.

Ik ga hier nu verder niet in detail op in. Ben nog steeds m'n laatste traantjes aan het wegpinken. Een "één van de beste episodes van de serie tot nu toe" is genoeg voor nu.

Awkward ook dat die promo voor episode 5 (van volgende maand ) ineens zo vrolijk is. Heb er wel er veel zin in. Mercedes! Mike! Beiste! En newbie Ryder! Ik heb er heeeeeeeel veeeeel zin in.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

In heb werkelijk niks met Finchel. Kan er niks aan doen, vind het echt de minste personages. Vanaf het begin al niet veel mee gehad. Sorry?

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Hoe vond je Brittana trouwens deze ep?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Waardeloos. Met name Brittany, wederom. Ik weet het niet, dat stel lijkt hun kracht verloren. Zo jammer, want ik shipte hun hard.

Und du?

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Vond ze erg lief. Brittany komt gewoon nu veel echter op mij over en 'Mine' + aftermath was gewoon prachtig gedaan. Eigenlijk was alles van deze episode fantastish, behalve dat side-plotje van Jake, Kitty en Marley. Dat was gewoon enkel opvulling. Oh en ik wil meer Sam, Sugar, Joe en Unique.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik wil gewoon Beiste terug, klaar.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Oh maar Beiste is er in episode 5 weer hoor.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

I love coach Beiste!! Maar klopt het dat de volgende episode pas in November weer is?

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Fijne aflevering waarbij de liedjes net als vroeger ook betrekking hadden op het verhaal. De introductie van de nieuwe figuren is gedaan, deze aflevering teert op de emoties die leven bij de veteranen van de reeks. Toch benieuwd naar de toekomst. Die relatieverhaaltjes mogen wel van mij, maar niet zo dominerend bij elke aflevering. De liedjeskeuze gaat toch al de goeie kant op, weer een combinatie van nieuwe en oude bekende hits.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

404, mooie performance van Blaine, maar voor de rest is het maar so-so. Weet niet wat het is, maar het pakt me niet. Sterke scenes wel aan het eind van Michele en Monteith, maar ik weet het niet. Het komt allemaal zo uit de lucht vallen, er is geen cohesie meer in Glee. Elke week gebeurt er weer een ander random iets, er zit totaal geen lijn meer in.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Linn wrote:

I love coach Beiste!! Maar klopt het dat de volgende episode pas in November weer is?

Yep..

4x05

Glee airing Nov 09, 2012

The Role You Were Born to Play

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

AHWA wrote:

maar gelukkig werd dat goedgemaakt door de fijne verschijning van die Marley.

Echt he, waar hebben ze Melissa Benoist de afgelopen jaren verstopt, die griet heeft meer uitstraling dan de rest van de cast bij elkaar.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Ik spoel de liedjes nog wel eens door, want als ik kutmuziek wil horen zet ik 3FM wel aan, soms voel ik wel aan of het liedje iets toevoegd aan het verhaal, maar ik denk dat ik in aflevering 4 iets gemist heb bij Blaine; zien we in deze aflevering ook met wie hij gezoend heeft? Het kwam voor mij nogal uit de lucht vallen.

Vind het wel prettig dat Rachel eindelijk wat meer karakter lijkt te krijgen, want het begon mij nogal tegen te staan dat zij een podiumbeest is, maar verder nog steeds dat zielige kind bleef met een rendiertrui en zanikt als een kleuter van 4.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Je kreeg al wel de vorige episode hints dat z'n relatie met Kurt stroef liep maar echte beelden kregen we niet te zien, al lijkt er in de opkomende episodes wel een flashback van de desbetreffende scene in te zitten.

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

Nu ik in dit topic kijk, zie ik dat ik nog niks heb gezegd over de laatste aflevering.

Deze vond ik echt geweldig. Eindelijk weer een emotionele aflevering van Glee. Qua dit zit seizoen vier echt wel goed. Eerst bij het einde van de eerste aflevering en nu hier. Blaine's nieuwe versie van Teenage Dream vond ik best vreemd. Ik voelde vreemd genoeg geen gevoelens. Dit is best vreemd, aangezien Klaine mijn favoriete koppel is.

Ik heb tranen met tuiten zitten huilen bij The Scientist. De emoties kwamen zo sterk over dat het niet anders kon. Wel vind ik Finchel best achterhaald en mag dit Brachel worden. Wemma vond ik nu niet zo leuk, wat ik anders wel heb. Oké, genoeg met die afkorting-onzin. Deze aflevering is Glee zoals het zou moeten zijn.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Iemand de nieuwe ep al gezien? En wat vinden we van newbie Ryder Lynn?

En Kitty begint ook steeds cooler te worden zeg!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heerlijke aflevering. Ouderwets goed als je het mij vraagt. Leuke liedjes, Finn die eindelijk weer eens goed, leuk en boeiend is. Finn 2.0 ook prima. Marley weer betoverend, en Sue weer ouderwets venijnig. Meer van dit graag.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

De eerste episode ever zonder Rachel trouwens. Was wel ff apart. Al leek Blaine haar kuren over te nemen, haha.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heb Rachel anders totaal niet gemist. Hoeft ook niet altijd. Zodra zij meedoet, verwacht je een nummer van haar en moeten er anderen weer wachten.

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

Ik vond de aflevering nu niet zo leuk. De liedjes waren niet zo leuk (behalve Blow Me dan) en ik miste Rachel en Kurt eigenlijk wel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb alleen Kurt gemist, Rachel mag nog wel even wegblijven. De nieuwe 'aanwinst' spreekt me nog steeds niet echt aan. Hoogtepunt voor mij was dat Mercedes en Mike terugwaren, dat vond ik veel leuker dan dat hele Finn verhaal. Vind hem ook nog steeds niet leuk.

Over de liedjes kan ik me aansluiten bij Iben.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ohhh Ik kijk zo uit naar Glease!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Was wel oké, vooral Marley was weer boeiend. Leuke meid is dat toch zeg.

Rachel en Finn, ik heb me erbij neergelegd dat zij me nooit gaan boeien. Helaas deed Santana me ook niet veel. Vind de storylines nogal aan de vlakte blijven, beetje jammer.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Nou ik vond 'em heerlijk hoor. Die scene op t laatst tussen Finn / Rachel / Kurt / Blaine was echt ijzersterk. Vooral omdat 'You're the One That I Want' eraan vooraf ging. Perfect gemonteerd.

De newbies vind ik heerlijk. Marley en Kitty zijn geweldig en Jake en Ryder bieden ook beiden wat nieuws.

Highlight kwam van 'There Are Worse Things I Could Do'. Heel slim gemonteerd als collab. Je voelde de emotie bij Unique en man man man wat is Kate Hudson lekker bezig. Heerlijk personage speelt ze. Net als Kitty en Sue someone you love to hate.

Tina was ook cool deze ep. Fijn om te zien dat ze voor haarzelf blijft opkomen. En ja, waarom kreeg Santana niet Jan en Tina Rizzo? Lullig voor dr.

Kijk uit naar next week. Helaas weer Rachel-loos maar wel weer met Puck en in de week erna de lang verwachte terugkomst van Quinn!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Glease was prima, Finn en Marley -die er als Sandy in het zwart verdomd goed uitzag- blijven me het meest boeien. Kitty en Hudson graag zsm weg. Ik haat die pestende personages.

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

Deze aflevering vond ik minder leuk als de vorige. De liedjes waren erg leuk (wat wil je, het is Grease!), maar de verhaallijn van s04 heeft me nog altijd niet overtuigd. Ik mis het leuke van seizoen 3. En Quinn mag ook dringend eens terugkomen. En ik ben er nog steeds boos om dat Kurt & Blaine niet meer samen zijn. Dynamic Duets ziet er dan wel weer leuk uit.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Glease werkt wel en de makers kijken nog eens naar de teksten van de nummers die passend zijn bij de verhaallijnen. En het is ze gelukt om me nog eens enthousiast te maken voor nummers uit Grease, een musical die me nochtans niet zo kan bekoren.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Echt een hele sterke episode was "Dynamic Duets" als je het mij vraagt. Vol met humor, zelfs op de wat serieuzere stukken en zelfs dan werd het mogelijk gemaakt om je laten mee te voeren door het verhaal. Heel knap in elkaar gestoken. Je voelde je erdoor betrokken en tegelijkertijd kon je een lach niet onderdrukken.

De episode is zo sterk omdat het heel sterk verhalen doorvoert ipv geheel nieuwe te introduceren wat heel vaak de valkuil van Glee was in de afgelopen twee seizoenen. Ryder en Jake krijgen een hele sterke development deze episode en alle lof naar de writers voor dit. Want wie willen we nu eigenlijk met Marley zien? Jake of Ryder? Voor de eerste keer dat Glee met een love triangle me gewoon geen keuze kan laten maken.

Sam en Blaine ook onwijs sterk natuurlijk. Het kartonbord dat Blaine in Seizoen 2 en een gedeelte van Seizoen 3 was is compleet verdwenen. Hij is eindelijk een character en Sam is ook eindelijk in vorm dit seizoen. Sam is zo'n beetje 1 van m'n favoriete personages aan het worden.

Dit gaat zo'n beetje m'n favoriete seizoen worden denk ik. De magie van het begin van Seizoen 1 lijkt volledig terug al zal het voor sommigen nog steeds moeilijk te slikken zijn met de shift in de cast maar ik mag het wel. Fijne terugkomst ook van Puck deze ep.

Weer geen Rachel en Kurt helaas maar dat mocht de pret van de episode niet baten. "Some Nights" sluitte de episode perfect af. De perfecte Glee song eigenlijk? Een vorm van unity door de hele song heen en focus op meerdere groupmembers!

Top episode! Misschien wel de sterkste van dit seizoen, naast "The Break Up".

Nu op naar Sectionals volgende week. En de eerste ep van dit seizoen met de gehele cast! Quinn, Santana, Mercedes, Mike, Rachel, Kurt, Puck, Finn, Will, Emma: ze zijn allemaal weer van de partij next episode al zullen Rachel en Kurt helaas niet in Lima zijn voor Sectionals.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.