• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.292 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Heel soms zie je een leuke commercial. Niet de bedoeling om dat hier te melden geloof ik...maar de laatste van 'Snickers' vind ik geweldig. Met die frisbee dus.

Captain Pervert

• 4644 messages
  • 2100 votes

aegron wrote:

superirritante reclame: de tic-tac reclame. Maakt niet uit welke, ze zijn allemaal irritant!

Dat komt omdat het nagesynchroniseerd is. De sfeer van de reclame is on-nederlands (lees: Duits), en past niet meer in het huidige reclameklimaat. Duitse reclames zijn nog altijd zo zouteloos als ze hier waren in 1990. Zonder humor enzo. De typische wasmiddelreclames.

Dus pak een reclame die niet meer in het huidige Nederlandse tijdsbeeld past en ga hem dan OOK nog eens nasynchroniseren. Spontaan steigerende nekharen gegarandeerd.

Het ergste is nog wel dat steeds meer van de huidige reclames op de Nederlandse TV (nu al wel bijna 65%) bestaat uit nagesynchroniseerde zooi uit het buitenland. Echt heel goedkoop. Vreselijk irritant. Denk aan: Tempo, Danone, etc etc. En alle zooi van Henkel, Johnson & Johnson, Sara Lee, de buitenlandse producenten dus, van o.a. Ambi Pur enzo.

BAH

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Captain Pervert wrote:

Dat komt omdat het nagesynchroniseerd is. De sfeer van de reclame is on-nederlands (lees: Duits), en past niet meer in het huidige reclameklimaat. Duitse reclames zijn nog altijd zo zouteloos als ze hier waren in 1990. Zonder humor enzo.

Wellicht die ze hier uitzenden. In Duitsland zijn anders genoeg goede reclames te zien. Ja, en ook met humor.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Die reklames van Albert Heijn... Mijn hart doet serieus echt pijn als ik die irritante verschroeide direkteur zie dansen in z'n saaie kutkantoortje, en dan met die muziek erbij. "Is everybody Appie?!"

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Haha die zijn super!!

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Captain Pervert schreef:

Dus pak een reclame die niet meer in het huidige Nederlandse tijdsbeeld past en ga hem dan OOK nog eens nasynchroniseren. Spontaan steigerende nekharen gegarandeerd.

BAH

Die 'Heb je dat ook van je mama' reeks [Spaanse dames?] is een van de weinige waar ik wel om kan lachen.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik hoorde vanochtend op de radio Marijke Helwegen die in het engels iets vertelde over Hammerite.

Echt V-R-E-S-E-L-I-J-K !!!!!!!

Klik op Marijke, als je durft

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

't is inderdaad walgelijk. Wie is dat mens trouwens ?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

U-96 wrote:

Die reklames van Albert Heijn... Mijn hart doet serieus echt pijn als ik die irritante verschroeide direkteur zie dansen in z'n saaie kutkantoortje, en dan met die muziek erbij. "Is everybody Appie?!"

Hahaha, ik lig elke keer helemaal dubbel bij die. Geweldig vind ik die gozer.

"Keep the house-merk alive!"

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

FisherKing wrote:

't is inderdaad walgelijk. Wie is dat mens trouwens ?

Miss Facelift Nederland

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Weet niet waar de reclame van is zo gauw,

maar ik moet erg lachen om die vent die met vier oranje bolllen?? vastzit aan een wolkenkrabber.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Dat is de reclame van Pepsi.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Oeps, moet in ander topic staan.

Angie

• 320 messages
  • 33 votes

Ik kan behoorlijk sjagie worden van die reklame met een vrouw die in een restaurant Everlasting Love gaat zingen. Ik kan dat niet meeeeeeeeeeeer aanhoren! Ik sta dan niet meer voor mezelf in.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Haha, mijn tenen krommen ook van die reclame Zeer irritant.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Is van Grolsch overigens.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Aaaarrhhgg, inderdaad rete-irritant. Dat overdreven gemaakte make-up-gezicht, vreselijk. Dat echte nummer Everlasting Love is trouwens helemaal irritant.

Maar deze reklame haalt 't kwa ergenissen nog lang niet bij die AH-idioot. Als ik bij de AH zou werken zou ik meteen overlopen naar de C1000 ofzo.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Nee, die C1000 reclames zijn fantastisch

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Inderdaad...

Albert Heyn Housemerkparteeeeeeeeeh!

Geweldig .

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

Die AH gast vind ik fantastisch!

Versatel begint me echt de strot uit te hangen, ze zijn er ook zo ongelooflijk massaal voor. Heb em vanavond wel 15 keer gezien volgens mij.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

U-96 wrote:

Aaaarrhhgg, inderdaad rete-irritant. Dat overdreven gemaakte make-up-gezicht, vreselijk.

Volgens mij zien de meeste mensen er zo uit als ze naar één of ander gala gaan.

Neemt niet weg dat ik de Grolsch reclames over het algemeen al jaren zwaar waardeloos vind.

Als je dat dan vergelijkt met Amstel, Heineken, Bavaria, etc. dan proberen ze altijd zo speciaal/luxe over te komen. Terwijl het biertje in het land van de boeren wordt gebrouwen.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

ROOSKY en anderen:

Die AH gast vind ik fantastisch!

Jammer. Nooit gedacht dat ik de enige zou zijn die die vent wel kan schieten. Volgens mijn zus moet ik de reklame nog 'ontdekken'.

Da Jando

• 1383 messages
  • 1061 votes

Ik vind hem ook enorm geforceerd 'grappig' overkomen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Da Jando wrote:

Ik vind hem ook enorm geforceerd 'grappig' overkomen.

Laat dat nu net de bedoeling zijn, duh

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Die van die dansende Citroën. Zo irritant. Maar hij zit nog niet eens in de buurt van die van Albert Heijn.

Disk

• 394 messages
  • 914 votes

Vandaag voor het eerst die nieuwe croky is terug reclame gezien.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Disk wrote:

Vandaag voor het eerst die nieuwe croky is terug reclame gezien.

Aargh, wat zonde! Die Croky-relame met Barend & Van Dorp was super, maar hij is 'om juridische redenen' niet meer te zien.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

U-96 wrote:

Die van die dansende Citroën.

Die is dus ècht retecool...:)

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Van diezelfde kerel (volgens mij) is er ook eentje met een kopieerapparaat dat in een transformer verandert. Is die al op tv geweest? Nóg gaver

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

U-96 wrote:

Volgens mijn zus moet ik de reklame nog 'ontdekken'.

Het lijkt er inderdaad op dat je niet doorhebt dat de reclame juist belachelijk maakt waar jij je aan ergert

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.