Glee
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Zonde. Ben het wel eens met het feit dat het derde seizoen wat zwakker begon, maar idd na Yes / No gaat het niveau weer heerlijk omhoog met fantastische highlights ertussen.
3x12, 3x13, 3x16, 3x20, 3x21 en 3x22 als highlights. Vooral die laatste 2 waren sensationeel. Misschien wel de twee beste episodes aller tijden. Met misschien wel de beste Rachel solo ooit: 'It's All Coming Back to Me Now'. Zoveel kippenvel bij dat moment.
En dan de eindscene van Season 3. Wie daar niet een traantje bij gelaten heeft of tenminste geraakt werd heeft echt een hart van steen. Wat een afsluiter! Zo sterk geacteerd ook en zo ontzettend passend.
Nog 3 nachtjes slapen en we kunnen weer van start. Ik heb zo het gevoel dat dit het beste seizoen tot nu toe kan worden. Het wordt iig al veel dynamischer, en door de keus om de focus op koppels te laten droppen, kan het alleen maar goed gaan uitpakken.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Ben (nog) niet erg onder de indruk. Beetje een lauwe performance. Zelfde geld voor Americano/Dance Again. Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat we nog niet weten in wat voor context de lioedjes geplaatst worden.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Duidelijk is dat deze performance + song niet echt heel serieus te nemen is. T is meer comedy dan simpelweg een musical performance. Ik heb de rest van de songs al gehoord en daar kunnen we meer van verwachten. Deze (en de mash up) kunnen enkel werken in context denk ik.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hm, ik vind het ook nog niet om over naar huis te schrijven. Al heeft Tina toch wel een hele fijne stem.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Iemand de nieuwe episode al gezien? Ik zojuist. En wauw. Ben weer blij dat het terug is. Season 4 knalt er meteen in! Een paar minpuntjes deze episode en dat waren Call Me Maybe en de mash-up. Voor de rest gewoon weer genieten!
Een latere recap volgt!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Net de eerste aflevering van Glee seizoen 4 gezien. Leuke en logische opener. De liedjes die op voorhand al gelost waren (zoals Call me maybe) waren idd de mindere, maar er waren ook leuke nummers bij. Aflevering is verder nog weinig verrassend, maar deze is dan ook vooral introductie van de nieuwelingen en weerzien van ouwe bekende gezichten. Ik kijk al uit naar de volgende afleveringen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat de liedjes betreft was ik niet enthousiast, maar ik heb toch 2 keer (ja, echt waar) moeten huilen.
Emotionele doos! Eerste keer bij Kurt en het afscheid van zijn pa, tweede keer toen Rachel met Kurt aan de telefoon was en hij zei 'Turn around'. Ja, ik hield het niet droog.
Tot nu toe ook érg benieuwd naar de nieuwe personages, met name dan broertje Puckerman (Lekker ding) en het meisje met haar oversized mama. Kate Hudson, wat een heerlijk lijfje heeft die vrouw #jaloers, vond ik tot nu toe niet zo bijzonder, evenals dat hele verhaaltje daar. Ik zit echt nog 'op school' en alles wat daarbij hoort, het New York verhaal moet denk ik nog groeien. Het zou natuurlijk ook wel snel zijn na één aflevering.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Vond Whoopi Goldberg trouwens weer erg sterk in haar rol. Ik werd zelf bijna bang voor dr. Kun je nagaan wat Rachel door moet staan.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Vond Whoopi Goldberg trouwens weer erg sterk in haar rol. Ik werd zelf bijna bang voor dr. Kun je nagaan wat Rachel door moet staan.
Ik zit met gemengde gevoelens met het begin van S04. Alles is anders nu. De beste stemmen zijn de Gleeclub uit, er zijn nieuwe personages bij en niet iedereen van de oude cast doet mee. Zo mis ik vooral Quinn, Beiste en Puck. Zij waren bij de interessantste personages uit de hele serie. Ik ben ook niet zot van de twee nieuwe. Marley en Jake vind ik er niet zo bij passen. Al vind ik Unique een erg goede keuze om bij de New Directions te voegen. Glee heeft vooral zijn drama gehouden. En dit is erg goed. Zo zat ik ook bijna te wenen bij het eind en het afscheid van Kurt en zijn pa. Ook kan ik nu niet (zoals alle vorige seizoenen) blijven kijken maar een week wachten voor een aflevering. Elke donderdag is het op Fox, zeker hé?
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Elke donderdag op Fox idd. Maar niet getreurd hoor, de overige characters keren nog allemaal terug. Zeker van Puck kan je weer een storyline verwachten nu Jake er is. Weet ze niet allemaal zeker maar Finn en Santana lijken vanaf 4.03/4.04 terug te keren. Beiste en Mercedes vanaf 4.05. Puck en Mike hebben ook al scene's opgenomen, weet niet precies voor welke ep. Enkel Quinn heeft nog geen scene's, omdat Dianna nog bezig is met de opnames voor haar nieuwe film, die ze in Frankrijk opneemt.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Goed nieuws! Ik ben blij. Ik begon ze al te missen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Goed begin. Jammer dat er weer 'je mag niet oordelen' door je strot wordt gejaagd, maar gelukkig werd dat goedgemaakt door de fijne verschijning van die Marley. Die Unique boeit me niet en ook broertje Puckerman vind ik totaal niet interessant. Sterk werk weer van Burt Hummel en Rachel en Kurt in New York waren sterke scenes. Kate Hudson vind ik niet zo veel aan.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Heb het bij de nieuwe ep weer niet droog kunnen houden. Potverdikkeme. Even sterke episode als de opener wat mij betreft. Perfecte balans tussen Lima en NY. En mooie focus op minor characters! Heerlijk om Brittany even wat meer diepte mee te geven!
Moet wel zeggen dat ik helaas de appearance van Puck een beetje forced vond. Er waren betere manieren geweest om hem weer in het verhaal te schrijven. Ben overigens wel benieuwd hoeveel we 'm nog geen terugzien dit seizoen. Hij zit dus in L.A. maar wat doet hij daar? Pool-cleaning business? Van welk geld?
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Ik vond Britney 2.0 nu niet zo goed. De liedjes waren nogal slecht. Vooral Oops I Did it Again en Boyfriend vielen erg tegen. Wel leuk om Brittany weer een hele aflevering te geven, maar haar droge one-liners waren nu niet meer grappig. Ook dat verhaal rond Jake vond ik maar overbodig. Het NY gebeuren vond ik dan weer wel goed. Kate Hudson als CJ is een fantastische toevoeging. 3* voor deze aflevering. Hopelijk wordt het beter. Al kijk ik niet uit naar de The Break-Upepisode.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Vond de liedjes, zeker vergeleken met de eerste Britney ep, zeer goed. Oops, 3, Crazy en Everytime waren allemaal knallers. En de Gimme More performance was geniaal.
Hmm, ik vond Jake juist wel interessant. Vind dat Jacob Artist namelijk ook de rol prima invult. En hij heeft een heerlijke stem.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond Oops, I did it again en vooral Crazy totaal niks. Everytime daarentegen vond ik wél weer top, die raakte me echt. Ook door de montage e.d.
Het Jake verhaal vond ik ook tof, ben benieuwd hoe dat zich verder gaat ontwikkelen. Brittany was mijn inziens wel minder, dat werd maar niet leuk. Helaas.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Aardige ep, vooral dankzij Puck en Rachel en Marley. Heb niet zo veel met Britney maar de liedjes waren nog best te pruimen, alleen de Aerosmith/Britney mash-up was een beetje raar.
Hudson deed het dit keer wel beter, maar haar kop staat me nog steeds niet aan. Leuke scenes met Rachel en Kurt. Maar het neigt een beetje een zielloze serie te worden, vooral door het schrijfwerk. We zijn pas 2 eps in het seizoen natuurlijk, maar ik weet het niet, er ontbreekt iets.
Ook de humor werkt niet meer. Vooral Brittany is daar een ideaal voorbeeld van. In het begin is het nog wel 'grappig' dat ze dom is, maar ze gaan daarin zo ver nu dat het gewoonweg niet meer serieus te nemen is. De originaliteit is ver te zoeken. Is er iemand die echt gelachen heeft om de manier hoe zij een F- kreeg voor die toets?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee. Al waren de tekeningetjes wel mooi.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Aaaargh, Sarah Jessica Parker, haal het wééég.
*My eyes, my eyes!*
Brittany vind ik echt minder. Vorige aflevering was ze al niet leuk, nu ook niet. Vreselijke liedjes ook. (Het enige leuke liedje werd na 5 seconden afgekapt.)
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Het is nog wat vroeg om Brittany te beoordelen in dit nieuwe seizoen, maar ik volg je wel voor de eerste afleveringen. Brittany was vroeger de persoon die als een verrassing uit het niets een droge 'domme' oneliner afvuurde. Als je dat gaat forceren is de lol er wat af.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Vond de episode ook minder. Best saai. Brittany is weliswaar minder grappig maar komt nu maar als een 'persoon' over dan enkel 'comic relief'. Dat mag ik wel.
Sarah Jessica Parker maakt mij niet heel veel uit maar waarom moet alles zo gerushed worden? Van een internship groeit Kurt binnen een aflevering ineens uit naar de top van vogue.com, althans zo lijkt het. Zo is het moeilijk om met hem mee te leven.
Met Blaine kon ik wel meeleven deze episode. Eindelijk wordt deze character eens goed uitgewerkt. Darren is ook wel 1 van m'n favorieten (kan natuurlijk zijn omdat ik in London ff met 'm heb mogen praten. Echt zo'n toffe gast) maar Blaine werd eindelijk eens meer dan enkel een kartonbord.
Jammer dat Lima enkel om het debat draaide (ohja en om Will maar dat interesseerde me niet echt). Het debat zelf was wel leuk maar waar waren Tina? Unique? Joe? Marley? Had die ook nog graag voorbij zien komen.
Rachel en Brody vond ik wel cool. Lea laat gewoon 90% van haar materiaal altijd voor haar werken. Wat een sterke actrice. En Dean speelt erg goed op d'r in. En die make-over. Ooh la la. Vond het overigens best een shocker dat Finn ineens voor de deur stond. Wonder how that's gonna turn out...
Maar de liedjes. Inderdaad. Wat een vervelende songs. Vond enkel de Blaine-solo waarmee de episode opende cool. Die montage erbij was ook cool!
Volgende week lijken de songs me alvast meer aan te spreken: o.a. "Don't Speak" van No Doubt en "The Scientist" van Coldplay gaat voorbij komen.
Ryan Murphy noemt next episode overigens z'n favoriete episode ooit en "The Scientist" z'n favoriete performance ooit. Kan niet wachten.
Tegenvallende episode. Maar volgende week lijkt het weer helemaal goed te maken. Helemaal met de terugkeer van zowel Santana als Finn.
En in episode 5 lijken zowel Mike als Mercedes er weer te zijn en lijkt er een Grease episode aan te komen! Cool!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vond het overigens best een shocker dat Finn ineens voor de deur stond. Wonder how that's gonna turn out...
Vond je het echt een shocker? Ik zag het al van kilometers afstand aankomen. Viel toch wel te raden, dat dat ging gebeuren? Op het moment zelf sowieso (Duh, alsof dat echt Kurt was) maar van tevoren was het ook wel duidelijk dat het zo zou gaan lopen.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
In een zeker opzicht wel, want we hebben geen reden om te geloven dat hij ineens voor de deur staat. Hij blijft degene die haar losliet en hij is toch m.i.a. geweest dit gehele nieuwe seizoen. Toen er op de deur geklopt werd was het echter wel duidelijk
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Vervelende aflevering deze week, hoe leuk Britney ook was in de eerdere seizoenen zo vervelend vind ik haar nu omdat haar verhaallijnen meestal nergens op slaan. Die domheid werkte perfect in haar oneliners maar als echt personage heb ik altijd iets van WTF, ik raak m'n sympathie voor haar stilaan kwijt.
De nummers deze week waren ook helemaal niks, dan nog Sarah Jessica Parker die ik al niet graag bezig zie, dat verhaaltje met Kurt was ook zooo cliche. Om nog niet te beginnen over het einde, kan je nog meer voorspelbaar zijn?!
Het zal echt moeten beter worden volgende week want na zo'n aflevering zakt mijn enthousiasme serieus in!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Vreselijk voorspelbaar einde natuurlijk, maar qua zangkwaliteit steekt Lea Michele nog steeds met kop en schouders boven de rest uit. Hoe meer Brittany zingt, hoe pijnlijker duidelijk wordt dat de New Directions hun sterkste kracht kwijt zijn. En de serie lijdt ook een beetje aan Blaine-overkill.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Houden we de tissues alvast bij de hand voor komende Vrijdag? 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Mooi gezongen, ben ook erg benieuwd naar Darren's acoustic version van Teenage Dream. Maar ja zie wel op tegen die episode. Finn en Rachel, don't care. Maar Kurt en Blaine?! Nee 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het zou inderdaad jammer zijn als koppels worden opgebroken om meer drama te creeren. Laat ook eens iets goed gaan.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Ik heb al een groot vermoeden wie gaat moeten splitsen. Heb iets te veel interviews gezien en één knipoog was genoeg om te weten wat er gaat gebeuren.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Het opbreken van wat koppels zou juist mooi zijn. Meer focus op andere storylines dan enkel koppel-drama wat seizoen 2 en 3 veel hadden en daardoor veel drive uit de serie haalde.