• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.789 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

mikey wrote:

Die inshared reklame over 2 bejaarden en hun foto gordijn, een daglicht foto bovendien. Als je savonds inbreekt wat heeft die foto nog voor een nut?

's Nachts draaien ze de andere kant van het gordijn naar voren, waarop beiden laveloos tv zitten te kijken, maar die is nog niet uitgezonden geloof ik.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Ik vind die van de Mona momenteel behoorlijk kinderachting en irritant.. 'daar word je blij van..'

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

starbright boy wrote:

Kan deze spot van de Ruijter specials van de buis?

En kan de persoon die die wanstaltige tekst heeft geschreven gedwongen met pensioen? De ergste reclame van dit moment.

YouTube - De Ruijter Specials

Valt wel mee toch?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik kan me ook wel ergeren aan zulke overdreven en misplaatste teksten.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

kos wrote:

Valt wel mee toch?

Vind van niet. Kromme tenen.

ekolman

• 1 messages
  • 0 votes

In Overigen > Televisie > scheidegger:

Een vreselijke denigrerende reclame!

Zij maken misbruik van de crisis, als je niet bij hen studeert of gestudeerd hebt raak je je baan kwijt.

Sinds vorig jaar december ben ik mijn baan kwijt omdat het bedrijf waar de kop ik werkte door de crisis over de kop ging.

Je vaste baan verliezen kan iedereen overkomen, met een scheidegger papiertje maak je echt niet meer kansen.

Ik ben nu 50 en het is haast onmogelijk om weer aan een baan te komen, als mijn ww is afgelopen kom ik helemaal in de problemen.

scheidegger schaam jullie je!! om over de ruggen van de mensen die geraakt zijn door de crisis proberen klanten binnen te halen!!

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Boos?

Hij maakt ook speciaal een account aan om hier te kunnen ragen

Ga meth verkopen. Dat lijkt te werken voor 50 jaar oude mannen.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Die Basic Fit reclames... volgens mij doen ze het expres.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Ja waarschijnlijk wel maar toch falen ze er gigantisch hard in met hun mislukte stereotypen. Die kakballen zijn nog het ergst. Deze reclame is 1 van de redenen dat ik voor fit4free gekozen heb.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Oh, vind Basic Fit wel de ideale sportschool (in mijn situatie tenminste)

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik kwam in dit topic om aan te geven dat die nieuwe reclame van Basicfit met Tatjana tenenkrommend slecht is. Maar jumpstylemovie was me voor zie ik.

Joep en Max

• 7 messages
  • 0 votes

Eigenlijk elke reclame met 1 of meerdere kinderen erin.

Dragonslayer

• 236 messages
  • 111 votes

Alle reclames van Plus en Jumbo. Plus is altijd zo overdreven met die onzinnige verzamelrotzooi elke keer. En die van jumbo zien er zo dom en kinderachtig uit. Het lijkt vaak of ze elke keer weer gemaakt zijn door mensen die ze even toevallig van straat geplukt hebben. En dan alleen dat verschrikkelijke 'hallo jumbo!' alleen al.

Maar de ergste reclame ooit is toch zeker al die rommel van axe dry. Het beruchte VOORTIJDIGE ZWEETLOZING.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

De Andrelon reclames zijn het ergst. Expres van die smartphone geluidjes er in verwerken zodat mensen wakker schrikken. Erg flauw. Oh ja, en die kutreclame van Lays die op youtube telkens voorbij komt. Alleen daardoor zou ik die nieuwe chips al niet kopen.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Nog iemand hier die zich momenteel vreselijk stoort aan een bepaalde reclame van Jumbo?

Ik heb het over die met twee mensen die heel oninteressante dingen vertellen op een bank. De reclame is zelfs opgesplitst. Wordt halverwege onderbroken door een andere reclame, en komt daarna weer terug. Duurt ook vreselijk lang.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Dragonslayer wrote:

axe dry. Het beruchte VOORTIJDIGE ZWEETLOZING.

vind ik erg grappig

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Geen tv-reclame, maar ik trof net een handgeschreven kaart in m'n brievenbus aan:

Beste meneer Apollinisch,

Ik wil graag weer voor u zorgen! Ik ben veranderd dus wie weet passen we weer beter bij elkaar.

Groetjes

Namens Interpolis Zorg,

B** K*****

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Je kan weer stemmen. 2013 » Loden Leeuw 2013 » Trosradar.nl

De eerste categorie irritante reclames was erg moeilijk, zo vind ik met de Volkswagen juist grappig. Geen één vind ik echt heel irritant maar heb gekozen voor Vanish Oxi Action.

De tweede categorie, irritante BN'ers. Ali B.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

De 1-2-3 gold.nl reclames op de radio. Bah!

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

'k wordt knettergek van dat vervelende wijf van de Kruidvat, met d'r irritante stem.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Die reclame van Gillette met Sven Kramer. Wat een casting. Met zijn babyface zonder baardgroei en zijn voice-over die stoer moet klinken, maar door zijn puberale stemgeluid vooral lachwekkend is.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Die reklame van de super smoker klopt niet: hij mag niet naar binnen als hij rookt en eenmaal binnen vraagt een dame om een vuurtje. Raar.

Curry

• 313 messages
  • 113 votes

ik zie toch 100x liever de reclames van Jumbo en Plus dan de "grappige"AH manager waar we al voor mijn gevoel 15 jaar mee doodgegooid worden

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Wel leuk die don corleone persiflage

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Curry wrote:

ik zie toch 100x liever de reclames van Jumbo en Plus dan de "grappige"AH manager waar we al voor mijn gevoel 15 jaar mee doodgegooid worden

10 jaar al, ook een flinke tijd.

Jumbo is per definitie irritant (Hallo Jumbo!), en heeft Frank Lammers, dus dubbelirritant. En de Plus? Ach, ze hebben twee leuke meisjes maar verder ook echt de gruwel en tenenkrommend slecht geacteerd.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Dit vind ik dus een heel enge reclame.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Jesper187 wrote:

'k wordt knettergek van dat vervelende wijf van de Kruidvat, met d'r irritante stem.

Ow, schei uit! Ik luister iedere dag vier uurtjes 3FM op werk, ik hoor dat mens tig keer voorbij komen met haar onmogelijke woordgrappen. Om je haren bij uit te trekken.

eppo349

• 874 messages
  • 4064 votes

De UWV reclames op div. radiostations. Waarom dat nu weer nodig is!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.