Glee
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Niks met Jackson heb? Mijn all-time favoriete artiest! Heb op deze aflevering gewacht sinds 1x1
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Een puurdere performer dan Jackson is er niet of nooit geweest.
Een MJ fan dus. Dan moet ik deze vraag toch stellen: wat ik je favoriete Michael album catdog?
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Daar ben ik nog steeds niet over uit. Heb altijd al lopen twijfelen tussen 'Off the Wall' en 'Thriller'.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
. Een kenner, Off the Wall is bij nummer 1, gevolgd door Thriller en Bad. Ik heb ook een enorm zwak voor HIStory.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Vroeger was ik wel fan van Michael Jackson, met T-shirts en dekbedovertrekken en zo. Maar nu is dat wat minder, maar toch geniet ik nog steeds van Beat It, Thriller, Smooth Criminal, maar ook zijn ballads zijn zeker goed. Later werd zijn muziek wat minder, al zijn zijn clips nog altijd erg mooi.
Ik denk dat ik Bad zijn beste album vind, daar heb ik persoonlijk het meeste mee.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vroeger ook meer dan nu, maar zijn muziek blijft tijdloos. Bad
.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ben vooral benieuwd naar de uitvoering van 'Black or White' volgende week. Dat gaat een feest worden! 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik moet helaas nog anderhalf seizoen wachten eer ik zo ver ben. Binnenkort seizoen 2 maar eens zoeken.
Beleza
-
- 31 messages
- 63 votes
Heb vanaf seizoen 1 uitgekeken naar een MJ tribute aflevering. Een van mijn favoriete artiesten aller tijden. ('Bad' is trouwens al gelekt).
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
"Wanna Be Startin' Somethin'" en "Never Can Say Goodbye" overigens ook. Klinkt prima. Helaas nog niet zo epic als de Madonna episode. (die "Like a Prayer" versie
)
Beleza
-
- 31 messages
- 63 votes
Ja die was geweldig! Een van mijn favoriete afleveringen. De enige tribute episode die ik persoonlijk nog beter vond was de Fleetwood Mac aflevering. 'Songbird' en 'Never Going Back Again'.. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Fleetwood Mac was inderdaad een leuke aflevering. Ook te vermelden is wel de Journey-aflevering die me heeft aangezet om meer van de band te horen.
Voor de MJ-aflevering ben ik toch enigszins benieuwd, omdat de lat daar toch hoog is om er geen persiflage van te maken maar evengoed een leuke aflevering.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Die toegevoegde gitaren bij "Never Going Back Again" waren echt een geniale vondst! Overtuigt misschien nog wel meer als het origineel. En dat zeg ik, als Fleetwood Mac liefhebber. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Sterke seizoensafsluiter met een mooie medley en een degelijke Bohemian Rhapsody. Vaak vind ik Glee nummers mooier dan het origineel, maar die Jessie is geen Freddie Mercury. Heel benieuwd of Glee deze sterke lijn door kan zetten in seizoen 2.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Aargh ik kan niet meer wachten nu! De sneak peek van 'Smooth Criminal' was al epic en ik wil Rachel's antwoord nu wel eens weten! Ik heb het gevoel dat ze 'nee' zal zeggen...
Beleza
-
- 31 messages
- 63 votes
Ik heb ergens gelezen wat ze gaat antwoorden, I'm a sucker for spoilers.
Anyway, vandaag is het eindelijk zo ver; Michael! 
Beleza
-
- 31 messages
- 63 votes
Ja ik kijk vannacht met een livestream haha. #hardcore
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Heb ik één keer geprobeerd maar dat doe ik niet nog een keer. Ik wacht wel op de HD file! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Iemand op Twitter heeft een hoop gespoilerd, diegene is direct unfollowed. Weg drmee, de trut. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja ik kijk vannacht met een livestream haha. #hardcore
Lol dat is hier rond een uur of 2/3 vannacht dan toch?
Beleza
-
- 31 messages
- 63 votes
Iemand op Twitter heeft een hoop gespoilerd, diegene is direct unfollowed. Weg drmee, de trut.
Hahah ja dat is het grote nadeel wanneer je Glee fans volgt. En ja het begint om 2 uur Nederlandse tijd.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik zie jullie al wachten tot 2 uur om vlak ervoor in slaap te vallen achter de pc.... 
Ben anders zelf ook wel benieuwd, zal voor morgen zijn. 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Moet je voor de grap eens Twitter even bekijken. De kerstspecial is nu op RTL5, niemand die snapt waarom die er nu pas is. Die denken dat ze serieus nu pas een kerstspecial hebben gemaakt. Het gaat achteruit met de hersenen. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
OMG seriously?
Wat was die uitspraak van het LOI ook alweer? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
'' You can't change your past, but you can let go. And start your future. ''
Geweldige Mike/Artie scène! Wat was Mike hot zeg, phoe!
Vast door de eyeliner
Erg sfeervol, dat zwart/wit. Goed liedje ook (en ik ben er niet eens zo'n fan van)
Kurt was ook weer geweldig, met zijn 'Criminal Chipmunk' gebitch.
Klaine blijft één van mijn favo koppels. Ook Kurt met zijn pa samen bezorgen me regelmatig natte oogjes. Wat zijn ze lief samen.
En Sam is ook lief! Ontzettend cute wat hij deed deze episode. 
Santana samen met dat etterbakje van een Sebastian
Ik blijf er bij: Santana is zwaar ondergewaardeerd. 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Fantastische episode. Misschien wel één van mijn favorieten. Humorvol. De muziek klopte. Klein beetje drama. Heerlijk gewoon. Dit is waarom het 1 van mijn favoriete series is.
"Scream" was echt fantastisch. Artie danst weer en zet zelfs z'n bril ervoor af. En Mike Chang die Janet Jackson wordt: geweldig!
Lea Michele en Cory Monteith waren fantastisch deze aflevering. Van Lea weten we al dat ze een fantastische zangeres en actrice is maar wat Cory deze aflevering liet zien/horen. Wat een vooruitgang. "I Just Can't Stop Loving You" kwam echt over bij mij.
Zelfs Quinn die de minste vocaliste is van allen had een spetterend nummer. Die foto sequence in haar locker: fantastisch.
"Bad" en "Smooth Criminal" waren beiden gewoon epic. Santana en Sebastian waren lekker op dreef deze episode.
"Black or White" was, zoals verwacht, ook ontzettend tof. Alleen vaag dat zonder verklaring Sugar en Tina afwezig waren (ze zaten ook niet in de morph-sequence. Ook zo'n mooie tribute btw). Sugar was de gehele episode niet aanwezig en Tina niet voor de tweede helft. Puck zat overigens ook niet in "Wanna Be Startin' Somethin'. Dat mogen ze dan nog wel beter uitwerken.
Nee ik ben vol lof. Heerlijke episode. Glee blijft een constant hoog niveau houden. Enne gefeliciteerd Finnchel met de verloving. Ontzettend knap van de serie dat ze het geloofwaardig kunnen overbrengen ondanks het feit dat ze beide nog wel erg jong zijn. Maar bij hun klopt het gewoon. Alleen zal dat verhaal nog een staartje krijgen nu Rachel is aangenomen op NYADA.. Dit had ze oorspronkelijk niet verwacht. Ze zag een andere toekomst voor zichzelf. Zal ze het om de verkeerde redenen gedaan hebben?
Ohja, ik vergeet beiden nog Samcedes. Wat een ongelofelijk lief momentje. Prachtige akoestische uitvoering van "Human Nature". Zelfs zonder alle ad-libs is Mercedes mijn favoriete vocaliste. En Sam is gewoon cool.
Maarre, ik wil nu wel weer een beetje meer Puck zien! Kom op!
Op naar next week met Ricky Martin en zijn vertolking van "Sexy and I Know It". Nu al geniaal, haha.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vond de aflevering tegenvallen. Op Scream na vond ik de keuze voor de liedjes maar matig en het kwam erg vlak en saai over. Glee kan zoveel beter dan dit, ze hadden hiervoor alles uit de kast moeten trekken maar dat is niet gebeurd helaas.
Enige leuke van deze episode was het gedoe tussen Finn en Rachel. Super lief moment toen ze samen gingen zingen en Rachel ja zei tegen Finn. Helaas ben ik nog steeds bang dat het niet gaat werken tussen hun,
Blaine en Kurt waren ook nog wel schattig al vond ik dat gedoe met de Warblers zwaar oninteressant. En het momentje tussen Kurt en zijn vader was erg mooi, ook het enige moment in deze aflevering waarbij ik emoties voelde.
Nee helaas dit viel erg tegen, had veel beter gekund.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Hmm vreemd. Ik vond het een heerlijke episode. Ook song wise. Sure, ik miste veel MJ classics maar storywise klopten deze songs. Hoe kan je 'Human Nature' nou niet waarderen. Zo lief en puur.
Beleza
-
- 31 messages
- 63 votes
Ontzettend leuke aflevering! Ik ben altijd een grote MJ-fan geweest en ik keek dan ook al een tijdje naar deze aflevering uit.
De aflevering opende met 'Wanna be starting something', een van mijn favo MJ nummers. Ik baalde een beetje dat Blaine de gene was die het nummer zong want ik vind die gozer zo ontzettend irritant. (Sorry Elineloves! haha)
Kevin & Harry is een fantastisch duo en 'Scream' was geweldig. Kevin's stem is perfect voor Michael Jackson nummers!
Het Sam/Mercedes duet was mooi en ook Quinn kreeg eindelijk weer a moment to shine.
Ondanks dat ze samen best cute waren deed het 'Finchel' duet mij niet zoveel. Ik hou gewoon niet van Cory's stem en heb verder ook weinig met hen als koppel.
'Smooth Criminal' was voor mij het hoogtepunt. Prachtig uitgevoerd onder begeleiding van '2Cellos'. Een aparte, maar geslaagde versie! En zoals altijd kon ik mijn ogen niet van Naya afhouden.
'Michael' was naar mijn mening zeker niet de beste 'tribute' aflevering die ze tot nu toe hebben gedaan, maar geslaagd was ie wel.
Oh, en 'underboob'