- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
De reklame van BCC staat een hele nare klant voor een balie het personeel uit te leggen dat je om 13.00 precies je spullen kan ophalen dat je op hij site heb besteld. Vervolgens zegt hij 'kom maarr op'. Maar het is in het spotje 11.50 uur in de ochtend.
Er hangt een klok achter de balie.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Die belachelijke MTV reclame waar een jongen in de klas iedereen smst om zo alleen te zijn met de *juf*
Vooral dat liedje erachteraan van MTV is hoogst irritant..
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Die donor reclame met al die kutgeluiden op de achtergrond.
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Bij die reklame met McWrap versta ik altijd McCrap 
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Die belachelijke MTV reclame waar een jongen in de klas iedereen smst om zo alleen te zijn met de *juf*
Vooral dat liedje erachteraan van MTV is hoogst irritant..
O ja, ik vind die juf zo een nare en haaiepinnerige stem hebben dat ik mij niet kan voorstellen dat die jongen achter die juf aanzit. Dat liedje heb ik niet eens gehoord, zo irritant waarschijnlijk 
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
Zalando reclames zijn ver-schrik-ke-lijk! Wil bij wijze van spreken het liefst de tv kapotgooien als die eentje voorbij komt
BAH. Een goede reden om nooit, maar dan ook nooit naar die site te gaan.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Die van de Unox op het moment: ''Mijn kinderen hoeven later nooit een kriebeltrui aan...'' 
En daarna dat ''je ziet het niet meteen, maar er zit 500 gram groente in een kom (ofzoiets)'' terwijl het kind gewoon de groenten duidelijk zichtbaar op haar lepel heeft liggen.
pimvanmill22
-
- 1 messages
- 0 votes
Er zijn erg veel verschikkelijk irritante reclames op de tv. Maar is het niet juist de bedoeling van een reclame dat het blijft hangen bij de doelgroep? Ik heb hier een blog over geschreven en wil graag jullie mening weten. Schroom niet om te reageren onderaan de blog: Tenenkrommend irritante reclame « Spot on TV - spotontv.wordpress.com
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Het is dan wel voor een goed doel, maar wat is die nieuwe reclame met doutze kroes slecht en ongelofelijk irritant. Acteren kan ze in ieder geval voor geen meter
YouTube - dance4life commercial Doutzen Kroes: MIJN verhaal
Ik ben boos! Met een gezicht waar totaal geen emotie vanaf te lezen is. 
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Zalando is natuurlijk verschrikkelijk. Hoe lang gaan ze die nog gebruiken?
BTW, is er ook een draad voor goede reclamespotjes?
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
BTW, is er ook een draad voor goede reclamespotjes?
Dat vroeg ik me ook net af. Die van Vodafone is leuk. Met die reconstructie over een mobiel in de wasmachine.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3218 votes
Telkens als je op Youtube naar filmpjes van The Ellen Degeneres Show kijkt, komt deze advertentie op.
Echt de hatelijkste reclame. Zeker als je elke avond tientallen Ellen-filmpjes kijkt en dus een keer of vijf die reclame tegen komt. De reacties van YT-gebruikers op deze ad zijn wel vermakelijk.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Weet iemand of die Sinterkerst en nieuw reclame van Telfort tot oud en nieuw uitgezonden blijft worden?
Indien ja, dan spring ik nu het raam uit.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Indien ja, dan spring ik nu het raam uit.
Happy Flight 
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Wederom een nieuw Zalando gedrocht met dit keer een schreeuwende kerstman 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
3x raden,
Ik hoorde de telefoon nog 1 keer overgaan 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
'' Roken is zoooo... '' is echt godsgruwelijk vervelend.
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Ja inderdaad. En als het niet erg genoeg is , zenden ze meerdere achter elkaar uit. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
De één nog dramatischer dan de andere. Die met de rappertjes vind ik helemaal verschrikkelijk.
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Nog verschrikkelijker is dat er bij deze reclames neergekeken wordt op de roker.
Misschien mis ik de echte gedachte ,maar zo komt het wel bij me over. Ik word gewoon misselijk van het feit dat zoiets op de tv komt.(naast dat het al verschrikkelijk gebracht en gemaakt is)
Trouwens sinds wanneer is een gezond leven belangrijker dan een goed leven?
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Heel de dag m'n longen uit m'n lijf hoesten, rochelen en weet ik wat nog meer noem ik niet bepaald goed leven.. en ja, ik ken ze. Maar goed, moet iedereen zelf lekker weten; vind dat gezeik op roken verder ook maar irritant, net zoals al die gezondheidsfreaks. Geniet gewoon van het leven, met of zonder peuk, zolang je er niemand anders mee lastig valt zal 't me m'n reet roesten.
Solis
-
- 86 messages
- 1199 votes
Dit.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Alles over Zalando.
Ik kan het niet meer horen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Schijtirritant ja.
Net als de ''Harry van de Sunweb'' reclames 
Rot op met zulke irritante shit zeg.
Nog verschrikkelijker is dat er bij deze reclames neergekeken wordt op de roker.
Misschien mis ik de echte gedachte ,maar zo komt het wel bij me over. Ik word gewoon misselijk van het feit dat zoiets op de tv komt.(naast dat het al verschrikkelijk gebracht en gemaakt is)
Trouwens sinds wanneer is een gezond leven belangrijker dan een goed leven?
Niks mis met het idee van de reclames, rokers demotiveren. Het is gewoon ook een vieze, smerige en zeer ongezonde gewoonte. Maar de reclames an sich zijn echt hemeltergend kut.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eens met EW101. Als roker wordt je wel even verkeerd weggezet. Roken is een keuze en als de rokers dat lekker vinden en niet-rokers er niet mee lastig vallen zie ik het probleem niet. Al hebben we in Nederland nogal eens de gewoonte voor andere te bepalen wat ze wel of niet zouden moeten doen
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Er wordt niks bepaald hoor. Roken is immers nog steeds niet verboden (zou ook nooit gebeuren ivm economische voordelen).
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ze mogen best een poging doen om iets schokkends neer te zetten wat rokers misschien aan het denken brengt, maar dit is zo ongelofelijk slecht dat het echt goedkoop en inspiratieloos overkomt.
Maar inderdaad, iedereen moet het zelf weten hoor. Gezond is het zeker niet maar of het nou echt voor een vroege dood zorgt? voor sommige misschien.
Ik denk als iemand weet dat hij of zij zonder roken misschien 80 wordt en met roken misschien 70, dat mensen dan als nog gewoon willen doorroken. 
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
misschien dat het bij jongeren wel aanslaat(hoop ik)maar bij mensen die al
30 jaar of langer roken(zoals ik)heeft het geen enkel effect.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Niks mis met het idee van de reclames, rokers demotiveren. Het is gewoon ook een vieze, smerige en zeer ongezonde gewoonte. Maar de reclames an sich zijn echt hemeltergend kut.
Vind het naast irritante reclames ook een belachelijke campagne. Vooral als je in hetzelfde reclameblok commercials van McDonalds of wat dan ook tegenkomt. Moeten ze ook reclames maken voor vies en vet eten met 'dik zijn kan echt niet meer." En zo zijn er nog genoeg campagnes te bedenken. Laat mensen het lekker zelf uitmaken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niks mis als er obesitas reclames komen. Maar dat doet niks af van het feit dat anti-rook reclames op zich uitstekend zijn. Alleen moeten ze niet zo vreselijk storend en dom zijn als de huidige campagne. Maar iedere jongere die stopt met roken door het zien van reclames is er 1.