- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Frits Bom is die man die jarenlang op RTL 4 het legendarische programma "De Vakantieman" presenteerde.....
Ik heb deze Becamspot nog niet gezien jasmmer genoeg...
Ik heb me eigenlijk nog nooit zo gestoord aan een reclame als de Tineke de Nooy Tell Sell reclame voor de Biostabil.....
Wat was dat een amateuristische en slecht geacteerde reclame....
Bleek later ook nog dat het allemaal gelogen was...
De mensen die over hun goede ervaringen met deze wonderhanger vertelden, hadde helemaal geen Biostabil en waren buren en familie van de Nooy en Bruno Santanera....Dit was de bedenker van de spot, en deze man ziet er zo louche uit dat zelfs Vito Corleone verbleekt als maffiabaas...
Verder bleek de "magnetische steen" die erin zat en volgens Santanera in Zaire werd gewonnen, daar helemaal niet voor te komen...
Schijnt nu een nieuwe spot voor te zijn, die door Giel Beelen vanochtend al werd omschreven als het dieptepunt van de Nederlandse televisie...
PeggySue
-
- 20 messages
- 12 votes
Bedoel je die met die superman en die krop sla ? Die is echt erg, ja !
Och ja! Die is SLECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!
bohica
-
- 254 messages
- 307 votes
Alle radio reclames die op dit moment beginnen alsof er een goal gescoord is!!!!!!!
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Zou dat komen omdat er een EK zit aan te komen??
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
Ze hebben bij die leen-instantie Becam nu Frits Bom uit het stof gehaald. Die presenteert zogenaamd grappig het spotje alsof het de vakantieman betreft. Verschrikkelijk 
Ik heb deze reclame gisteren voor het eerst mogen aanschouwen. Dit is echt één van de slechtste reclame's ooit. Vergeleken met deze reclame is een Tell Sell reclame een genot om naar te kijken.

DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
Ik was even aan het nadenken..*jaja..ook ik doe dat..* Maar die leen reclame met dat kind dat nadat ze een computer kon kopen..Geld overhield voor een mooi truitje!
ER-GE-LIJK!
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Die reklame van Parodontax. Die met die verwende persoon die alles heeft, behalve geirriteerd tandvlees.. Heel irritant.
Trouwens, Parodontax is ook erg ranzig, net klei.
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
de meest slechte reclame ooit is die van de "Punica Oase"
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Er zijn nu ook van die nieuwe Tele2 reclame's. Eentje met zo'n bal van een vent met zo'n bril op z'n kop en een andere met zo'n vader en zijn zoontje. Over walgelijk gesproken ...
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
Er zijn nu ook van die nieuwe Tele2 reclame's. Eentje met zo'n bal van een vent met zo'n bril op z'n kop en een andere met zo'n vader en zijn zoontje. Over walgelijk gesproken ...
klopt, heb hem net gezien
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Parodontax is ook erg ranzig, net klei.
't Is erg vies, ja. Maar je raakt er zo aan gewend. Zeker als je net een tube van een paar euro hebt gekocht en het zonde vindt om hem weg te gooien. 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Is dat die zoute tandpasta??? Ah gadver!!! (of is het hem niet?
)
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Dat mannetje dat de hoofdrol in die reclame speelt, was toch vroeger zoon Henkie uit Flodder?
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Ja klopt. Dat was Henkie uit Flodder inderdaad. Ik moet zeggen dat ik die reclame nog mee vind vallen, omdat die kerel expres zo idioot doet ...
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
lees ff een stukje naar boven...pag 15...
Gaat over die "magische wonderhanger" op Tell Sell...Met Tineke en die louche Italiaan....
DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
Ik vind die nieuwe van Hertog wel leuk 
Dat heb ik dus al een aantal keer gehoord..en nog steeds niet gezien..:(
He bah..moet maar wat beter opletten denk ik dan...;)
eeflien
-
- 383 messages
- 261 votes
En er is weer een nieuwe calvé reclame
Over het aflikken van de sla...
(of is ie al redelijk oud? zou best kunnen, kijk niet zoveel tv meer)
DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
Dat heb ik dus al een aantal keer gehoord..en nog steeds niet gezien..:(
He bah..moet maar wat beter opletten denk ik dan...;)
JAAAAAAAAAAH je bedoeld die over slagroom ijs light gaat..?
Die is zooo leuk..net gzien..:) wel cool..Dacht dat ik hem nog niet had gezien..tog wel...!!
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Gisteren een reclame voor een nieuwe elektrische tandenborstel van Philips. Dames en heren: tanden poetsen is tegenwoordig niet langer even de bek schrobben, het is een 'poets-ervaring'. Alsof tanden poetsen nu ook een soort van doel in je leven is waar je intense gelukzaligheid en emotionele rijkdom uit kunt halen. Ik zeg: dikke lul.
DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
Gisteren een reclame voor een nieuwe elektrische tandenborstel van Philips. Dames en heren: tanden poetsen is tegenwoordig niet langer even de bek schrobben, het is een 'poets-ervaring'. Alsof tanden poetsen nu ook een soort van doel in je leven is waar je intense gelukzaligheid en emotionele rijkdom uit kunt halen. Ik zeg: dikke lul.
ik ook..: dikke lul..;)
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Ja maar.....ook je tanden hebben recht op genot!
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ja maar.....ook je tanden hebben recht op genot!
Nogmaals, gebruik dan geen Parodontax 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Dat heeft meer te maken met dat je smaakpapillen ook recht op genot hebben, je tanden vinden het niet erg.
Ook je smaakpapillen zijn na een paar keer poetsen wel overstag.
DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
Dat heeft meer te maken met dat je smaakpapillen ook recht op genot hebben, je tanden vinden het niet erg.
Ook je smaakpapillen zijn na een paar keer poetsen wel overstag.
Na een paar keer..dus dat is een paar keer met een ranzige smaak ik je mond lopen..Nou genoeg andere tandpasta's in de winkel..:D
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
De reclame van HI met dat gillende wijf dat is een k*t reclame.