• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.024 actors
  • 9.371.610 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ook dom: die Nuon (?) reclame. Iedereen zit bij elkaar voetbal te kijken, waardoor er dus veel minder tv's aanstaan dan normaal. Maar Nuon loopt stoer te doen dat er in dit soort gevallen "extra veel stroom" nodig is

Jassie

• 398 messages
  • 1095 votes

nog een verschrikkelijke reclame is die van Campina snoepjes

walgelijk gewoon

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Jordy wrote:

Ook dom: die Nuon (?) reclame. Iedereen zit bij elkaar voetbal te kijken, waardoor er dus veel minder tv's aanstaan dan normaal. Maar Nuon loopt stoer te doen dat er in dit soort gevallen "extra veel stroom" nodig is

Die reclame is deels opgenomen in mijn huis! O.a. dat mooie overzichtsshotje van A'dam vanaf het balkon..

(en dus helemaal niet dom! )

En er worden rondom zo'n tournooi relatief gezien hoe dan ook meer tv's gebruikt, ook al maken ze dat op een wat ongelukkige manier duidelijk.

DaaaNtje

• 78 messages
  • 34 votes

Yekezzez wrote:

Unsere schlagers hebben reden tot ein party...

Ik vind hem nog leuk ook

Supertoll

WeeeeeeeeH!;D

net gezien..vonk wel coole reclame..mogen er van mij meer van zijn..;)

FX

• 931 messages
  • 685 votes

Die reclame van het NTI met Chantal Janzen kan zo lanzamerhand echt niet meer. Al maandenlang worden we geterroriseerd door deze lege huls.

Op een gegeven moment gaat het over 'mailen met je eigen docent' en de gesprekspartner van Chantal wordt helemaal gek van opwinding. Waarom???

Ook Postkrediets nieuwste is er weer een in de categorie tenenkrommende bagger ('neeee, niet oversluiten!').

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

FX wrote:

Ook Postkrediets nieuwste is er weer een in de categorie tenenkrommende bagger ('neeee, niet oversluiten!').

Het is anders al een hele vooruitgang met de vorige.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Die reclames van Tele2 zijn hilarisch, als ze tenminste niet serieus bedoeld zijn.

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

Ik merk geeneens dat ik met Tele2 bel, totdat ik de afrekeing krijg...Man ik kan net snel genoeg bij de wc komen als ik die idiote reclame voorbij zie komen.

Welke idioot reclamebureau heeft verzonnen dat dit een goede reclame is. Het is voor mij de reden om dit bedrijf voor eens en voor altijd te boycotten, ook rekenden ze maar 1ct voor 10 uur telefoneren.

DaaaNtje

• 78 messages
  • 34 votes

die van re-print.nl!

mensen!! konden ze geen fatsoenlijke reclame betalen ofzo..?!

en dan dat irritante stemmetje er onder..~!

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Frisia gaat tegenwoordig op bezoek bij boerengezinnen met een pasgeboren baby. Snap soms echt niet vandaar die afschuwelijke commercials? Daar wil je als bedrijf toch niet aan gelinkt worden.

bohica

• 254 messages
  • 307 votes

die radio-reclame van suzuki, heppie birsdee toe joe, dan beginnen mijn oren spontaan te bloeden!!!

Captain Pervert

• 4644 messages
  • 2100 votes

Chainsaw wrote:

Frisia gaat tegenwoordig op bezoek bij boerengezinnen met een pasgeboren baby. Snap soms echt niet vandaar die afschuwelijke commercials? Daar wil je als bedrijf toch niet aan gelinkt worden.

Tsja weet je, het is ook een marketingtruuk om een reclame zodanig te maken dat hij niet op je lachspieren werkt maar dat je maag zich ervan omdraait.

Hoe dan ook, de naam blijft hangen, daar gaat het om. En je kan mij niet vertellen dat die klojo's van Frisia een ander effect beogen dan bovenstaande. Als dat zo is dan zijn ze rijp voor het gesticht.

aegron

• 4030 messages
  • 1267 votes

het valt mij op dat reclames tegenwoordig heel vaak persoonlijk zijn (rimpelcreme door mij (is actrice) aanbevolen). alsof het daar beter van word!

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Die reclames van de Postbank met Xander de Buuzoonjeej en co.: zie ik daar de humor niet van in of zijn ze gewoon oer en oersaai?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Die zijn idd vrij achterlijk en zogenaamd grappig. Vooral die Howard is pijnlijk onleuk elke keer. Is hij van oorsprong eigenlijk geen stand-up comedian?

FX

• 931 messages
  • 685 votes

BoordAppel wrote:

Die zijn idd vrij achterlijk en zogenaamd grappig. Vooral die Howard is pijnlijk onleuk elke keer. Is hij van oorsprong eigenlijk geen stand-up comedian?

Ja, althans een poging daartoe. De dag dat ik ook maar 1 keer moet glimlachen om die man meld ik me vrijwillig bij een psychiatrisch ziekenhuis...

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ik zag vandaag toevallig een ouwe Adformatie waar die hele campagne uit de doeken wordt gedaan (doelgroep dit, inlevingsvermogen dat, herkenbaarheid zus, humor zo, blah blah blah..). Om krom van te liggen.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

DaaaNtje wrote:

die van re-print.nl!

mensen!! konden ze geen fatsoenlijke reclame betalen ofzo..?!

en dan dat irritante stemmetje er onder..~!

80% goedkoper, 80% goedkoper, 80% goedkoper

en dan later.. tot wel 50%, tot wel 50%, tot wel 50%

Geniaal.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Als er een film op TV is moet je geen reclame laten zien maar trailers.....

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Rujar wrote:

Als er een film op TV is moet je geen reclame laten zien maar trailers.....

Dan kan jij véél minder producten kopen. Zonder tv-reklame gaat 't bedrijven veel minder af. Reklame is zeer noodzakelijk.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik kiek altijd erg graag naar TellSell/TvShop-reklames, maar nu zit ik te kieken naar die 'Rapid White Brush On'. Dit is werkelijk té ongeloofwaardig. Dat er nog mensen die dan nog gaan bellen ook. Pffff. Die van die magische ketting is al helemaal ziek.

Verder vind ik die reklame van Campino vreselijk irritant; met dat valse deuntje wat een uur lang in je kop blijft doordreunen.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Lenen.nl

FX

• 931 messages
  • 685 votes

De Werthers echte-reclame met die pedofiele bejaarde:

"Opa heeft een heel bijzonder snoepje voor je"

"Waarom is het zo bijzonder?"

"Dat vroeg ik ook aan mijn opa toen ik mijn eerste werthers kreeg"

Deze reclame wordt gewoon overdag uitgezonden!

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Even positief:

Die heel erg korte Remia spotjes zijn echt heel erg goed.

FX

• 931 messages
  • 685 votes

Vind ik idd wel leuke reclames, maar kun je dat bericht niet beter hier plaatsen:

http://www.moviemeter.nl/?foru...

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Dat is een oud topic, wist niet eens dat het bestond, maar daar hoort het eigenlijk idd.

FX

• 931 messages
  • 685 votes

Kwam hem ook net pas toevallig tegen hoor

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Die reklame van Albert Heijn met die Duits zingende braadworst-figuren begint me nu echt de strot uit te hangen..

Zo zie ik eruit als ik 'm zie:

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Nummer 1 van m'n haat-reklames is al lange tijd SMS is de boodschap!! Vreselijk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.