• 178.129 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.541 votes
Profile

Glee

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Zoals sommigen misschien al weten: sinds een week heeft Ryan Murphy, mede-bedenker van de show een Twitter-account, en wordt daar momenteel al omarmd door de vele Glee fans. Als cadeau levert hij nu vaak enkele deletend scènes af aan zijn followers. Wel leuk om die even hier te delen voor de liefhebbers:

Scene 1: The Klaine "Box Scene" (deleted scene from 3x09)

Scene 2: The Brides-Maids Scene (deleted scene from 3x14)

Scene 3: The Warblers - I Want You Back (deleted scene from 3x11)

Scene 4: Rachel Berry & Jesse St. James - Hello 12 Hello 13 Hello Love (deleted scene from 1x14)

Scene 5: Santana "Coming Out Scene" (deleted scene from 3x07)

Scene 6: Rachel & Kurt Yearbook Scene (deleted scene from 3x22)

Scene 7: Mike's Gift from His Parents (deleted scene from 3x22)

Enjoy!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Joepie, in 401 zit waarschijnlijk Call Me Maybe.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Klopt! En het gaat gezongen worden door Blaine, Brittany en Tina.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Blaine, what a shock!

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Het zijn wel de 3 overgebleven New Directions leden met een far distance relationship, dus de song lijkt wel nut te hebben in het plot.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hey, I just met you, And this is crazy, But here's my number, So call me, maybe?

Wat heeft dat met long distance te maken?

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Niet letterlijk genomen. Maar het heeft wel met in contact blijven te maken. Glee doet wel vaker songs die maar deels betrekking hebben op een situatie. Big Girls Don't Cry of I Kissed a Girl bijv.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Zitten ze alweer aan seizoen 4? Ik ben ergens begin seizoen 3 ermee opgehouden (iets met een paarse piano en unicorns geloof ik) omdat het me eigenlijk echt niet meer kon boeien. De laatste goeie episode was Rumours vanwege het geweldige Fleetwood Mac album maar sowieso was seizoen 2 al wat minder dan het eerste.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ah dat is jammer. Misschien leuk om in de toekomst weer eens op te pakken? Season 4 beloofd een erg frisse wind te zijn voor de serie met een split narration en minder focus op de koppels + drama en de status van S1 als underdogs te herstellen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Zal ik waarschijnlijk ooit nog wel eens doen maar nu zijn er teveel andere series die mijn aandacht verdienen. Eerst die allemaal eens zien en dan keer ik hoogstwaarschijnlijk wel terug naar William McKinley High School

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Metalfist wrote:

Zitten ze alweer aan seizoen 4? Ik ben ergens begin seizoen 3 ermee opgehouden (iets met een paarse piano en unicorns geloof ik) omdat het me eigenlijk echt niet meer kon boeien. De laatste goeie episode was Rumours vanwege het geweldige Fleetwood Mac album maar sowieso was seizoen 2 al wat minder dan het eerste.

Same here, en het is qua niveau heel snel ingekakt in seizoen 3. De stijlbreuk met de eerdere twee seizoenen in dit derde seizoen zijn de doodsteek geworden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Toch kijk ik wel uit naar de Piano Man.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Piano man?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

O, oeps. Even te snel geweest.

Glee: Lea Michele, Melissa Benoist to Duet on Billy Joel Ballad - TVLine

Ik zag Billy Joel cover, en piano man in de eerste zin.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Ik kijk wel opnieuw uit naar het nieuwe seizoen, maar m'n enthousiasme dat ik tijdens het eerste seizoen had is in de volgende seizoenen wel zwaar gezakt. Storywise is het gewoon allemaal zo rommelig en van de hak op de tak, en meerdere personages werken me te makkelijk op de zenuwen dus een echte fan zal ik wel nooit meer worden, maar het nieuwe seizoen brengt nieuwe mogelijkheden en de serie blijft zo uniek dat ik het nog altijd met plezier volg.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Just a few days left. Let's meet the newbies:

(afbeelding)

Kate Hudson as Cassandra July

(afbeelding)

Jacob Artist as Jake Puckerman

(afbeelding)

Becca Tobin as Kitty

(afbeelding)

Melissa Benoist as Marley Rose

(afbeelding)

Blake Jenner as Ryder

(afbeelding)

Dean Geyer as Brody Weston

En als mooie sneak peek:

Who's excited?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kate Hudson en Jacob Artist maken me wel blij, de rest weet ik zo nog niet. Ben wel heel benieuwd.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Met Blake Jenner zit het ook wel goed hoor

De winnaar van The Glee Project Season 2. En degene die die show gevolgd hebben zullen het met me eens zijn dat we er een hele sterke acteur bijhebben! (in tegenstelling tot Rory van vorig jaar, die overigens dit seizoen niet terugkeert)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh is er een soort 'talentenjacht' voor nieuwe Glee-members? Wist ik niet eens, ook niet dat Rory daar vandaan kwam. Ik vond Rory altijd wel cute, maar niet bijzonder nee. Deze Blake heeft wel een ontzettend zoet boyband gehalte, dus dat kan wel goed passen ja.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Joe, Wade (Unique) en Harmony komen ook van die show vandaan.

Ryan Murphy benoemde Rory en Joe als officiele winnaars met elk 7 episodes met mogelijkheid tot verlenging (wat dus ook gebeurde) en Unique en Harmony, als runner up zijnde, met elk 2 episodes.

Nu heeft Ryan daardoor best veel gezeik meegekregen van Oxygen, de zender, die maar 1 winnaar wou. Dit 2e seizoen won dus enkel en alleen Blake de prijs.

Frapant is wel nu dat Unique gaat terugkeren, als runner up zijnde.

Is overigens wel een aanrader om te checken, The Glee Project, ook al weet je de winnaar al. Het is een heel fris en tof concept en laat veel talent naar voren komen en belicht het op verschillende manieren. Er zaten wel heel veel goede mensen in dit 2e seizoen. Check bijv. eens 'The Glee Project / Everybody Hurts' en je begrijpt wat ik bedoel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik moet bekennen dat ik Harmony moest googlen, was haar alweer vergeten. Unique daarentegen is onvergetelijk en vond ik zelf ook wel een aanwinst.

Blake krijgt dus ook 7 episodes met mogelijke verlening?

En van de oude cast, zijn de meesten er wel weer bij toch? Ik ben er alweer flink uit, nadat ik weken geen aflevering meer gezien heb.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ja. Al vinden er wel wat verschillen plaats hoor. Het filmen voor episode 5 gaat bijna beginnen en Quinn is bijv. nog geen 1x op de set geweest. Finn is pas vanaf episode 4 te zien. Santana ook rond die tijd. En vooral van Quinn, Mercedes, Puck en Mike gaat de screen time dit seizoen erg beperkt worden.

Focus gaat 50/50 op Lima en New York liggen

En Blake krijgt idd 7 episodes met mogelijke verlenging. Hij is vanaf episode 5 te zien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zonde. Dan gaat het dus vooral draaien om personages die ik niet zo tof vind. Dan maar genieten van (hopelijk) aardig wat Sue en Kurt momentjes. Brittana & Klaine waren wat de koppeltjes betreft mijn favoriet. Hopelijk komt dat wel nog terug.

Als het maar niet continu Rachel, Rachel, Rachel, Blaine, Rachel, Blaine, Blaine en nog wat meer Rachel gaat worden.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Vast niet. Heb er wel vertrouwen in. Rachel zingt alleen al in de eerste episode maar 1x. Dus dat komt wel goed met 'The Rachel Berry Show'.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ooooow, nu kan ik weer rustig slapen!

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

Seizoen 3 er ook op zitten. Dus helemaal klaar voor het 4e seizoen.

Over seizoen 3, tja. Ik vond het erg moeizaam op gang komen. Pas vanaf de kerstaflevering kwam een beetje van de Glee magic terug. Daarvoor is het niet altijd even interessant en zijn de meeste liedjes ook niet erg bijzonder. De aflevering Yes/No is helemaal geweldig. Er leuke aflevering. De weg naar het slagen van de High school periode wordt een stuk interessanter om te volgen. De terugkeer van Sam laat dit seizoen ook erg lang op zich wachten. Ook enkele nieuwkomers, waarvan ik Rory toch wel het leukste vond. Zijn performance van Being Green, een liedje uit sesamstraat, zorgde toch wel voor kippevel. Ook zijn Blue Christmas en het moment dat hij te horen heeft gekregen dat zijn visum niet wordt verlengd zijn erg mooi. Wat Sugar hierin te zoeken heeft, tja. Wel een lekker gek mens, maar verder 0,0 toegevoegde waarde. Zelfde geld voor Joe. Wat een duf personage zeg. Daar had ik helemaal niets mee.

Ook leuk dat ze zich toch wel wat meer op wat andere personages hebben gericht. Mike en Tina krijgen elk wat meer screen time, en dat geld ook voor Coach Bieste en Brittany en Santana, die toch allen wat belangrijke momenten in het geheel hebben. Toch blijft het nog wel de Rachel Berry show, en daar is leuk gebruik van gemaakt door de Troubletones te introduceren . Minst interessante dit seizoen is toch wel Quinn. Kreeg helaas niet heel veel te doen. Af en toe een klein momentje maar daar bleef het ook bij. Terugkeer van Dave is ook geniaal.

Een stuk minder dit seizoen. Niveau daalt ten opzichte van de vorige twee toch wel aanzienlijk. Minder scherp en heel rommelig Toch blijft het een leuke serie om te volgen en hoop ik op een beter vierde seizoen. Al waren de laatste twee afleveringen wel geniaal, en riepen weer dat gevoel op van de eerste twee seizoenen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

, mee eens. Al ben ik veel minder vergevingsgezind door de stijlbreuk. Afgehaakt en ook niet van plan het ooit nog op te pakken. Bovendien ben ik qua series geen alles kijker, regeltjes zijn flink aangescherpt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.