Glee
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Naast Colfer en Michele hebben ook Rivera en Monteith al getekend voor een nieuw seizoen. Dus op dit moment is t enkel wachten op Morris, Agron, Shum en Salling. Alhoewel er van Morris volgens mij niet eens sprake zou zijn dat ze zou gaan slagen. Zie jij haar al een diploma halen in 1x? Haha.
'Who's the President of the United States?' 'will.i.am'.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Glee begint langzaam maar zeker te groeien. Vooral de fantastische Jane Lynch sleept me door de wat minder boeiende stukken heen. Met Mr Schue en z'n nepzwangere vrouw heb ik helemaal niets. Zal blij zijn als die storyline erop zit.
Hate On Me was het eerste nummer waar ik helemaal niets mee kon. Somebody to Love van Queen was wel weer geweldig. Ook leuk om Kristin Chenoweth weer eens te zien na haar leuke rol in The West Wing.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Double Yaay! 3 keer is scheepsrecht.
Dit blijft mijn ultieme huilie huilie moment (niet kijken AHWA!) YouTube - Their story so far. 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Dacht al dat je "Somebody to Love" leuk zou vinden AHWA. Denk dat je "My Life Would Suck Without You" in episode 13 ook helemaal geweldig gaat vinden dan. Classic Glee momentjes.
Maar leuk dat het je nu wel bevalt! Hou ons op de hoogte! 
Heb je eigenlijk al de Glee Concert Movie gezien Eline? Ik zag geloof ik nog geen bericht van jou bij de film staan...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh ja, die is er natuurlijk ook nog! Je hebt mijn eenzame donderdagavond (vriend moet werken) plots een stuk leuker gemaakt. 
Beleza
-
- 31 messages
- 63 votes
Tjah Glee wat kan ik er nog over zeggen. Vanaf de eerste aflevering was ik verkocht. De characters, de verhaallijnen, de muziek.. het klopt gewoon allemaal. Waar het in seizoen 1 vooral om de gehele 'Glee club' draait, leggen ze in seizoen 2 en 3 de focus meer op de individuele verhaallijnen.
Ik ben zelf vooral erg blij met de 'Brittana' verhaallijn, voor mij zeker het hoogtepunt van de serie en bovendien zijn Britt en Santana bij uitstek mijn favoriete characters. (Elineloves, degene die dat filmpje gemaakt heeft is een Nederlandse
Ze heeft een Twitter Fanpage voor Naya Rivera.)
Ook het concert was geweldig en ik ben er volgend jaar ook zeker weer bij!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Brittana!
Ofja, Santittany!
Ik wil met ze trouwen. Met allebei.
Beleza
-
- 31 messages
- 63 votes
I feel you. Ben zelf ook erg fan van Naya & HeMo als duo haha.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dacht al zoiets na het zien van je prachtige avatar 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Geef mij maar Quick! Hoop dat die twee uiteindelijk weer bij elkaar komen. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja! Leuk stel inderdaad. Alles beter dan Lauren. 
Brartie (Rare afkorting, laat me denken aan Patty Brard) was ook aandoenlijk, Artie verdient ook een leuk meisje.
Beleza
-
- 31 messages
- 63 votes
Quick is leuk, veel chemistry tussen die twee imo! In tegenstelling tot Finchel en Bartie. Bartie deed echt pijn aan mijn ogen haha. Maar misschien komt dat omdat ik vanaf seizoen twee al zo hoopte op Brittana.
Ik kan trouwens niet wachten op de Michael Jackson aflevering! Oh en de nummers van aflevering 10 klinken echt super.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Wat een FAN-TAS-TISCHE nieuwe episode! 'The First Time Ever I Saw Your Face'
. 'Without You'
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
What the hell
. Wie zingt/zingen het? Roberta Flack (fanboy hier!) uitvoering is op afstand het beste overigens.
Beleza
-
- 31 messages
- 63 votes
'The First Time Ever I Saw Your Face' was geweldig. Simple, klein, maar zo ontzettend mooi!
Brittany en Santana bewezen weer eens geen woorden nodig te hebben om te laten zien hoe gek ze op elkaar zijn. Die ene blik was genoeg. De chemistry tussen die twee is zo powerful.
Meer hoogtepunten: Without you (fantastische cover), Blaine hield eindelijk eens een keer zijn muil, Becky's voice-over was briljant en Naya freakin' Rivera danst in badpak door het beeld. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Brittany en Santana bewezen weer eens geen woorden nodig te hebben om te laten zien hoe gek ze op elkaar zijn. Die ene blik was genoeg. De chemistry tussen die twee is zo powerful.
YouTube - I wish you'd hold my hand | B+S (for flo) Een van de mooiste Brittana filmpjes die ik gezien heb. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
'And I'm telling you' komt met stip op twee binnen in de muzieklijst van Glee, achter Don't Stop Believin. Ook Rain on my Parade van Regionals is geweldig. My Life would Suck without You was ook goed. De nummers zijn nog steeds het sterkste aan Glee, want echt personages waar ik me mee kan binden zijn er niet. En als die er al zijn, veranderen ze om de haverklap, dus daar moet Glee het wat mij betreft niet van hebben.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Heerlijke aflevering.
Begon al ontzettend leuk met dat Grease nummer, geweldig gedaan door de cast. Had wel verwacht dat ze meer nummers gingen doen van Grease maar helaas was dat niet zo. Gelukkig waren de andere liedjes ook geweldig. Vooral The First Time Ever I Saw Your Face, en Without You, Prachtig gezongen, met name door Rachel. Wat kan die meid toch zingen en elke keer weet ze me weer te raken.
Het hele Will & Emma plot vond ik super schattig. Wat een leuk stel zijn ze toch samen. Verre weg het leukste stel uit de serie (naast Finn & Rachel) Alleen vond ik die proposal toch niet zo werken haha, maar goed geprobeerd van Will. Benieuwd hoe de komende afleveringen zich hierop inspelen. Kijk nu al uit naar hun 'wedding'!
Finn en het verhaal van zijn vader vond ik ook goed, en ja zijn spontane aanzoek aan Rachel was heel erg ontroerend, ben alleen een beetje bang dat het nu misgaat tussen die twee. Zo'n gevoel heb ik. En heel dat gedoe met Becky en Arty vond ik niks. Ik heb sowieso al niet veel met hun twee, dus dat had van mij niet zo gehoeven.
Jammer dat we verder geen Kurt & Blaine hebben gezien, want ik vind hun ook enorm schattig samen. Maar die hebben natuurlijk al heel wat momenten gehad ook. En Sam & Mercedes vind ik helemaal niks. Past op de één of andere manier niet, maar misschien komt dat nog.
Ja hele fijne aflevering en dan vooral het hele Will & Emma gebeuren! 
Benieuwd naar de Jackson aflevering!
Beleza
-
- 31 messages
- 63 votes
En nu weer twee weken wachten op de volgende. Damn you Glee hiatusses!
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Hoe staat het eigenlijk met Eline en Gilles? Hebben jullie de nieuwe episode inmiddels al bekeken? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jup! Heb 'm woensdag gezien, beviel weer erg goed. Stiekem hoop ik wel op wat meer Klaine en Brittana de komende tijd. Kan er geen genoeg van krijgen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik sta nu bij tot en met de Yes/No aflevering. Afwachten nu naar de Michael-aflevering. Ik moet zeggen dat de 3e reeks toch wat minder op gang is geraakt. De verhaallijn rond de gesplitte New Directions gaf toch een negatieve sfeer. Al was ik vooral uitgekeken op het Beth-verhaal. Wel positief is dat sommige acteurs als Brittany, Mike, Artie en vooral Santana meer speelruimte krijgen. Brengt wat variatie met zich mee. Met Sam terug in de groep en de toekomstvragen van enkele leden is het niveau helemaal terug.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hoe staat het eigenlijk met Eline en Gilles? Hebben jullie de nieuwe episode inmiddels al bekeken?
Had het er iets te druk voor maar zal van de week het eens in gaan plannen.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ik vond die Klaine break deze episode wel even fijn. Eindelijk weer eens een goede Wemma episode. En Samcedes vind ik ook best een leuk koppel. Positieve aan deze verhouding is dat de writers het rustig aan pakken en vertellen en niet rushen om deze twee weer bij elkaar te krijgen.
En de toevoeging van de Artie/Becky storyline beviel erg goed. Fijn dat deze characters ook wat meer uitgediept worden en 'friendly' Sue is ook helemaal top!
Seizoen 3 behoort zeker tot mijn favoriete seizoen. Ik vond de Troubletones een mooi alternatief. Ik hou wel van een beetje vuur. Niet alles kan altijd koek en ei zijn dus daarom vond ik New Directions in 2 kampen een goeie zet. Gelukkig duurde dat niet al te lang en zijn ze weer bij elkaar.
De storyline van Beth was dus toch wel mijn favoriet. Mede door ongelofelijk sterk spel van Idina Menzel en de geweldige ontwikkeling in de personages van Puck en Quinn. Puck blijkt veel meer dan de 'bad guy' te zijn en de transformatie die Quinn doorgaat is perfect onderbouwd!
Maar je moet ervan houden. Dat is niet altijd even 'happy Glee' zoals Seizoen 1 daarzo bekend om stond.
Ik kijk iig al uit naar komende episodes.
3x11 = Michael Jackson tribute
3x12 = entree Ricky Martin in de show
3x13 = entree Rachel's two gay dads (Jeff Goldblum gaat 1 van de dads spelen!
)
En ook Gloria Estefan, Pitbull en de overige twee winnaars van The Glee Project maken eerdags hun entree, eveneens als een terugkeer van Jesse St. James, en het feit dat we nog niet van Shelby af zijn (ze heeft immers getekend voor 12 episodes dit seizoen).
Nu enkel nog April en Holly laten terugkeren en dit seizoen kan niet meer stuk voor mij. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
I Dreamed A Dream was inderdaad prachtig. Vanmiddag verder met 1x20.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik kijk dus totaaaal niet uit naar 3x11, omdat ik sowieso niks met Jackson en zijn muziek heb. Ricky Martin vind ik dan wel weer hilarisch! Spaans leraar toch?