• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.059 actors
  • 9.371.622 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Die OHRA reclame, met die astronaut die z'n urinereservoir niet kan vinden... Slechte smaak, maar ik moest toch wel hard lachen de eerste keer

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik dacht dat 't nooit zo komen, een reklame die me nog meer irriteert dan die van 'SMS is de boodschap..'

Vandaag voor 't eerst gezien, en hij staat nu na meerdere keren te hebben gezien op nummr 1 meest irriterende reklames.

Van C&A, dansende kinderen in een klas, met een zeer irritant muziekje..

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Vreselijk is dat er nu een vervolg is op een van de irritantste reclames ooit. De Effe checke spot voor dat vlees.

Captain Pervert

• 4644 messages
  • 2100 votes

Ja echt zielig dat ze zo geforceerd een spreukje proberen te introduceren.

Denk aan "Foutje bedankt" van de Reaal reclames met Rijk de Gooiijer en Bert Kuizenga (die daar wel zijn carrière mee is begonnen trouwens). Foutje bedankt was redelijk spontaan, en iedereen ging het gebruiken, je zag het zelfs op T-shirts terug. En ook vandaag de dag ken je het nog.

Je ziet het wel eens vaker, ook een of ander dropmerk deed dat, met "Juustem". Een redelijk geslaagde is dan weer "Vroegah" van Celavita aardappeltjes.

Captain Pervert

• 4644 messages
  • 2100 votes

Wat ik momenteel zeer vervelende reclames vind zijn die ABOMINABEL SLECHT nagesynchroniseerde reclames van schoonmaakmiddelen:

- Oosteuropese man komt bij een oostblokgezin met zijn afwasmiddel om de lasagnaschaal schoon te maken. Zijn mondbewegingen komen voor -20% (jawel, minus 20 procent, image that shit) overeen met de stem die we horen.

- Man prijst een schoonmaakmiddel aan wat alles schoon kan maken, de fles heeft een roze/wit etiket en ziet eruit als het "Brand X" merk wat ze in andere reclames gebruiken als de concurrent

Verder nog die Milka reclames waar je van die klote hamsters in de weer ziet, en dan een paar Zwitserse koeienneukers die tegen elkaar zeggen van: oh wat zitten er veel noten in. OOK nagesynchroniseerd.

De reclamewereld is in een vrije val geraakt. Kennelijk is er geen geld meer om eigen spotjes op te nemen??? Echt te triest. Ik ben bezig aan een harde boycot van alle merken die mij slecht nagesynchroniseerde, tenenkrommend irritante maar bovenal: overduidelijk buitenlandse reclames voorschotelen.

Ophoeren met die rotzooi.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Captain Pervert wrote:

Ik ben bezig aan een harde boycot van alle merken die mij slecht nagesynchroniseerde, tenenkrommend irritante maar bovenal: overduidelijk buitenlandse reclames voorschotelen.

Ik herken daar wel wat in. Zo heb ik jarenlang Fanta geboycot, omdat ik de reklames zo vreselijk irritant vond.

Maar in feite staat dat helemaal los van het produkt en de fabrikant. Reklame is pure nodige marketing. Zonder reklame zouden wij nu alleen maar water en melk kunnen drinken.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Captain Pervert wrote:

Ja echt zielig dat ze zo geforceerd een spreukje proberen te introduceren.

Denk aan "Foutje bedankt" van de Reaal reclames met Rijk de Gooiijer en Bert Kuizenga (die daar wel zijn carrière mee is begonnen trouwens). Foutje bedankt was redelijk spontaan, en iedereen ging het gebruiken, je zag het zelfs op T-shirts terug. En ook vandaag de dag ken je het nog.

Waarschijnlijk was je toen gewoon jonger. Ik vond het toen ook net zo geforceerd een spreukje proberen te introduceren. Vond er ook geen zak aan.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Er lopen twee snotneusen: Van der Vaart en Buffel en die zeggen dan.

"EA sports it's in the game. "

Afschuwlijk!!!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Arg ja!!!! :R

Die van Bouma is nog wel het ergst.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Wat nu mijn nummer 1 meest irritante reklame is, is die van (geloof ik) Nivea.. Dat je een groepje zwangere vrouwen ziet, met een ongelooflijk irritant, vervelend muziekje..

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

die van tic tac nu.. ik haat hem echt

GFM

• 1116 messages
  • 1536 votes

starbright boy wrote:

Vreselijk is dat er nu een vervolg is op een van de irritantste reclames ooit. De Effe checke spot voor dat vlees.

Iddaad by far the meest irritante reclame, je hebt nu ook voor interpolis een reclame op de radio, weer met zo een irritant kinderstemmetje.........

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De Loreal 'because i'm worth it' commercials komen ook mijn strot uit.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Wanneer ik in NL verblijf kom ik meestal niet verder dan de muziekzenders. Begin zo'n beetje een zenuwinzinking te krijgen van die Jamba commercials. Ziekelijk vervelend.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Reclame over ik geloof de schoenmaker.

Om te kotsen zo slecht!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De gamma reclames worden ook steeds irritanter. Had niet verwacht dat dat duo jaren in die reclames zouden verschijnen.

Jassie

• 398 messages
  • 1095 votes

salvatore wrote:

die van tic tac nu.. ik haat hem echt

die is echt vreselijk!!

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Onderhond wrote:

Wanneer ik in NL verblijf kom ik meestal niet verder dan de muziekzenders. Begin zo'n beetje een zenuwinzinking te krijgen van die Jamba commercials. Ziekelijk vervelend.

Die zijn echt vreselijk irritant.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Er is een radioreclame met een ambulancegeluid op de achtergrond (ik weet niet waar die reclame voor is, nooit op gelet) en die hoor ik elke dag als ik in de auto zit en dan kijk ik steeds in mijn binnenspiegel omdat ik denk dat er een ambulance aankomt. Heel irritant!

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Misschien is hij daar wel voor bedoeld Hannibal?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Nou misschien, maar ik vind het niet grappig!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

(product 1) 20 euro

(product 2) 30 euro

lekker bestellen vanuit je luie stoel... onbetaalbaar

voor alle andere dingen is er MasterCard, voor al je internet-aankopen

HALLO!! jullie zeggen 3 seconden geleden dat "bestellen vanuit je luie stoel" onbetaalbaar is en dus juist NIET met MasterCard kan.

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Beetje vreemde reclame/uitspraak als je het zo zegt idd.

MonicaRosu

• 22 messages
  • 32 votes

Jordy wrote:

(product 1) 20 euro

(product 2) 30 euro

lekker bestellen vanuit je luie stoel... onbetaalbaar

voor alle andere dingen is er MasterCard, voor al je internet-aankopen

HALLO!! jullie zeggen 3 seconden geleden dat "bestellen vanuit je luie stoel" onbetaalbaar is en dus juist NIET met MasterCard kan.

Het bestellen zelf is onbetaalbaar, omdat dat zo vreselijk geweldig is....... Maar de aankopen die je doet, kun je met MasterCard eenvoudig en snel betalen...

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

Tingelingeling, tingelingeling, tingelingeling, tingelingeling, enz.

Die reclame dus...niet om uit te staan!

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

En toen zei de trein Tjukatjukatjuuu...

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

3 op de 4 reclame is irritant. Welke zeer hoog scoort is Manpower...

Sandor Smiets, working advisor Gelien of zo'n soort vervelend gezeik.

De Postbankreclames hebben ook een averechts effect op mij.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Die van MediaMarkt dan...

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Ja Tim, die van Mediamarkt zijn echt verschrikkelijk irritant,

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Die vind ik juist weer heel leuk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.