- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
Hehehe
Best leuk idee trouwens. 4% is bouwvakker; 18% is blond, etc
Dus als ik het goed begrijp is elk van die 100 mensen een regelrechte afspiegeling van Nederland?
Komt er dan ook een Marokkaanse jongen op een scooter die de andere 99 mensen besteelt en intimideert? En een extreemrechtse Harry in een VW Golf? Die dan ruzie krijgt met de Marokkaan en dan komen er twee vadsige bralstudenten aan met bierbuiken om het te sussen.
Als je het doet, doe het dan goed, he! 
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Ik heb een hekel aan die schwiffer reclames. Met dat dicriminerende shit over mannen. Hou ik niet van
.
Ook hekel aan dat nederlands inspreken: Wow, dat is echt ongelooflijk Brad en met dat 'sound of the sixties'
Ach ja ik moet er wel af en toe om lachen om die onzinnige crap
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Hehehe
Best leuk idee trouwens. 4% is bouwvakker; 18% is blond, etc
)
Leuk idee ja, maar er klopt geen fluit van.. wat nou als je een blonde bouwvakker hebt, of een rokende allochtoon, waar deel je die in??
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Leuk idee ja, maar er klopt geen fluit van.. wat nou als je een blonde bouwvakker hebt, of een rokende allochtoon, waar deel je die in??
Dat is toch niet zo moeilijk? Die hoort zowel bij de blonde groep als bij de bouwvakkersgroep. Of zowel bij de allochtonengroep als bij de rokersgroep. Mensen horen echt niet in 1 hokje. En ook bij deze reclame is dat natuurlijk niet zo.
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
JA sterjongen, maar er wonen precies 100 mensen in dat dorp,,dus dan kan het toch juist niet , er kan zelfs wel iemand in 5 groepen tegelijk horen.(allochtoon, homo, amateurgynecoloog, bouwvakker en voetballer om maar een voorbeeld te noemen)..100 mensen kunnen nooit een groep van 16 miljoen symboliseren..1000 mensen ook niet, maar al een stuk beter.
in de reclame is het wel degelijk zo dat er in hokjes wordt geplaats..... 3% muciseerd in groepsverband (einde reclame), als je zo erg in groepjes indeelt kun je nooit aan een precieze en representatieve indeling van 100 mensen komen!! leuk idee hoor, maar klopt dus geen fluit van!!
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Nu zeg je wat anders dan in je vorige post. Natuurlijk kunnen 100 mensen niet precies representatief zijn voor heel Nederland als je het in heel veel groepjes indeelt.
Dan is het goed zoeken naar bijvoorbeeld een Kalende Turkse postzegelverzamelaar met twee kinderen en een cavia.
Neemt niet weg dat een rokende allochtoon natuurlijk zelfs in de context van de reclame gewoon kan.
Het dorpje is onzin, dat weet ik ook wel.
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Dan is het goed zoeken naar bijvoorbeeld een Kalende Turkse postzegelverzamelaar met twee kinderen en een cavia.
.
Dat lijkt me een boeiend persoon!!!
Ik zeg nix anders dan in mn vorige post, ben alleen wat specifieker...
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Ik vind die homoseksuele, voetballende, allochtone amateurgyneacoloog die huizen bouwt van jou eigenlijk stukken spannender. Voer voor psychologiestudenten lijkt me. 
Ik begrijp overigens niet wat het idee achter de reclame is. Hoe gaan ze met dat dorpjesidee eigenlijk mensen overhalen om een verzekering bij die club te nemen?
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Denk je dan dat dat dorpje echt bestaat??
of heb ik wat gemist?? Ligt het misschien naast Goede Tijden slechte Tijden-Land?
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Nee, het ligt vlak naast de wijk waar de Familie Flodder woont. Zelf gezien. Nou goed. Ik ben niet helemaal oerstom natuurlijk.
Maar ik begrijp de hele bedoeling van de spot niet. Lijkt me dat reclame bedoelt is om mensen over te halen om jouw product te kopen of naamsbekendheid te geven. En ik weet niet hoe ze dat met dit idee willen bereiken.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Volgens mij gaat het om die Nederpoorter courant,die zullen ze wel gaan verkopen ofzo.
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
nee het gaat vast om verzekeren e.d. Alle producten die Achmea in huis heeft.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Is die reclame van de Spar al genoemd? Vreselijke spot vind ik dat.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Is die reclame van de Spar al genoemd? Vreselijke spot vind ik dat.
Bedoel je die met die superman en die krop sla?
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
De meeste reclames gaan over die op tv zijn,maar die van de radio zijn soms nog erger.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Die reclame van de Spar is geweldig. Koopt allen bij de Spar!
(hopelijk krijg ik nu opslag van mijn baas...)
rzasa
-
- 396 messages
- 159 votes
De slogan van de Spar is dan wel weer erg goed...Spar is de boodschap!
eeflien
-
- 383 messages
- 261 votes
De meeste reclames gaan over die op tv zijn,maar die van de radio zijn soms nog erger.
Ik kan die stomme Daphne met haar lekkere broodje echt niet meer horen! 
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Heel erg slecht vind ik die nieuwe van een of andere bank met lui geld en al die andere soorten geld. Zo ongelofelijk niet leuk.
eeflien
-
- 383 messages
- 261 votes
Wel een hele leuke maar al oude reclame van cup a soup:
"Sir I give you 20 camels for your beeeautiful wife!"
"wahahaha 20 camels, hahahah"
"25?"
"Deal"

empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Ik weet niet al of ze genoemd zijn maar de vervelendste reclames vindt ik.
- Arnon Grunberg met zijn telefoonboek.
- De reclame van splash.
- De nieuwe nuon reclame, met de twee vrouwtjes.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Vanochtend toch zoiets slechts gezien, vlak voordat ik naar school ging.
Van zo'n TellSell-achtig bedrijf. Een gouden ketting die je zogenaamd 'geluk' brengt. Een vieze trol begon dan mensen te interviewen die zogenaamd zo'n ding hadden. Een man die zo'n last van stress had, en met tegenzin naar zijn werk ging. Schaft zo'n ding aan en verteld vol trots dat al zijn problemen over zijn. En nog veel meer van dat soort bullshit.
Serieus, je word genaait waar je bijstaat.
Maar natuurlijk is dit van zo'n slecht niveau, dat ik het begin te waarderen. 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Bedoel je de Bio-nogwat?Echt te erg voor worden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik weet niet zo goed wat ik van die "volslagen mobiel" commercial moet vinden. Het is natuurlijk wachten op een parodie
Na incest,
kreeg ik TBS,
Nu mag ik naar huis voor het kerstreces
ik ben volslagen labiel....
ofzo, lekker actueel, daar moet iets mee te doen zijn 
DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
Das nou echt een irri reclame!!
Dat kind achter de piano is net een anorexia patient..Dan slaat het liedje echt helemaal nergens op..en kijkt ze er ook nog bij als of ze niet helemaal 100procent is...! raar kind..:D
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
iemand de reclame voor Bits al mogen ondergaan? Die wint toch echt , met 2 vingers in de neus, de prijs voor de mees stupide reclame allertijden.
DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
dan bedoel je toch die dat die jongen ''bits'' eet en dat dan alle mensen om hem heen omvallen..ofzow..Vind ik die volslagen debiel reclame echt stukken erger!
Welke ik wel ontzettend grappig vind is de nieuwe van delta loyd! Echt GE-WEL-DIG!
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Ze hebben bij die leen-instantie Becam nu Frits Bom uit het stof gehaald. Die presenteert zogenaamd grappig het spotje alsof het de vakantieman betreft. Verschrikkelijk 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Even voor de duidelijkheid,wie is Frits Blom ook alweer?