• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.714 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

U-96 wrote:

Mijn god, wat zijn die C1000-reklames met die tweelingen irritant zeg! Die met die kiwi kan ik ook niet meer uitstaan.

Die nieuwe reklame van Albert Heijn (spijtig genoeg met diezelfde drol als vorige keer), weet ook weer alle ergenissen uit mij te halen. Niet omdat de reklame zelf zo irritant is, en zelfs die man kan ik bijna vergeven ( ), maar meer het feit dat die reklame zich 3 keer herhaald met dat irritante rotdeuntje.

Ik irriteer me ook mateloos aan die tweelingreclames !

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Frisia die zijn het ergste.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Timmy757 wrote:

Frisia die zijn het ergste.

Owja dat slaat idd nergens op

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Ik aan die reclames van hearbal essens ofzo iets... Dat gekreun onder de douche als je effe je haar wast

Ooohhh crisis, hekel aan die reclames!!

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Doom wrote:

Ik aan die reclames van hearbal essens ofzo iets... Dat gekreun onder de douche als je effe je haar wast

Doe jij dat niet dan?

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Anatolia wrote:

(quote)

Doe jij dat niet dan?

hehe lol!

Ga hier maar niet serieus op antwoorden !

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

K#t reclames allemaal, helemaal die always ultra reclames, en calgon weet ik veel,,,,

nee niet leuk

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Nee noem ze maar gerust f*cking irritant ja....

Echter, er zitten de laatste tijd, laatste paar jaar wel meer leuke grappige reclames tussen, in dat opzicht zijn ze er wel op vooruit gegaan!

Claus

• 117 messages
  • 968 votes

Is die van Vanish al genoemd? Archgggggg

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Die reklame met op het laats die ouwe vent met z'n "Koffie met iets lekkers punt NL..." Die begint me echt de strot uit te hangen, zo irritant.

Lis

• 232 messages
  • 3255 votes

O mensen ik heb me helemaal suf gelachen om al jullie ergenissen,sorry hoor

Ik deel ze trouwens wel,allemaal herkenning,maar nu lig ik wel ff in een deuk

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

-met hele duffe stem-"Doe mij maar een tiktak"

"TIKTAK?! Tik staat voor zacht tak staat voor fris!"

Zoef!

"Ja dat is de vraag!" (?)

-komt heel erg eng dichtbij-"Het begint met die tik... "

Daarbij lig ik nou helemaal in een deuk. Verschrikkeljjk slechte reclame.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Postbankreclame: Jan Mulder en Remco Campert tijdens iets wat lijkt op een poëzielezing voor Libelle-leden. Omdat ze literair doen schijnt ook ineens alles leuk te zijn wat ze zeggen. Genant en hoogst irritant.

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

Die Postbankreclames met Mulder, Sander de Bouvier, dat mokkel en die Komproe zijn sowieso echt afschuwelijk, zowel op TV als radio, echt om je kapot te ergeren.

davidov

• 3466 messages
  • 2165 votes

@redlop en kos:

Pijn is relatief, dus als ik hem vergelijk met al die makeup, always, wasmiddel en schoonmaakmiddel reclames valt die bijzonder mee vind ik

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Die reclames van Menzis vind ik enorm irritant. Dat nummer blijft in je hoofd zitten en hij komt echt ontzettend vaak. Nu nog maar wachten op de debielen die voortaan 'menz' schrijven.

Quentin

• 10202 messages
  • 8547 votes

Die ene met dat schoonmaakmiddel en een Thomas Klomp, meende dat dat eerst een parodie was

patxxx

• 44 messages
  • 45 votes

ik erger me aan misleidende reclame, zoals die van Etos waarin ze zeggen dat zonnebrandcremes van vorig jaar nier meer goed zijn..

uit onderzoek blijkt namelijk dat die cremes nog best goed zijn (kassa)

Dickozzz

• 5 messages
  • 3 votes

U-96 wrote:

Die reclames van Menzis vind ik enorm irritant. Dat nummer blijft in je hoofd zitten en hij komt echt ontzettend vaak. Nu nog maar wachten op de debielen die voortaan 'menz' schrijven.

iemand enig idee hoe dit nummer heet of van wie die is?

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Via Google kom ik uit op Ronan Keating en nog een paar. Hij is simpelweg dus tig keer herzongen.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Maar je hebt gelijk U-96, hij is vreselijk irritant, zeker als je op de radio ongeveer twee keer per uur dat zeiknummer hoort.

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Kamakawiwo ole' israel

"Somewhere Over The Rainbow", nu gecoverd door... jaja... Gerard Joling!

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Je moet eens goed opletten tijdens de spot voor het winnen van de Bond collectie op VT4

vrouw van VT4 wrote:

Wil jij kans maken op de James Bond collectie met o.a. Die Another Day, Goldeneye en, let nu goed op, Today is not Enough ...

Erg makkelijk, tegenwoordig kun je Tomorrow Never Dies en The World is Not Enough in een woord mengen

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Ha ha, dat verbaast me niets. Die Bondreklames hebben altijd wel een fout. Zouden ze dat expres doen ofzo?

U-96, 7 maart 2005 wrote:

"Van Dr. No tot Die Another Day, van Sean Connery tot Roger Moore."

Heb ooit nog zo'n fout ondekt, maar niet bijgehouden.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

irritandste: Postbank reclames en postkrediet kan er ook wat van en dan heb je ook nog de knorr reclame en ook een hele irritandte reclame is die van walibi

leuke: de MORA reclame met dat gepiep die is egt zo grappig en een telecom gebrijf dat er 2 dikke vrouwen aan het springen zijn en dan staat er kies je eigen model ( ik denk niet dat jullie weten welke ik bedoel maar hij is erg grappig)

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

U-96 wrote:

Ha ha, dat verbaast me niets. Die Bondreklames hebben altijd wel een fout. Zouden ze dat expres doen ofzo?

Misschien is dat wel de prijsvraag of zo

char

• 72 messages
  • 575 votes

meest irritant: Frisia!!!!!!!!

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Die van Interpolis van "We zijn er bijna, we zijn er bijna..." begint me echt de strot uit te hangen.

Ik denk dat de meeste 'm hier irritant vinden, maar die reklame van "This is my lite!" vind ik wel leuk. Vooral die gast op het strand is erg grappig.

davidov

• 3466 messages
  • 2165 votes

blijf die AH reclames geniaal vinden, de nieuwe is matigjes, maar de zelfspot is gewoon mooi...

Boer als manager met iets teveel lol in zn werk, en de bekende "buitenlandse jongeren" die de vakkenvullen... boodschappen doen lijkt bijna leuk

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Met stip op 1 staat toch echt Frisia financieeringen ja, oohh damn wat irritant, verder die Interpolis reclames zijn ook om gek van te worden.

Snap niet dat ze er zo'n lange reeks van maken! Maar ja het werkt wel want bij iedereen blijft die hangen, helaas... Rot reclame.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.