- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Die met die stofzuiger gaat idd nog wel, maar die met die boom 
MonicaRosu
-
- 22 messages
- 32 votes
Alle anti-kalk-sh*t reclames!!!! Man daar word ik echt gek van!!
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Canal+
Au! Aaauuuwwww!
........
"Zo buurman gaat het weer een beetje?"
"Oe. Is er voetbal op TV."
Dat gezicht van die gozer.
ARG!!
Lijkt ook een beetje op de plaaggeest van Bassie en Adriaan
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
De Lassie rijst reclame met die dikzak uit Rayman is laat. Zucht....
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
De reclame die ik echt niet trek is de reclame met de voetschimmel "schimpie" en zn familie..... Wat een onsmakelijke en slechte reclame, als die nagel omhoog gaat begint mijn maagzuur op te spelen.... Bah bah bah!!!
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Die ringtones mogen welleens, samen met de reclames ervoor verboden worden 
Of wat dacht je van: Kip het meest veelzijdige stukje vlees Kiiiiip?? (laatste kip iets langer aanhouden en net doen of je een vraag steld)
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Jamba en die ene waarbij word gezegd: "In de paarse fles" De goedkoopste wasmiddelreclame ooit gezien. (al is íe daarom ook lichtelijk amusant). EN Speksefers, neem de moeite nie om het goed te schrijven! "En dat stikkertje halen ze er wel af hoor"AAAAAAAAARGH!!
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Briljantste reclame ooit is by the way: Rechts is gewoon kattevoer en links is ons vismenu. Euh... nou ja, koop nou maar gewoon ons vismeu

Captain Pervert
-
- 4644 messages
- 2100 votes
Ik vind de nieuwe Volvo reclames (zomaar wat mensen die met elkaar lullen over zomaar iets, in een Volvo) ook maar irritant.
De "laten we eens iets compleet anders maken" gedachte ligt er zo vreselijk dik bovenop.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Tegenwoordig weten de filmpjes van het Voedingscentrum, met dat klapwiekende meisje, mijn hele avond grondig te verpesten. Wat godsgruwelijk irritant zijn die.
V
-
- 8369 messages
- 3363 votes
Ik vind de nieuwe Volvo reclames (zomaar wat mensen die met elkaar lullen over zomaar iets, in een Volvo) ook maar irritant.
De "laten we eens iets compleet anders maken" gedachte ligt er zo vreselijk dik bovenop.
Vervelend 'innovatief'.
Beejeej
-
- 580 messages
- 1127 votes
mja, die proberen wat nieuws. die hoeven et op zich toch niet te hebben van hun TV-reclames 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
De nieuwe zescilinder reclame van Ford (vooral bij CL-wedstrijden te zien) lijkt rechtstreeks gejat van een Mazda-reclame van zo'n tien jaar geleden.
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Die reclame van het NTI met Chantal Janzen kan zo lanzamerhand echt niet meer. Al maandenlang worden we geterroriseerd door deze lege huls.
En nog steeds wordt dit grootste wanproduct sinds de reclames van Postkrediet dagelijks vertoond. Mijn schaamhaar begint spontaan te rozen als ik die Janzen weer zie... 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes

Moet je Herbal Essence gebruiken. Ookal zo'n leuke reclame
.
He, en ik dan?
Captain Pervert
-
- 4644 messages
- 2100 votes
"Mijn schaamhaar begint spontaan te rozen" is een gepikte uitspraak van Youp van 't Hek. 
"A la minute een witte kerst achter de rits..."
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
"Mijn schaamhaar begint spontaan te rozen" is een gepikte uitspraak van Youp van 't Hek. 
"A la minute een witte kerst achter de rits..."
Klopt, komt samen met Jiskefet mijn halve repertoire vandaan 
creepy girl
-
- 7 messages
- 0 votes
die van ' en ook nog een leuk truitje" die is echt zooo irritant... dan denk ik bij mezelf.. je gaat toch van zoveel geleend geld geen truitje kopen?! kom op zeg?! (bovendien vind ik het nog een superlelijk ding ook)
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
...dan denk ik bij mezelf.. je gaat toch van zoveel geleend geld geen truitje kopen?! kom op zeg?!
Ze kocht van al dat geleende geld ook "Een nieuwe computer, een printer, en wat extra programma's." Niet alleen dat truitje. 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Geen vraag over een irritante reclame (vind 'm zelfs best leuk), maar weet iemand de naam van die Nederlandse acteur die 'Frans' speelt in die nieuwe reclame van T-Mobile?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Extreem pervers en irritant.. Tevens een extreem irritant muziekje...
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
de specsavers reclame over het prijsstickertje!
echt waar, nog nooit zo'n slechte en irritante reclame gezien!