- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Die reclame dat een vrouw aan twee andere vrouwen vraagt of ze fruit willen of fruityoghurt. Ze willen fruit maar ze krijgen fruityoghurt. HET IS TOCH FRUIT! Wat een vreselijke reclame!!!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Extreem pervers en irritant.. Tevens een extreem irritant muziekje...
Wat is hier pervers aan? Ik hou mijn kleren ook niet aan als ik in bad ga en het betreft hier een kind van een jaar of 2, een beetje een raar idee van jou dat dat pervers zou zijn
Of vind je een blote knuffelbeer pervers
Het muziekje vind ik ook wel leuk (dat is natuurlijk verschil in smaak), dit muziekje werd ook gebruikt in het Commodore 64 spelletje Hunchback (wie kent het nog?) 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Ah bah, een blote baby! Viezerikken!
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Wie kent die reclame van Muzzy? Het houdt een cursus Engels voor kleuters in. Op een verschrikkelijk irritante manier zie je twee verschrikkelijk schattige kindertjes elkaar aanwijzen en zeggen: "I am a girl! I am a boy!".
Daarna wordt het beeld opgevuld met een verschrikkelijk irritant Elsevier-moederfiguur die ons op een verschrikkelijk irritante toon vertelt, dat we onze kinderen de kans moeten gunnen om al op zo'n jonge leeftijd kennis te maken met de Engelse taal, omdat we nou eenmaal in zulke prestatiegerichte tijden leven.
Manipulatie van de bovenste plank...
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Wie kent die reclame van Muzzy?
Die is met recht V R E S E L I J K I R R I T A N T 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Idd, Muzzy suckt echt heel erg! Kost een hele smak geld en ik wed dat de meeste kinderen er geen klap aan vinden. Ik vond bij sesamstraat ook altijd die getekende stukjes met liedjes enzo en waar ze leerde tellen altijd saai (hail to the puppets!), dit is net zoiets. BLEGH!
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
En trouwens, ik erger me ook aan Red Bull
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Die reclame van:"Hij heeft een nieuwe ringtoon op zijn telefoon".
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Ja die irriteert me mateloos "Hij heeft een nieuwe ringtone op zn te-le-foon... tingelingelingtingelingelingtingelingeling....."
ahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

V
-
- 8369 messages
- 3364 votes
Man in krokettenkostuum: "Schat, ik kom uit de magnetron.."
Vrouw: "Je bent veel te krokant om uit de magnetron te komen!"
Om te huilen zo slecht 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
En dan die klotepapegaaien van Elsevier. Mijn hemel, doen ze dat speciaal om mensen te irriteren? 
Teunminator
-
- 1 messages
- 0 votes
De Radioreclame van Freeler die is pas irritant.
Ik zet de radio dan ff uit.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Die van OMO, met dat extreem lelijke kind dat patat haalt... Ook zo'n vreselijk irritant zangmelodietje... 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
En er is weer een nieuwe Postbank-reclame met motherfucking Howard Komproe, wederom irritanter dan de vorige.
Dat gezegd hebbende vind ik de Postbank-reclames in de gedrukte media vaak wél fantastisch.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Mag die man van de tv? Alsjeblieft! Wat een totaal ongrappig persoon zeg.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Vreselijke iemand idd!! Hij moet aftaaien, maar er zijn er wel meer die van mij mogen afzwaaien 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Die van OMO, met dat extreem lelijke kind dat patat haalt... Ook zo'n vreselijk irritant zangmelodietje... 
Nee, jij hebt een lekker smoeltje. 
Disk
-
- 394 messages
- 914 votes
Dit is makkelijk, die achterlijke Friesia financieringen
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Brrrr, die van Albert Heijn Hamsterweken weet keer op keer 't bloed onder m'n nagels vandaan te halen...
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Idd zeer irritant. Ze dwingen ons met die slappe reclames om Albert Heijn te haten en ze hebben het waarschijnlijk niets eens door..
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik hoop het
Niet om het een of ander, maar Albert Heijn zit prijzen te verlagen, service naar beneden te halen, assortiment te verkleinen, nog even en het is een "gewone" supermarkt en verliezen ze hun bestaansrecht.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Vervelende bioscoopreclame vind ik Bacardi met Vinnie Jones.
Die donkere vrouw daarin zag ik laatst nog in een komedie-serie met Rick Mayhall waarin zij een best sterke deftige rol heeft als wetenschapper.
Maar extreem irritant is de Rabobankreclame in Kameroen. Mijn hemel zeg...
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Brrrr, die van Albert Heijn Hamsterweken weet keer op keer 't bloed onder m'n nagels vandaan te halen...
Hamsterennnnn!!! 
Ik vind ze best leuk.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Zap ik eens een keer langs TMF, zie ik een achterlijke boer met een antieke telefoon al schreeuwend een winkel binnenstormen om vervolgens door een nog achterlijkere bediende aangesproken te worden. Zo immens irritant, zo verschrikkelijk slecht geacteerd, zo verschrikkelijk niet-grappig dat ik niet eens weet waar de reclame nou eigenlijk over ging. Morbella of zo?
A gatverdamme, gat-ver-dam-me!
akkkia
-
- 140 messages
- 0 votes
alles met zogenaamd schattige/walgelijke kindertjes
"en het treintje gaat tsoeke tsoeke tsoek,
en het treintje gaat...juk"