- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
De stem achter de Kruidvat reclame is: Hadewych Minis - Wikipedia - nl.wikipedia.org.
Er staan 6 films op de site.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Jeroen van Koningsbrugge is al irritant, maar die Overtoom Overtam Manutan shit trek ik echt niet meer...
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Dat is echt een grens opzoeken en daar keihard overheen walsen.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ikea en het concept dat hun keukens ook een bedrijfspandje is voor startende zzpers. Plus ' home' liedje.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Die nieuwe reclame van KPN waarin met 4G wordt geadverteerd. X_X Ik kan 'Feeling Good' niet meer aanhoren. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik kan happy niet meer horen en wil die pharrel ook nooit meet zien na zijn gejank bij oprah. Zit die in een reclame???
( pure Frustratie)
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Ik kan happy niet meer horen en wil die pharrel ook nooit meet zien na zijn gejank bij oprah. Zit die in een reclame???
( pure Frustratie)
Ja, 'Happy' helemaal. Ik krijg er - bij wijze van spreken - moordneigingen van, kutlied.
SDG030
-
- 136 messages
- 0 votes
Ik kon me de tranen van Pharrel goed voorstellen en het was in ieder geval oprecht. Je zag ook aan Oprah dat ze geen idee had wat ze er mee aan moest, maar als artiest schrijf je dus een nummer waar miljoenen mensen onwijs blij van worden, van Nederland t/m Zimbabwe en van Amerika t/m Groenland. Dat je dat bereikt bij zoveel mensen van zoveel verschillende nationaliteiten en in zoveel verschillende continenten. Dat zal niemand koud laten en dat zo'n nummer dood gedraaid wordt is natuurlijk nooit de fout van de artiest. Wel vervelend, though!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ach die filmpjes zijn allemaal geregisseerd. Vervelende hype. Vervelende muziek.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Denk dat Pharrel ook wel weet dat het een irritant nummer is. Misschien verloor hij in dat interview juist alle hoop in de mensheid omdat die kitsch zo groots wordt opgepakt. Tranen van angst.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Spreken die commercielen nou af dat ze gelijktijdig de reclames doen? Want overal zijn de reclames weer.
Curry
-
- 313 messages
- 113 votes
ik haaaaaaaaaaaaaaat die reclame met superslecht nagesynchroniseerde vrouw en monteur met zo'n goor wasmachineslangetje waar grijze troep uitkomt-komt altijd onder etenstijd ook nog
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Nou heb ik al een hekel aan musicals maar die reclames van Sister Act maken mijn afkeer alleen maar groter. Verschrikkelijk!
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Fouter dan deze man komen ze niet. Die smile ook aan het eind, zum kotsen.
Curry
-
- 313 messages
- 113 votes
en niet te vergeten alle radio/tv reclames met DE STEM van die Arke vent, vreselijke stem en totaal niet grappig, DACHT HET WEL

Panta Rei
-
- 507 messages
- 7 votes
Niet zozeer irritant maar zeer onsmakelijk. Vind ik dan.
Ik bedoel die reclame van een tandpasta waar je iemand hoort poetsen en dan spugen.
Daarna zie je dan rode letters die duidelijk bloed moeten voorstellen.
Ik vind dat zo goor. Wie verzint zoiets?
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Bijzonder Matig 'super' reclameblok tijdens spa-ned.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Nogmaals: Dat gekrijs van die Kruidvat dame met haar 'woordgrappen', Ieder reclameblok bij 3FM tot mijn grote treurnis.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Die shit van dat fashionplanet. VRE-SE-LIJK!!!!
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nogmaals: Dat gekrijs van die Kruidvat dame met haar 'woordgrappen', Ieder reclameblok bij 3FM tot mijn grote treurnis.
Hou alsjeblieft op, wat een ellende is me dat zeg. Dat kun je de mensheid toch niet aandoen?
Trouwens die reclames van Plus gaan ook van kwaad naar erger. Vooral die veel te blije neger begint me behoorlijk de keel uit te hangen. Een beetje realiteit mag ook wel, ik heb nog nooit een blij iemand gezien in de Plus, laat staan vier van deze.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Plus heeft Geer geronseld als gezicht van de WK campagne. Behoorlijke bliksemafleider van dat olijke kwartet wat jij zegt, maar of we daar nu zo blij mee moeten zijn.... Brrrr.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
glamOrama : Hadewych Minis vindt zichzelf wel heel leuk
https://www.facebook.com/kruidvat/posts/366378556764788
Nederland is er inderdaad unaniem klaar mee.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Zijn(geer) lach brak mijn tv scherm in 1000000 stukjes (plus reclame) http://www.marketingtribune.nl/_internal/cimg!0/bwegro1aviepe4oghl81wgw5a9jo6p5
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Inderdaad een hééél irritante stem, die van het Kruidvat.
Ik bedoel, het geluid van de Damschreeuwer klonk zelfs nog aangenamer.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Inderdaad een hééél irritante stem, die van het Kruidvat.
Ik bedoel, het geluid van de Damschreeuwer klonk zelfs nog aangenamer.

Eraser2
-
- 387 messages
- 922 votes
De Braziliaanse commentator autoreclame. Moordneigingen.... Ik ben allang blij dat hij voor tv flink is ingekort ten opzichte van de YouTube reclames.
Curry
-
- 313 messages
- 113 votes
de verschrikkelijke Hamster reclame van AH en de totaal niet grappige manager, daar is de juichpak reclame van Jumbo Oscar waardig bij