- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
stinissen (crew films & series)
-
- 23440 messages
- 76926 votes
Wie lijkt er anno 2013 überhaupt nog na reclame? Ik neem echt alles op om het bv een uur later te kijken dat geld zeker voor de commerciële tv.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Niks mis als er obesitas reclames komen. Maar dat doet niks af van het feit dat anti-rook reclames op zich uitstekend zijn. Alleen moeten ze niet zo vreselijk storend en dom zijn als de huidige campagne. Maar iedere jongere die stopt met roken door het zien van reclames is er 1.
Wat ik zeg; dan kun je bezig blijven met campagnes maken, iedereen heeft wel weer iets wat hij/zij niet vindt kunnen. Is het niet roken of obesitas, is het wel geweld in films, naakt op TV, alcohol, drugs, seks voor het huwelijk. Ik hoor de hele Veluwe al juichen. Laat mensen gewoon lekker zelf bepalen wat ze wel of niet vinden kunnen, lijkt mij dan.
Overigens, voor mij werken zullen infantiele reclamefilmpjes enkel averechts. Zou met het hele land meteen gaan kettingroken tot ze iets beters kunnen bedenken dan zulke inspiratieloze spotjes.
Luppie00
-
- 92 messages
- 347 votes
Wie lijkt er anno 2013 überhaupt nog na reclame? Ik neem echt alles op om het bv een uur later te kijken dat geld zeker voor de commerciële tv.
Je bent me net voor. Het enige wat ik nog ''live'' kijk op TV zijn sportwedstrijden. De rest wordt opgenomen, gedownload of op internet teruggekeken.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
FIlms op commerciële zenders is ook niks, soms knippen ze gewoon schaamteloos stukken eruit.
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
FIlms op commerciële zenders is ook niks, soms knippen ze gewoon schaamteloos stukken eruit.
Klopt , denk maar aan Hot Fuzz(de chique moorden) en Indiana Jones:Temple of Doom(hart-scène) . Beiden vroeger geknipt op televisie gezien. (Later op dvd ongecensureerd gelukkig)
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
Haha, precies. Reclames kijken is echt een onbeschrijflijke faal.
stinissen (crew films & series)
-
- 23440 messages
- 76926 votes
Haha, precies. Reclames kijken is echt een onbeschrijflijke faal.
Precies allemaal verloren tijd.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Aangezien ik regelmatig Comedy Central kijk waar gelukkig de reclame blokken nog niet zolang zijn als bij de meeste commerciële zenders vind ik het vaak te kort tijd om weer weg te zappen.
Niet dat ik die reclames aandachtig aan het kijken ben, maar je vangt toch het 1 en ander op. 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Klopt , denk maar aan Hot Fuzz(de chique moorden) en Indiana Jones:Temple of Doom(hart-scène) . Beiden vroeger geknipt op televisie gezien. (Later op dvd ongecensureerd gelukkig)
Dat heeft er vast mee te maken dat ze dolgraag om 20.30 al films uitzenden waar stukken in zitten die niet geschikt zijn voor een jonge publiek, dus knippen ze die scènes eruit
. Schandalig.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Sunweb, met dat gedoe over inpakprijzen.
Eraser2
-
- 387 messages
- 922 votes
Over die 'Roken is zo..' reclames, dan zeggen ze 'Roken is zo cassettedeck'. Dat zou mij dus motiveren om wel te roken want ik ben een nostalgische freak. Niet over nagedacht dus die reclames.
Zalando is ook zo ergerlijk...
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Roken is als een langspeelplaat, het gaat op ten duur misschien een beetje kraken maar het verliest nooit zijn charme.. 
pandora73
-
- 18 messages
- 26 votes
Ik neem ook bijna alles op en spoel dan heerlijk de reclames door:) ik vind ook bijna alle reclames ergelijk/slecht
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Geluid uit? Dan moet je toch als nog blijven kijken wanneer je film of serie weer begint?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Stapel op wijko satesaus. Echt, vreselijk.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Stapel op wijko satesaus. Echt, vreselijk.
Maar het is wel goede satesaus 
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
Ja echt heel erg. Dat je 15 bakken satesaus voor je verjaardag krijgt is zelfs als grap niet leuk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Die Vodafone reconstructie reclame met die vakantie in Spanje van ene Tessa Crombach

Haten reclamemakers de kijkers nou zo erg dat we naar deze ellende moeten kijken als het voorbij komt...
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
mona toetje vind ik momenteel erg irritant die jongens hebben echt een vreselijke
uitstraling(zachtjes uitgedrukt) super flauw ook .
en jumbo mag ook wel eens iets anders bedenken wordt niet goed van dat HALLO JUMBO!!
met stip op 1 van meest irritante reclame vind ik van carglas dat gezeik over het
sterretje in je voor ruit!
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Zalando heeft weer een nieuwe en hij is weer irritant. Hoe doen ze het toch?!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Die inshared reklame over 2 bejaarden en hun foto gordijn, een daglicht foto bovendien. Als je savonds inbreekt wat heeft die foto nog voor een nut? Die andere gozer met zijn wa wa zinnig gedroomd is trouwens ook een fatele autoongeluk in progres
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Die inshared reklame over 2 bejaarden en hun foto gordijn, een daglicht foto bovendien. Als je savonds inbreekt wat heeft die foto nog voor een nut?
Pssst, je moet het niet zo serieus nemen, want zo is het niet bedoeld!
Ik vind die reclame wel grappig overigens.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik heb ook gedacht aan een grap en dat die jongen in een toekomstig filmpje bij wijze van grappig tegen een boom knalt. Lijkt me fijn.
Maar iets in me zegt dat ze de grappen gewoon niet hebben uitgedacht.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Kan deze spot van de Ruijter specials van de buis?
En kan de persoon die die wanstaltige tekst heeft geschreven gedwongen met pensioen? De ergste reclame van dit moment.