Glee
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En Naomi Watts, wacht maar af op Season 3. Riley, Rivera en Morris gaan dan 'Candyman' doen!
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Rachel ben ik pas echt gaan waarderen gedurende Seizoen 2 als ze iets minder het diva'tje uithangt maar ook echt aan haar vrienden gaat denken. De solo's van haar blijven fantastisch met als hoogtepunt voor mij nog steeds haar vertolking van Barbra Streisand's 'My Man' uit Seizoen 2.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Oh en Naomi Watts en Eline: mochten jullie nog in de gelegenheid zijn moeten jullie de normale volgorde van episode 20 en 21 omswitchen. Dus 21 eerst bekijken en dan 20. Het was namelijk de bedoeling dat ze in die volgorde werden uitgezonden maar Fox heeft vanwege promotieredenen de episodes omgeswitched om de kijkcijfers te beinvloeden (de huidige episode 20 heeft namelijk veel GaGa materiaal). Maar achteraf kloppen sommige situaties niet, dus in herzieningen bekijk ik het nu ook altijd in de alternatieve volgorde. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Thanks voor de tip, ik ben net klaar met 1x19 Dream On en wou nu episode 20 gaan kijken. Op jouw advies dan maar eerst 21. 
En indeed, het is met name het egocentrische divagedrag wat storend is, want verder is het een schoonheid met een geweldige stem.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh, en ik vind Mike Chang heet 'ie geloof ik (Harry Shum Jr.) erg leuk en ik hoop stiekem dat hij ook wat meer screentime gaat krijgen, beetje zoals Santana en Brittany.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
In Season 2 krijgt ie al veel meer aandacht (in episode 4 een eigen song) maar pas vanaf Season 3 is ie echt een regular cast member met veel verhaallijnen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Rachel ben ik pas echt gaan waarderen gedurende Seizoen 2 als ze iets minder het diva'tje uithangt maar ook echt aan haar vrienden gaat denken. De solo's van haar blijven fantastisch met als hoogtepunt voor mij nog steeds haar vertolking van Barbra Streisand's 'My Man' uit Seizoen 2.
Heb ik gelukkig totaal niet. Vanaf het begin de meest interessante personage. Dat divagedrag hetzelfde en toont juist veel menselijkheid. Al komt er alleen goede wil van de kijker bij kijken, want Rachel is qua character niet het meest toegankelijk. Egoistisch of iets in die richting is Rachel helemaal niet.
Ik kijk er naar uit, Michele die haar idool Streisand vertolkt geeft het sowieso een meerwaarde. En wat betreft je tip; te. Laat
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Britney/Brittany is echt een geweldige episode. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heerlijk inderdaad. Ook in concert movie enorme highlight. We hadden jou wel kunnen gebruiken laatst bij mooiste/leukste actrice en knappe actrices game, ik en rianneke waren een one man army betreft de prachtige looks van Morris. Ze kreeg flink wat shit over haar heen maarja, wat voor pussies zijn dat
.
Ik ken de aflevering nog niet maar de sexy Brittany segmenten (slave 4 u, run the world springen eruit maar er zijn er zoveel, hoop ook erg veel op een hele sexy candyman) Zijn goed bekend.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Morris in I'm a Slave 4 U....
Dat was echt een geweldige scene inderdaad. Ook één van mijn favoriete episodes, aangezien ik eigenlijk altijd wel een fan van Spears ben geweest 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Na een lekkere funk aflevering, een lekkere Gaga aflevering (ook al ben ik niet zo'n Gaga fan, dat ze catchy en revolutionair is is niet tegen te spreken een erg goede afsluiter. Weer een lekkere trip down memory lane wat betreft dit eerste seizoen. Met een erg fijn en te verwachten einde. Zeer goed eerste seizoen.
Tweede seizoen begint spectaculair. Met de nodige gap ontwikkelingen van seizoen 1 naar 2. Michele eindelijk met haar hot pony tail, de boob job van Santana, de Halo marathon van Artie, de boob talk van Brittany, leuke rol van Charice als sunshine, Michele mag weer strooien met haar snelle delivery en dei ntroductie van Sam Bieber 2.0 en Bieste. Erg blij met het aan doen van Empire State of Mind, blijft een lekkere plaat, Brittany die weer bewijst op afstand de beste danser te zijn. Wat een hot moves gooit ze er weer uit. En Mercedes steelt vocaal de show, kon ook niet anders. Een sistah heb je nu gewoon nodig. Een sterk begin.
Nu Britney/Brittany, erg veel zin in. Stiekem nog hopen dat naast mijn all time favoriet Aguilera, mijn andere favorieten Roberta Flack, Marvin Gaye, Ray Charles, Bettye Lavette, Candi Staton, Marlena Shaw en Etta James nog aangedaan worden. Al is dat meer wishful thinking. Anyhow Glee rocks and own every performance.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Kan ik je al warm maken voor Mercedes die 'Try a Little Tenderness' van Otis Redding gaat doen? 
SaveMyMovies
-
- 53 messages
- 18 votes
Ben momenteel 'The Killing - Season 2" aan het volgen op TV.
En op dvd 'Mad Men - Season 1" (catching up the hype)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Britney/Brittany was als verwacht geweldig. Vooral erg scrumptious met een hoofdletter S. Vooral Brittany's I am a Slave 4 U
. Eindelijk eens de full episode en in goede kwaliteit gezien. Wat een sex appeal en screen presence ook. Dan nog Rachel's hit me baby one more time en wie durft nog te beweren dat de mannelijke gleeks niet hun fair share krijgen.
Grilled Cheesus was erg mooi. Mooie wisselwerking tussen de flauwheid van de Grilled Cheesus en het Kurt drama rond zijn pa. Altijd erg mooi die momenten tussen die twee, zelfde geldt voor Sue en Jeannie overigens. Met de spirituele thematiek kan je natuurlijk niet heen en ook de keuze voor Simon and Garfunkel was enorm geslaagd, eveneens als Kurt die de Beatles doet, mooi. Grootste hoogtepunt van de episode en een van de hoogste hoogtepunten van heel de serie is Michele's uitvoering van Papa, can you hear me? Van Barbara uit Yentl, tranen in de ogen. Nogmaals is duidelijk geworden dat Riley en Michele vocaal de ziel van Glee zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kan ik je al warm maken voor Mercedes die 'Try a Little Tenderness' van Otis Redding gaat doen?
Dat zeker. Otis is ook een groot favoriet, ontkom je ook niet aan met mijn muzieksmaak. Ook erg blij dat ze gaan voor zijn signature song. Zo spijtig dat ie ons zo snel ontnomen is. En tuurlijk Mercedes, hier kan je me heel warm voor maken. Psyched!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik ben Glee na lang aarzelen toch beginnen zien. Beetje over de top soms, maar op zich wel leuk en geweldige muziek. En waar sommige problemen mee hebben, vind ik Rachel net het interessantste figuur in reeks 1 (ben nog met de eerste reeks bezig ...) En ze mag uiteraard gezien worden natuurlijk. Veel knapper dan Quinn bvb. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Geniet ervan en ook eens wat betreft Rachel. Ook zijn haar beweegredenen niet altijd goed, de intenties zijn dat wel, en sommige drastische zijn compleet begrijpijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze heeft het hart inderdaad op de goede plaats maar maakt niet altijd de juiste keuzes. Inderdaad is ze zoals catdog al zei in seizoen 2 al veel beter te begrijpen. En tsja, zonder Rachel is er inderdaad geen Glee, zoals ze zelf ook vrijwel elke aflevering roepen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jezus, tranen met tuiten bij 2x03, Kurt en zijn pa... Ik ben er echt een sucker voor. Kan Kurt niet zien huilen, dan schiet ik zelf vol.
Hetzelfde met de momenten waarop Sue bij haar zus is, dan voel ik de traantjes ook prikken.
Als iemand een maand geleden had gezegd dat ik zo verslaafd zou raken, had ik diegene in het gezicht uitgelachen. Wat ben ik stom geweest al die tijd door te denken dat Glee niks is. Ik ga nooit meer zo snel een oordeel over een serie klaarhebben zonder het écht geprobeerd te hebben. (Goed voornemen voor het nieuwe jaar
)
En nu snel nog eventjes verder kijken voordat vriendje thuis komt. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Duets t/m Furt.
Muzikaal sprongen River Deep, Mountain High van Mercedes & Santana, With You I'm Born again van Finn & Rachel maar vooral de mash-Up Umbrella/Singin' in the rain sprong eruit
. Het blijft altijd een hele happening als Glee weer met een Mash-Up komt maar dit is toch wel de lekkerste tot nu toe. Kom maar op met Thriller/Heads Will Roll.
Ook qua uitdieping veel genoten. De uitdieping rond Beiste in Never Been Kissed maar vooral de uitdieping van Brittany in Duets was zeer sterk. Tof personage en de aandoenlijkheid van Morris zelf helpt ook enorm mee. En dan de bruiloft, misschien wel de meest geslaagde bruiloft ooit in een serie. Killer red dress van Santana
en hoogtepunt was natuurlijk het Just The Way You Are segment, en eindelijk is het ook Warblers time!
Op naar de vologende episodes ik kijk uit naar Rachel's Don't Cry For Me Argentina, Puck's & Rachel's I Need You Know, de Thriller/heads Will Roll Mash-Up en Rachel's Firework. En dat is nog maar wat de komende episodes in petto hebben. Hoofdbestemmingen Otis Redding en Christina Aguilera (season 3). Al heb ik nog genoeg te genieten in de journey tot ik helemaal bij ben met Glee.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Plus een buiging voor de sneer van Finn richting Jay Cutler
. Dit soort references blijven toch wel tof.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Special Education t/m Silly Love Songs.
In Special Education was zoals verwacht Don't Cry For Me Argentina het muzikale hoogtepunt, Michele blijft een fenomeen. Haar stem weet je tot het diepste van je ziel te raken, de meest essentiele eigenschap voor een vocaliste. De oprechte impressie op haar gezicht ook, one in a million. Helaas kwam (I've Had) The Time of My Life ook voorbij, zo'n hekel aan dat nummer. Niet zo goed als de Sectionals van vorig jaar maar wel fijn dat anderen de thunder krijgen.
De kerstaflevering A Very Glee Christmas was echt geweldig. Beste kerstaflevering die ik ooit zag in de serie. Vooral erg aandoenlijk, warm en ontroerend. Vooral Brittany was zo lievvv met haar geloof in de kerstman. Geweldig personage maar Morris weet met haar knuffelbare uitstraling zo veel meer uit te halen. Ook de pogingen van rachel jegens Finn had een enorm hoog lievvv gehalte. Zelfs het vreselijke uitgemolken Last Christmas weet zij weer mooi te maken en dat is een groot wonder. Chapeau. Een lief, ontroeren en mierzoete aflevering. Zoals een kerstaflevering hoort te zijn.
The Sue Sylvester Shuffle zag ik nu voor de tweede maal en nog steeds blijft duidelijk waarom deze aflevering mijn interesse in Glee heeft aangewakkerd. Weer een magistrale mash-up met dito performance. Choreografie bij de mash-ups blijven van een andere orde. Storyline blijft ook vermakelijk en Glee stijgt eindelijk in de hierarchie. About time.
Silly Love Songs was dan ook weer een erg sterke maar ook erg leuke aflevering. de twee public optredens van de Warblers (zijn ook een ideale kapstok voor guilty pleasure songs), de adultery perikelen, de aandoenlijke uitwerking rond power couple Finn en Rachel (acteerwerk van Michele blijft enorm sterk) en last but not least Santana als een slutty nurse
. Firework van Rachel blijft ook heerlijk, veel beter dan het origineel. Santana krijgt gelukkig ook steeds meer uitdieping. Wel met babystapjes maar dat is geen probleem. Finn die denkt helemaal het mannetje te zijn
.
Get It Right van Michele en vooral Mercedes die Aretha Franklin's Ain't no Way is een persoonlijke highlight in de komende 4 episodes. the Warblers die Pink gaan doen is dan de guilty pleasure. Charice Pempengco komt gelukkig ook weer terug als Sunshine, en tuurlijk zingt ze Celine Dion. Bring it on.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Je gaat er lekker snel doorheen!
. Mooi dat het je zo goed blijft bevallen. Mijn favoriete song uit Season 2 komt in episode 18, ook uitraard weer met vocalen van Michele, maar deze keer in duet met Agron. Je zou denken dat Michele Agron gelijkt het park uitblaast maar ze vullen elkaar perfect aan in (ja hoor!) een mash-up.
(I've Had) The Time of My Life vond ik ook altijd ergerlijk maar Agron en Overstreet hebben m voor mij wel iets toegankelijker gemaakt. Vooral de key-change als het laatste refrein inzet wat niet in het origineel zit is ontzettend goed gevonden. En dan die heerlijke powernote van Riley op t einde. Vele malen beter als het origineel! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eens. Powernotes van Riley blijven een genot, en die change was ingenieus gevonden. Ik vond dat ook erg genietbaar en een grote plus, heb helaas iets te veel negatieve associaties met dat nummer. De Glee cd's zullen vd week tijdens het klussen in ons nieuwe huis wel constant op staan. Misschien dat Glee aan de negatieve associaties verandering brengt
.
Ja, ik heb een flink Glee momentum op dit moment
. Ik kijk nu al uit naar I Feel Pretty/Unpretty.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Heb je alle songs al beluisterd eigenlijk? Of alleen qua titel opgezocht? Want je bent al goed op de hoogte van wat komen gaat.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ugh, Gwyneth Paltrow is zo al irritant, maar een zingende Gwyneth Paltrow is helemaal vervelend. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 1 in de pindakaas. Poging 3. Laatste poging ook denk ik 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
3 keer is scheepsrecht!
Bij mij iig. We hebben toch redelijk wat met elkaar gemeen AHWA (onze positiviteit en sprankelende vrolijkheid sowieso al
) en ik denk dat je het wel gaat waarderen.