- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
davidov
-
- 3466 messages
- 2165 votes
wtf is er met die nieuwe I-mode reclame aan de hand?
En die B.I.G. reclames zijn ook lachwekkend
bohica
-
- 254 messages
- 307 votes
Waarschuwing!!!!
ik ging vandaag in Eindhoven naar pathe voor Red Eye, kreeg ik van te voren een reclame voorgeschoteld van H&M, een arenbie re-make van Romeo en Julia, met een nummer van Mary J. Blige eronder. Ik ga naar een thriller, krijg ik dus van te voren een of ander nummer van bijna 5 minuten voorgeschoteld dat ik thuis na ongeveer 3 seconden had weggezapt, maar nu dus bijna door mijn strot kreeg geduwd, een iritante reclame van 30 seconden kan ik nog wel aan, maar dit was een aanslag op mijn zenuwen
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Dat was inderdaad V E R S C H R I K K E L I J K, reden temeer om Pathe voorlopig te boycotten.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik wou juist melden dat er een érg slecht veel te lang reclamefilmpje in de biscopen de ronde doet maar bohica is me voor
. De eerste keer kreeg ik gewoon de slappe lach van het slechte liedje en de pathetische beelden, maar na drie keer ben ik het echt kotsbeu.
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Ik dacht: "What the f** is going on? Reclame voor de laatste Mary J Blige of zo?" Maar ze kwam wel heel weinig in beeld... En dacht ik alleen maar: "What the f** is going on? Wat is de f**ing bedoeling?". En dan kwam het: H&M. Goed zo, H&M: ziekelijk, in elk opzicht.
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Heel irritant is die Leerdammer-reclame hier in België, al dik een jaar op de televisie (in ieder geval veel te lang). Dan zet ik het geluid af en kijk weg. Wel vervelend als je net op de wc zit... Dan doe ik m'n oren dicht en begin heel luid te zingen. Ik kan het niet hòòòren, echt niet.
En net als je denkt, het gaat niet meer komen, steken ze het irritant gedoe in een nieuw jasje.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Die van Scarlet, zowel die met Erven Dorens als die met die vrouw, gru-we-lijk irritant!! Bovendien vraag ik me af waarom reclame-personages van tegenwoordig zovaak in hun ondergoed moeten... (?) Zelfs dat kleine meisje in die van Scarlet. Die wordt daar zowat als hoer neergezet. 
davidov
-
- 3466 messages
- 2165 votes
Die van Scarlet, zowel die met Erven Dorens als die met die vrouw, gru-we-lijk irritant!! Bovendien vraag ik me af waarom reclame-personages van tegenwoordig zovaak in hun ondergoed moeten... (?) Zelfs dat kleine meisje in die van Scarlet. Die wordt daar zowat als hoer neergezet. 
dat is de grap... meneer Dorens stond ooit in zn onderbroek en nu doen ze dat in alle spotjes maar dan wel met vreemde dingen als andere stemmen/hoofden/lichamen etc...
Vinden ze grappig ofzo (en geef toe het kan veel erger)
... toedeloe
roger
-
- 206 messages
- 55 votes
En dat "voor een lousy 39,95". 88 oude Nederlandse guldens per maand is niet echt meer "lousy" te noemen. En inderdaad: "kling" met bijbehorende beweging is ook al niks en zeker dat "toedeloe".
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik vind die Koopmans reclame echt verschrikkelijk. Eén Johnny Kraaijkamp (Jr.) is al erg genoeg, maar twee in één reclame is echt te erg voor woorden. 
Jennifer
-
- 69 messages
- 28 votes
"Ik ben chatman, supersnel met MSN, er is niemand, die me niet kent"... bleeeeeeeeeegh....
Ook erg: Frisia, Interpolis, en C&A (moooooi! Mooi! Moooooi! Moooi!).
DRJeFF
-
- 604 messages
- 0 votes
Ik vind die Koopmans reclame echt verschrikkelijk. Eén Johnny Kraaijkamp (Jr.) is al erg genoeg, maar twee in één reclame is echt te erg voor woorden. 
Inderdaad.wat een fuckface is die man 
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Idd een verschrikkelijke reclame, één van de ergste van de laatste jaren, samen met:
,,bla blabla bladiebladiebla" 
Issie
-
- 14 messages
- 47 votes
Ik word gek van HANS......
. Wat een irritant mens zeg.
UPC verzin eens wat beters.
Ik kan de naam (sorry alle hanzen) Hans niet meer horen.
YannickJoker
-
- 23 messages
- 36 votes
Die reclame van "Leen van Frisia...financieringen" word ik dus echt niet goed van. Wat een klote reclame.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Bovendien vraag ik me af waarom reclame-personages van tegenwoordig zovaak in hun ondergoed moeten... (?) Zelfs dat kleine meisje in die van Scarlet. Die wordt daar zowat als hoer neergezet. 
wow! op deze woorden zit ik al een hele tijd te wachten! en ze komen nog van een man ook! wat een wijsheid! ben het helemaal met je eens! 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
De meest slechte reclame is die ontzettende irritante reclame van die homo's van de postbank of weet ik veel. Dat is denk ik wel de meest irritante reclame van het moment. De bedoelde humor is echt niet grappig. Vreselijk, ik kan daar zo boos om worden.

Dylan Blanker
-
- 210 messages
- 124 votes
Ben het helemaal met IcU eens. Behoort zeker ook in de rij van de meest irritante reclames van 2005!
Inderdaad een vreselijke en irritante reclame! 
Dylan Blanker
-
- 210 messages
- 124 votes
De reclame van UPC, met Hans. In het begin nog wel leuk, maar al snel zeer irritant, en het blijft maar in je hoofd zitten!
Behoort zeker tot de meest irritante reclames van 2005!
Dylan Blanker
-
- 210 messages
- 124 votes
Reclames over maandverband / inlegkruisjes 
Dylan Blanker
-
- 210 messages
- 124 votes
Reclames van Herbal Essences shampoo, is ook best wel irritant.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Die vind ik juist zo geweldig omdat ze zo leuk slecht zijn.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
De reclame van de Postbank 
Met Howard en 'Ja, ik hijg, ja,' Ellen.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Die reclame met die skie gasten van hi. Gatverdamme, wat een leipo's zijn dat zeg...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Alle reclame''s van Lenen , Frisia, Postbank ,Becam en weet ik veel wat moeten worden Verbannen van de Nl televisie.
Ik wordt daar gvd zo moe van om die slijmerige reclames te zien.
Bah, 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Die is echt grappig man

ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Jochem de Bruijn die een 'serial' krijgt.
Effectief, maar afschuwlijk.