• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.997 votes
Profile

Iemand dit toevallig gezien?

The Goss

• 502 messages
  • 4757 votes

alcapachino wrote:

(quote)

Ze scoort een hoop kijkers , de cijfers liegen er niet om ,

Popstars, Idols, So you think you can dance/sing/enz, enz scoren ook een hoop kijkers en ik heb altijd het idee dat al die mensen op zaterdagavond echt niets beters te kijken hebben dan dat. Het moge duidelijk zijn dat ik er dus niet naar kijk. Ik vind zulke programma's verschrikkelijk en inwisselbaar voor elkaar.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik vond Ushi ergens nog wel lekker

Epitaph

• 466 messages
  • 3436 votes

Met wat The Goss zegt ben ik het mee eens, maar '' I'm married with children'' dus heb ik het niet alleen voor het zeggen. Die progamma's zijn gewoon troep. Bij bijvoorbeeld Popstars en of Idols moeten ong. tien kandidaten 2,5 a 3 minuten zingen en de uitzending duurtvolgens de gids 2 uur,dan loopt Popstars ook nog een half uur uit . Daar begrijp ik dus helemaal niets van, het is eigenlijk de Gerard Jolig show. Die verhouding zouden ze bij het komende W.K. moeten toepassen, dan zou een voetbaluitzending ong. 7,5 uur duren per wedstrijd .

Billy-Pilgrim

• 356 messages
  • 620 votes

Is dat veel minder dan? De voorbeschouwing van een uur, de nabeschouwing van een uur. Dan zit je ook al aan een uur of 4

Alles wat een grote groep kijkers trekt wordt helemaal leeggemolken tot de uier er slap en verlaten bij hangt.

Kijk maar naar de uitzending van de UEFA Cup wedstrijden op RTL 7. Die zijn verdorie de gehele avond bezig met interviews, meningen van Derksen, samenvattingen, analyses en dan ook nog de wedstrijd natuurlijk.

En het gekke is dat er beter naar gekeken wordt dan naar een goede serie of film. Helaas, op die manier zal het dus ook nooit anders worden. Je moet er inderdaad gewoon niet naar kijken. Zelfs als ik een gezin had zou ik er niet naar kijken. Ik zou met een goed boek onder de arm ajuus roepen bij het trapgat en een stil plekje opzoeken om te gaan lezen

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Het is toch logisch voetbal is nou eenmaal een grote sport in Nederland dus kijken er veel mensen naar. Serie's worden bekeken door mensen die van Serie's houden. Over het uitmelken van sommige serie's niet te spreken.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Het is natuurlijk heerlijk als er voor de wedstrijd lekker geluld wordt over opstellingen, wie er in vorm is en wie niet, wat het weer is, hoe het veld is. Staan er genoeg hapjes en nootjes op de tafel van Jack en Wilfred.

En als dan de wedstrijd is gewonnen wil je nog wel uren napraten op TV zien. Helemaal als Nederland op een WK van Duitsland of zo wint. Dan mag het wat mij betreft de hele nacht doorgaan. En als we verliezen, is het ook een soort troost dat er wordt nagebabbeld. Even de emoties weer op een rijtje krijgen en met een iets beter gevoel naar bed. Als het meteen zou overgaan in het journaal over alles wat slecht gaat in de wereld heb je helemaal zo'n emmer met water in je gezicht-gevoel.

Moebius78

• 11 messages
  • 19 votes

Had in een ander draadje al mijn vraag staan maar ben erg op zoek dus probeer ik hed hier ook even. Rond 1999 was er een nederlandse science fiction miniserie op tv.

De naam was iets wat leek op nemo of zoiets. Koffie was gratis via dispensers op straat te krijgen en iedereen werd door camera's in de gaten gehouden. Mensen die dit werk deden werden pottenkijkers genoemd in de serie. Heeft iemand de naam van de serie of misschien zelfs wel een opname hiervan. Ik zoek me al een tijdje een ongeluk. En bij de omroepen weten ze weer van niks.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Als ik aan een Nederlandse Science Fictionserie denk, dan denk ik meteen aan Quidam Quidam. Ik weet niet zeker of je deze ook bedoelt, maar je verhaal heeft er veel van weg.

Moebius78

• 11 messages
  • 19 votes

@SelmaDuim

Dat is em! Erg bedankt!

Nu nog uitzoeken waar ik hem kan vinden/kopen.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Volgens mij niet te koop. Was destijds een flop qua kijkcijfers (en een voor Nederlandse begrippen vrij dure serie als ik me goed herinner), vond het heel intrigerend. Zou het ook weleens terug willen zien.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Vage shit net op de Dam

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Kennelijk omdat er iemand onwel werd en over een hek viel. . wtf.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Zag het, zo die mensen stonden daar zeker strak van de spanning.

Staat ook snel op youtube

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Na dertig seconden nog ff: "Mensen rennen ineens heel snel weg."

Echt, dat commentaar.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Wel vreemd dat er eerst wordt geschreeuwd en gejoeld, alvorens je een knal hoort en mensen beginnen te rennen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wat een paniek gelijk zeg.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik dacht dat het kwam, omdat ze iemand in een Feyenoord shirt zagen staan......

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik schrok er wel even van. Kan me ook wel voorstellen dat er sneller paniek is. Het bericht gaat dat er iemand paniek is gaan zaaien. Is gewoon gaan schreeuwen en gaan rennen. Sukkel.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Blijkbaar was er toch niet iemand onwel, maar was er iemand die expres de herdenking verstoorde door te gillen waardoor mensen in paniek raakten, aldus nu.nl

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Nou, dat stukje wordt de komende dagen stuk of 100 keer vertoond op tv.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Precies. Dit stond trouwens op telegraaf.nl:

Volgens ooggetuigen was een grote groep mensen van schrik in beweging gekomen nadat iemand in het publiek begon te schreeuwen. "Dat was een orthodox-Joods uitziende man, zo'n type met krullen, die eerst liep te bellen, en daarop werd aangesproken. Toen begon de man als een dolle te schreeuwen, ter hoogte van Madame Tussauds. Een andere omstander sloeg de man, waarschijnlijk om hem stil te krijgen, waarna de schreeuwende man meteen door de politie werd afgevoerd. En toen ontstond pas de paniek,'' aldus een Amsterdamse die vlak naast de oorzaak van het rumoer stond. De paniek leidde uiteindelijk tot het omvallen van dranghekken en gewonden.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Kan de beelden niet meer bekijken... krijg er de koude rillingen van.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Iedereen staat gewoon stijf in de zenuwen door die maffe indoctrinatie door continue media aandacht op koffers en andere gekkigheid. Er gilt iemand en een hele menigte zet zich in beweging. Zelfs een eind verderop.

Je laat een koffer vallen -wschl. met papieren van kantoor- en je wordt meteen opgepakt.

Wat een waanzin. Iedereen lijkt wel gek.

edit: die vragen van die NOS-tuttebel op de persconferentie: 'Het is blijkbaar zo dat iemand met een koffer op de Dam kan komen". Dat bedoel ik dus. Je wordt gewoon gek gemaakt. Kan dat mens weg??? Ja natuurlijk kun je gewoon met een koffer(rugzak/kinderwagen) in je hand op de Dam komen!!! Gelukkig maar.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Inderdaad "much ado about nothing". Volgende keer gaat iedereen rennen als iemand een scheet laat....

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Nederland anno 2010 in een notendop.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Reinbo wrote:

Inderdaad "much ado about nothing". Volgende keer gaat iedereen rennen als iemand een scheet laat....

Kan me goed voorstellen dat het een beangstigende situatie is geweest, zeker gezien Apeldoorn vorig jaar. En als één of andere gek opeens begint te schreeuwen dan snap ik ook dat men in paniek raakt...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Zeker als mensen roepen dat er een bom is en je moet vluchten.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Allicht

Maar het feit dat mensen bij iemand die zijn koffer laat vallen gelijk "bom bom" gaan roepen geeft toch wel aan hoe ver we inmiddels heen zijn.

Hoe vaak ik nu al op het station om vergeten bagage met treinellende heb gezeten. Pak zo'n tas op en breng hem naar gevonden voorwerpen.

Die idiote 'waarschuwingscampagnes' altijd. "Ziet u iets verdachts, dan...." Je wordt gewoon gek gemaakt - er valt vast iets door bepaalde partijen aan te verdienen.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ach in 2003 was het toch ook al raak toen er jongens begonnen te schreeuwen: Joden die moeten we doden en met kransjes begonnen te voetballen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

gotti wrote:

(quote)

Kan me goed voorstellen dat het een beangstigende situatie is geweest, zeker gezien Apeldoorn vorig jaar. En als één of andere gek opeens begint te schreeuwen dan snap ik ook dat men in paniek raakt...

Dat bedoel ik, nogal een domme paniekreactie. Als iemand ineens begint te gillen, vraag je toch gewoon of die z'n mond wil houden..... Ga je toch niet aan Apeldoorn staan denken en 'bom' roepen of wegrennen.:T Er was ook helemaal geen bom in Apeldoorn, bovendien zijn we niet in Irak of Israel.

Snap de reactie verder op in de menigte wel, maar niet van de directe omstanders...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.