• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.091 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

pjotr wrote:

Die is dus ècht retecool...:)

Aaaarrrrhhhh!!

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Laat me raden: jij vind die met Bobby Farrell geweldig?

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Jordy wrote:

Het lijkt er inderdaad op dat je niet doorhebt dat de reclame juist belachelijk maakt waar jij je aan ergert

Elke keer als ik het probeer wil het maar niet lukken. Die man zorgt er nog 's voor dat ik hartproblemen krijg.

MaryCorleone

• 391 messages
  • 282 votes

Yekezzez wrote:

Die is toch geweeeeldig!!!

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Yekezzez wrote:

Die ken ik helemaal niet.

Da Jando

• 1383 messages
  • 1062 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Laat dat nu net de bedoeling zijn, duh

Juist dat is niet grappig!

davidov

• 3466 messages
  • 2165 votes

zag hem gisteren voor het eerst, zo verschrikkelijk is die reclame toch niet?

kan echt 100x erger

Epitaph

• 466 messages
  • 3439 votes

Hannibal wrote:

Ik hoorde vanochtend op de radio Marijke Helwegen die in het engels iets vertelde over Hammerite.

Echt V-R-E-S-E-L-I-J-K !!!!!!!

Ik vind 'm BRILJANT

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik hoor net een reclame op de radio van Telford. Is dat Cees Geel zijn stem? Weet iemand dat? Het lijkt er wel op.

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

De onzinnige en oerlelijke Bacardi-reclame met Vinnie Jones en die lompe brunette in de hoofdrol, begint langzamerhand op de zenuwen te werken in de bios. Hoe lang draait die nu al?

gotti

• 14075 messages
  • 5884 votes

De reclame's van Tempo team. Afgrijselijk...

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Die loopgips?

Vind ik juist geweldig.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Die van Andrélon, met die vrouw die de hele dag dat irritante deuntje zingt.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Komt die van de ETOS nog steeds? Daarvan ben ik volgens mij de enige die daar een hekel aan heeft. Eerst dat irritante gefluit en dan die tompetten PADABADABAPADA PADAM. Op de een of andere manier werken die geluiden in op mijn hersenen die daar niet voor bestemd zijn. Ik kan er gewoon niet tegen.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Het Hi bling-bling mobieltje is trouwens ook TE idioot voor woorden. Vandaar dat ik het verder open laat.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Gizzmann wrote:

Komt die van de ETOS nog steeds? Daarvan ben ik volgens mij de enige die daar een hekel aan heeft. Eerst dat irritante gefluit en dan die tompetten PADABADABAPADA PADAM. Op de een of andere manier werken die geluiden in op mijn hersenen die daar niet voor bestemd zijn. Ik kan er gewoon niet tegen.

Je bent niet de enige. Ik kan die reklame ook echt niet uitstaan.

Net die AH-reklame weer gezien. Ik kan écht niet begrijpen dat iedereen die reklame zo geweldig vind. Die man breekt mij gewoon. Maargoed, ik val in herhaling.

Captain Pervert

• 4644 messages
  • 2100 votes

Bij AH iriteer ik me MA-TE-LOOS aan die tune op het moment dat je de aanbieding van de week in beeld ziet.

Padadam. TSJAK. Padoedoe-oeeee. Padadam. TSJAK. Padoedoe-oeeee. Padadam. TSJAK. Padoedoe-oeeee.

Gatverdamme wat irritant.

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

Captain Pervert wrote:

Bij AH iriteer ik me MA-TE-LOOS aan die tune op het moment dat je de aanbieding van de week in beeld ziet.

Padadam. TSJAK. Padoedoe-oeeee. Padadam. TSJAK. Padoedoe-oeeee. Padadam. TSJAK. Padoedoe-oeeee.

Gatverdamme wat irritant.

ik vind die tune van super de boer irritanter. Die toeter.

ppppppppunuuuuuuuuuuahhppp

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Wat zien jullie toch allemaal veel reclames zeg. 99 van de 100 die jullie noemen ken ik niet eens. Zal wel aan mij liggen

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

C1000 met zijn Efteling-fratsen... Afschuwelijk. Ze gaan volledig in tegen hun eigen regel (Geen fratsen, dat scheelt) en proberen zich er ook nog eens op een zeer zwakke manier uit te lullen:

"Jaaa... Maar het scheelt wel x euro..."

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Dusty begrijpt het. Die tv moest maar eens wat vaker uit, dan zie je ook geen irritante reclames meer.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Die van die stemverkiezingen begint nu ook erg irritant te worden, met dat in 2 minuten in elkaar gefranste rapliedje...

Die van Andrélon met die zingende griet. Voor degenen die Goodfellas hebben gezien, als ze die taxi instapt, let dan goed op het spiegelbeeld van die chauffeur. Net Paulie!

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Die schoonmaak-middellen reclames... die zijn heel vervelend...

Je ziet gewoon dat het 'nep' is, en dat ergert me...

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Toch is het niet anders. Je ziet in reklames een vrouw die met 1 veeg een hele smurrie met saus, etensresten en nog meer plakzooi wegveegt, en de tafel geeft een prachtig spiegelbeeld af. Dat is marketing. Als ze de werkelijkheid zouden laten zien, dan zouden veel minder mensen het produkt kopen.

gotti

• 14075 messages
  • 5884 votes

Die reclame (uiteraard gedubt) waar zo'n poetsdoos lekker naturel iemand aanspreekt, waarna ze een fles olie over het shirt gooit, wat er uiteraard met één of ander schoonmaakmiddel niet uit gaat.

Lijkt me leuk; loop je door een winkelstraat, heb je opeens een halve fles olie over je shirt heen.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Wordt Stunt City al uitgezonden op de Nederlandse buis? Die is supergaaf.

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

gotti wrote:

De reclame's van Tempo team. Afgrijselijk...

helemaal met je eens. Te dom voor woorden. Die vent met z'n benen in het gips, elke keer als ik die reclame zie, hoop ik dat hij van de trap af rot en ze nek ook breek.

En die in dat vakantiekamp is mogelijk nog irritanter.

gotti

• 14075 messages
  • 5884 votes

Tempo Team sucks sowieso. Quasi-vrolijke klote-reclames zijn het. Wie doet zulk vakantie-kutwerk nou voor z'n lol. Dat doet iedereen toch gewoon om centen te verdienen.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Mijn god, wat zijn die C1000-reklames met die tweelingen irritant zeg! Die met die kiwi kan ik ook niet meer uitstaan.

Die nieuwe reklame van Albert Heijn (spijtig genoeg met diezelfde drol als vorige keer), weet ook weer alle ergenissen uit mij te halen. Niet omdat de reklame zelf zo irritant is, en zelfs die man kan ik bijna vergeven ( ), maar meer het feit dat die reklame zich 3 keer herhaald met dat irritante rotdeuntje.

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

Gewoon het geluid uitzetten of wegzappen, scheelt een hoop ergenis

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.