- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Iemand dit toevallig gezien?
Iemand dit toevallig gezien?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Niet gezien, maar die jongens van NUHR waar dit programma mee gemaakt wordt maken zulke gezapige ouwe jongens krentenbrood humor, die zullen het wel verpesten voor m.
Als ze in een talkshow zitten zit Heerschop weer in z'n 'ik doe me dommer voor dan ik ben' rol en Viggo Waas mag weer een Cruijff imitatie doen.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Idd, Amhali was te slecht voor woorden. Terwijl zijn Free Fight show echt hilarisch is, had hier meer van verwacht.
Wat kappeuter zegt is trouwens wel een goede, wat een irritante sidekicks.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Niet gezien, maar die jongens van NUHR waar dit programma mee gemaakt wordt maken zulke gezapige ouwe jongens krentenbrood humor, die zullen het wel verpesten voor m.
Als ze in een talkshow zitten zit Heerschop weer in z'n 'ik doe me dommer voor dan ik ben' rol en Viggo Waas mag weer een Cruijff imitatie doen.
Ja, eens. Er zit totaal geen ontwikkeling (meer) in die lui. Tien jaar geleden was het best leuk, maar zo zijn ze dus nu nog.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ook mee eens. Ik heb Heerschop nooit grappig gevonden (volgens mij vindt hij zichzelf echter wel heel grappig), en dat hele NUHR al helemaal niet.
Jullie zullen mij wel een negatieve zeur vinden, maar ik moet er ook mee instemmen dat ik Najib Amhali nogal ongrappig vind. Altijd diezelfde soort multiculturele grapjes.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
'Kroamschudd'n in Mariaparochie'. Een korte tekenfilm uit 1988 van Herman Finkers. Erg grappig, ik lach echt in een deuk toen ik 'm zag. 
Heeft iemand anders 'm toevallig gezien?
Link naar IMDB: Klik
xenne
-
- 903 messages
- 1369 votes
heb eind november (denk de 23ste?) of was het begin december(?) naar een film gekeken op nederland 2 (vpro), 't was laat op de avond - begonnen zo rond 00H00 - het was een Deense film die ging over een echtpaar dat een dochter verloren had en de verwerking daarvan -- > ben op zoek naar de titel.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Nog nooit om Amhali kunnen lachen ...
Niet altijd, maar hier kon ik wel erg om lachen eerlijk gezegd...
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=163942
Niet omdat ik er zelf ervaring mee heb 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
De Prins en het Meisje; geweldige miniserie. Sorry Verhoeven, maar ik heb me hierbij beter vermaakt dan bij "Zwartboek".
Fantastische performance van Halina Reijn als Mabel Wisse Smit.
* clip/promo 1, promo 2.
Zit een DVD release erin?
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Er is voor zover ik weet nog geen datum gepland, maar het lijkt me sterk dat er geen DVD van gaat komen.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik zag vrijdag bij de VPRO iets van 'Wintergasten'. Engels interview van Luyendijk met een Canadese (?) dame. Ik weet alleen niet wie of wat zij was en kan het ook niet terugvinden op uitzendinggemist.nl. Iemand?
Overgewicht
-
- 48 messages
- 38 votes
Zag dinsdag 01-01-2008 een film rond een uur of 00:00 op WDR
heb maar een klein stukje gezien ging over een gast met een vliegtuig(fiets ding). meer kan ik me niet voor de geest halen.
Maar ben opzoek naar die titel
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
In de nacht van 1 op 2 januari? Dan zal het Arizona Dream geweest zijn.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik zag vrijdag bij de VPRO iets van 'Wintergasten'. Engels interview van Luyendijk met een Canadese (?) dame. Ik weet alleen niet wie of wat zij was en kan het ook niet terugvinden op uitzendinggemist.nl. Iemand?
Naomi Klein dus. Nou nog opzoeken wat dat voor iemand is.
thekid
-
- 80 messages
- 49 votes
In Overigen > Televisie > biker build off:
Hey ik heb ooit eens biker build off gezien of iets dergelijke op discovery en daar gingen ze een crossmotor bouwen. weet iemand mss welke aflevering dit was en kan iemand mij hiervan beeldmateriaal ofzo van bezorgen
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
SBS6 heeft er weer een nieuw knock-out programma bij,
'Wie wordt de nieuwe Uri Geller'. Ik MOEST het kijken van een huisgenoot, want die man kon toch veel. Wat een veredelde googelshow dit.
Mooiste was het moment dat Geller zelf horloges ging repareren en dat via de tv ook in de woonkamers van Nederland kon brengen. Ik had mijn kapotte xbox-controllers erbij gepakt en riep heel hard 'Loop', maar er gebeurde niks.. Ook grappig de reacties van de Nederlanders in het domino-day call center:
'Mijn moeders steunkousen zaten al weken niet helemaal lekker, maar ineens liep ze weer als nooit tevoren'!
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Gisteren inderdaad ook gezien. Het was een vrij slaapverwekkend programma. Die Henk-Jan Smits vind ik geen presentatietalent hebben, hij hapert constant en presenteert alles nogal zouteloos.
Bij alle trucs was het nogal duidelijk dat die "bekende" Nederlanders (enkel Patty Brard) kende ik gewoon in het complot zaten.
De reacties in het "callcenter" waren wel vrij grappig inderdaad. Trouwens, ik had een lepel op de tv gelegd en die viel er wel af. Jammergenoeg een half uur te laat en toen het begon te waaien.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
SBS6 heeft er weer een nieuw knock-out programma bij,
'Wie wordt de nieuwe Uri Geller'. Ik MOEST het kijken van een huisgenoot, want die man kon toch veel. Wat een veredelde googelshow dit.
Mooiste was het moment dat Geller zelf horloges ging repareren en dat via de tv ook in de woonkamers van Nederland kon brengen. Ik had mijn kapotte xbox-controllers erbij gepakt en riep heel hard 'Loop', maar er gebeurde niks.. Ook grappig de reacties van de Nederlanders in het domino-day call center:
'Mijn moeders steunkousen zaten al weken niet helemaal lekker, maar ineens liep ze weer als nooit tevoren'!
Dit is toch gewoon heel erg hard de mensen naaien waar ze bijstaan.
J.Bell
-
- 294 messages
- 827 votes
Wie heeft delen van de docu: Rock! gezien?, elke donderdagavond-nacht op Ned.3 dacht ik.
Amerikaanse alternatieve rock: van R.E.M. tot Nirvana
Staat aankomende donderdag op het programma.
Verder was er nog: Van Black Sabbath tot Metallica. En nog een aflevering met David Bowie. e.a.
Heeft iemand een idee waar ik afleveringen kan terug kijken??
Ik heb die van vorige week gemist en ik was eigenlijk wel erg benieuwd.
J.Bell
-
- 294 messages
- 827 votes
Wie heeft delen van de docu: Rock! gezien?, elke donderdagavond-nacht op Ned.3 dacht ik.
Verder was er nog: Van Black Sabbath tot Metallica. En nog een aflevering met David Bowie. e.a.
Ha, gevonden. The seven ages of Rock! is de naam van de docu, en je kunt alles terug vinden op Youtube.... 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Loopt ook al op Canvas. Volgende week donderdag is het al de laatste aflevering denk ik met Aflevering 5: We are the Champions: Stadium Rock.
Deze vijfde aflevering gaat over het massale en wereldwijde succes van de rockmuziek in de jaren 1965-1993.
Groepen als Led Zeppelin, Kiss, The Police en U2 vulden moeiteloos megastadions en hadden een wezenlijke culturele, maatschappelijk en zelfs politieke invloed.
Ook Queen, Bruce Sprinsteen en Dire Straits komen in deze aflevering aan bod.
Bron.
wall-e
-
- 84 messages
- 22 votes
Kijken jullie ook wel is naar 3-2-1 penguins echt zo'n belachelijke serie, typisch iets voor nick jr.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Iemand gezien?
Michiel Eijsbouts, de nar van de rokerskerk in Knevel & vd Brink (de eerste keer dat ik het zag, doordat ik de aankondiging zag). Op het randje, maar de man speelt zijn rol goed...
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Zag het net. Denk dat hij het idee prima bracht. Ook al heb je zo'n narrenmuts op , dan ben je geen dommertje.
Knevel&vd brink konden hem niet uit het veld lokken.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Vond het nogal makkelijk van de twee heren. Nodig hem uit of doe het niet. Nu omzeilden ze hem op een wel heel flauwe manier...
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Had niet het idee dat ze hem omzeilden. De nar had gewoon prima antwoorden waar zij geen raad mee wisten.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Aan het einde bedoel ik. Je kan zo'n provocatie verwachten. Wees dan ook een vent en doe er écht iets aan. Je hoorde Catherine Keijl nog half fluisteren tegen de judo trainer naast haar ("zullen we weggaan"), maar ook zij bleef zitten. Behoorlijk slap gedoe...
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Iemand Toren C gezien, die nieuwe comedy serie van de VPRO. Werd gepresenteerd als een serie die grappiger dan The Office zou zijn. Heb volgens mij nog nooit zó weinig gelachen bij een comedy serie. Jezus, wat was dat slecht zeg...
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik heb nog geen twee minuten gezien en heb het toen maar snel afgezet.