• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.320 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

Eraser2

• 387 messages
  • 922 votes

Ja die ah reclame duurt ook zo tergend lang.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Die commentator is walgelijk inderdaad.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Die vind ik juist wel leuk. (En ik ben niet de enige).

Welkom in het klaagtopic.

Zijn Nederlanders het meest klaagende volk ter wereld? - Goeie Vraag - goeievraag.nl

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

AU totaalglas.

Ernstig fout.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Redlop wrote:

AU totaalglas.

Ernstig fout.

Beter een ster in je voorruit, dan een voorruit in je ster.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

dus.

Curry

• 313 messages
  • 113 votes

het zal wel door het WK komen omdat Ned1 ontzettend graag reclameblokken ipv analyses geeft:

die reclame met vrouw die op een kunstgebit staat te leuteren is ook ontzettend irritant en inderdaad het sterretje in de vooruit

Bélon

• 1795 messages
  • 0 votes

Curry wrote:

de verschrikkelijke Hamster reclame van AH en de totaal niet grappige manager, daar is de juichpak reclame van Jumbo Oscar waardig bij

Daar heb ik per ongeluk 8 seconden geluid van opgevangen: the horror, the horror

Die verkoper met z'n pauper Hyundai heb ik ook wel genoeg voorbij zien flitsen.

Na het WK kan de TV gelukkig weer uit

fredkaps

• 2 messages
  • 0 votes

Ik stoor mij aan de volgende 3 reclames die nu regelmatig op tv te zien zijn:

1) UNOX borrelworst: "Wij gaan nog niet naar huis, want mijn moeder is niet thuis" (je zult net je moeder verloren hebben)

2) Het meisje dat een steen door de tv gooit en de 4 man op de bank zit er stom op de bank naar te kijken (weet niet meer welk bedrijf hier achter zit)

3) Het samen uiteten of koken in de buurt waarbij een klein hondje een buurman op de tuintegels heen en weer slingert (hoe kom je op zo'n domme actie)

Curry

• 313 messages
  • 113 votes

1)het gaat

2)mee eens en die komt erg vaak, volgens mij is die van Gaslicht

3)die was er even heel vaak maar lijkt alweer weg, dat stukje met die hond vond ik nog wel grappig (als niet verwacht) maar dat gewauwel eromheen niet

Ik vind het bewonderswaardig van mezelf dat ik me nog steeds niet aan de juichende Braziliaan met zn auto erger en de swingende Jumboman die de winkel uitkomt in juichpak.

Mijn nieuwe toevoeging is SISTER ACT HOUDT DEFINITIEF OP (nondejuu)

Met alle koppen die in elke andere Nederlandse serie/reclame meedoen

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

De nieuwe Neckerman reclame..... Brrrrr.

Het muziekje alleen al....

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Vrij-uit. Weet niet of de reclame ook op tv is maar op het werk, waar we de hele dag al dat verschrikkelijke q-music hebben, komt hij te vaak langs. K*tkinderen met hun irritante gezing en geschreeuw.

Curry

• 313 messages
  • 113 votes

wij hebben ook Q op het werk maar gelukkig herken ik die reclame niet. Wel een andere irritante reclame is een kind die TOETTOET gilt en dan zo'n oma; Ja jij houdt ervan om met autootjes te spelen he" Misschien is dat wel Vrij-uit

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Die verschrikkelijke Honig reclame met dat klotekind dat roept "'k heb een lekkehwe worwtel vooh juuh". Zwaar irritant en komt werkelijk elk reclameblok langs inc. follow-up. Alsof ze die soep aan de straatstenen niet kwijt kunnen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Alle bekende BN'ers deden het gratis, ze hebben er niks voor gehad.

luked45

• 49 messages
  • 18 votes

Er komen steeds meer irritante reclames. Kruidvat (overdreven verrassende stem), C100 (slim bezig), Knorr (AAAAAAAAN TAAAAAAAAAAAAAAAFEEEEEEEEEEEL), de reclame met een kind dat snoeihard en trommelvliesverscheurend "IIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJS" gilt, de schreeuwend nagesynchroniseerde Duitser (dacht ik) van de Vanish reclame, die idioot die met een duikerspak de badkamer in wil ("doe toch niet zo raar, ik ben toch al lang klaat?")....deze lijst kan ik veeeeel langer maken, maar dan moet ik eerst alle irritante reclames op een rijtje zetten, maar dat gaat me niet lukken, want ik zap 9 van de 10 keer als er reclameblokken komen...die trouwens VEEEEEEEEEEEEL te lang (8,5 a 9 minuten!) DUREN....o ja, nog één: "probeer vanavond eens iets nieuws" (Durex)..........nou ja, hier hou ik 't maar even bij.....

linxde1

• 395 messages
  • 346 votes

Die radioreclame met die vent van Parkline! Ik draai hem altijd naar volume 0 als die langs komt. Ik kan hem niet uitstaan!

Oh ja, en natuurlijk die irritante "de leukste thuis" manager van AH! Echt zo''n vent die lollig doet voor de camera, maar als die niet draait een brok chagerijn is.

Curry

• 313 messages
  • 113 votes

Jesper187 wrote:

Die verschrikkelijke Honig reclame met dat klotekind dat roept "'k heb een lekkehwe worwtel vooh juuh". Zwaar irritant en komt werkelijk elk reclameblok langs inc. follow-up. Alsof ze die soep aan de straatstenen niet kwijt kunnen.

verschrikkelijke reclame maar dat mens achter die pan vind ik nog erger dan dat kind met dr nepgeacteer

Ik word ook moe van ALLE Opticienreclames, die lijken de afgelopen jaren wel met 500% toegenomen

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

linxde1 wrote:

Die radioreclame met die vent van Parkline! Ik draai hem altijd naar volume 0 als die langs komt. Ik kan hem niet uitstaan!

Om je dood te ergeren inderdaad!

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

De kerstreklame van Coca Cola begint ook aardig irritant te worden, elk jaar met kerst inspelen op de gevoelens van de kijkers.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Die reclame van Rabobank begint me echt de keel uit te hangen.

luked45

• 49 messages
  • 18 votes

Ik vind het vreemd dat Hoyhoy de Loden Loekie heeft gewonnen als de irritantste reclame van 2014. Ik ken er wel een paar die nog véél irritanter zijn: de verraste "tweu voor de preus van eun" van Kruidvat, "slim bezig" van C1000 (die ik in 2015 nog niet gezien heb), "er is een groter verandering gaande in de deodorantwereld", al die mutsen die het hebben over "het dropschap" en alle andere schappen, kortom: noem maar op. Het ergste vind ik die reclames tegen dierenmishandeling op Syfy. Ik ga dan zappen want ze tonen daar de gruwelijkste beelden. Ik snap dat hier iets aan gedaan moet worden maar het mag best wat minder gruwelijk.

Tenslotte: die reclameblokken zijn véél te lang. 8,5 tot 9 minuten klantjes trekken en dan nog de trailers (vooral op CBS Reality): al jáááren dezelfde. TV kijken is er de laatste jaren niet leuker op geworden. Ook door de herhalingen. Hoe vaak Veronica al opnieuw begonnen is met "The Big Bang Theory"......KOOP 'S IETS ANDERS AAN IN PLAATS VAN DIE EEIWIGE HERHALINGEN....en dat geldt voor meer commerciëlen.

luked45

• 49 messages
  • 18 votes

O ja, nog een: dat kind dat snoeihard "Aaaaaan taaaaaaaaaaaaafeeeel" gilt in de Maggi-reclame. Kan dat iets minder??!!

Zandadder

• 2595 messages
  • 3086 votes

Hoyhoy

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Zijn die twee eikels al genoemd van die autoverzekering? Die van 'tel uit je winst... doei... doei'?

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

Ik boycot zelf nu Chiquita bananen vanwege dat liedje.

Koop wel Dole ofzo.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bij "Twinkle, Twinkle, Little Star" gaat het volume standaard uit. Ik hou mijn hart vast voor over een paar jaar als onze dochter gaat optreden.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Bij "Twinkle, Twinkle, Little Star" gaat het volume standaard uit. Ik hou mijn hart vast voor over een paar jaar als onze dochter gaat optreden.

Schattig toch. Dat is nou liefde voor je kind en dan maakt het niet uit dat ze vals zingt want het is maar een toneelstuk.

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Ook weer sinds kort te zien die reclame van de LOI.

Dat irritante alleswetertje die een belangrijke klant antwoorden geeft en doet alsof hij iemand anders is, terwijl zijn collega's staan te feesten in de kamer ernaast.

Dat feestje is in mijn ogen het absolute toppunt van treurigheid en sneuheid. Die vrouw die op tafel staat te dansen en haar rok een millimetertje omhoog trekt.

Om te janken.

Ook de 'vervolgreclames' van de LOI met hetzelfde kereltje die weer eens een imitatie weggeeft, zouden per direct van het scherm geweerd moeten worden.

Ook heel zielig: die idioot die is gaan 'wonen' bij de Mediamarkt.

'Mun nassie'

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.