• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.072 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Om een of andere reden denken reclamemakers ineens dat pratende dieren grappig zijn. Je ziet steeds meer van die wansmakelijke reclames.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

SelmaDuim wrote:

Om een of andere reden denken reclamemakers ineens dat pratende dieren grappig zijn..

Ineens? Hoelang praten dieren al niet in films. Lijkt me gewoon een oud idee wat maar weer eens gebruikt wordt.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Jij suggereert dat ik denk dat dit iets nieuws is. Dat zeg ik dan ook niet. Ik zeg dat er ineens veel nieuwe 'pratende dieren-reclames' zijn bijgekomen. In een beetje reclameblok is de helft van de reclames met pratende dieren. Veel meer dan voorheen. Dat terwijl Nederland op zich geen slecht reclameland is. Hier zie ik de humor niet van in.

Ook wansmakelijk zijn trouwens reclames met pratende baby's.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

The Oceanic Six wrote:

Die nieuwe KPN reclame met onbeperkt bellen en smsen.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Peter!

Haha, die vinden wij thuis juist erg leuk.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Die HIV shit met Doutzen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. Al ligt dat imho niet zozeer aan de reclame.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik sta in de winkel en op de radio hoor ik nu steeds: "Is uw relatie niet spannend meer? Begin een affaire!" Of iets dergelijks. Dat kán toch niet

http://www.victoriamilan.nl/

Ataloona

• 734 messages
  • 4259 votes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Net als dat Second Love. Ben jij gelukkig getrouwd, ik ook. Altijd tijdens de voetbal. Voetballiefhebbers zijn vreemdgangers blijkbaar .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zag het gisteren ook:

''Of u nu vrijgezel of getrouwd bent bij Q-Flirt kan iedereen terrecht die iemand speciaal zoekt.'' TERRECHT ook echt.

Tatjana Simic met haar Basic Fit reclames werken me ook ontzettend op mijn zenuwen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Elineloves wrote:

Tatjana Simic met haar Basic Fit reclames werken me ook ontzettend op mijn zenuwen.

Ja bij mij ook. Kom op nou!

YouTube - Commercial Basic-Fit

roeman

• 285 messages
  • 1139 votes

Elineloves wrote:

'Kom op nou'. Heb je die afschuwelijke gouden fluisterbroek gezien, echt sommige dingen moet je niet aantrekken BN'er of niet, en die broek is er 1 van. Snap de hele opzet van de reclame niet: welke zichzelf respecterende shoppende vrouw gaat na de hele dag shoppen, trainen..... Juist geen 1 vrouw, dan plof je lekker op een loungebank in je favo tentje en laat je je verwennen met lekker eten en drinken en 's avonds bewonder je de aankopen.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

roeman wrote:

(quote)

'Kom op nou'. Heb je die afschuwelijke gouden fluisterbroek gezien, echt sommige dingen moet je niet aantrekken BN'er of niet, en die broek is er 1 van. Snap de hele opzet van de reclame niet: welke zichzelf respecterende shoppende vrouw gaat na de hele dag shoppen, trainen..... Juist geen 1 vrouw, dan plof je lekker op een loungebank in je favo tentje en laat je je verwennen met lekker eten en drinken en 's avonds bewonder je de aankopen.

Vrouwen zonder overgewicht?

roeman

• 285 messages
  • 1139 votes

Lefgozer wrote:

(quote)

Vrouwen zonder overgewicht?

Nee hoor, zelfs zonder overgewicht kan zo'n broek niet en al helemaal niet in het goud, brrr...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hij doelde meer op : ' welke zichzelf respecterende shoppende vrouw gaat na de hele dag shoppen, trainen..'..

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik kan niet tegen die stemmen van de reclames over een autootje. Ik weet niet welke maar eentje gaat over een moeder en haar dochter die tats aan elkaar showen... en dan ook een heel naar fluitje fiefiefiefiefiefiefieeeeee

Datzelfde aspect vind ik ook zo erg aan die reclames over koffie caps met die beroemde acteur... hele akelige hoorspelen... Ik zit nameijk altijd met de rug naar mijn tv.. en luister naar de geluiden.

Altijd andere dingen te doen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik word gek van die reclame waar de baas op zoek is naar Frans op kantoor. Als ik aan het koken ben of op mijn balkon zit denk ik altijd dat iemand mij roept en begin ik om me heen te kijken of ik gek ben geworden. Frans, Frans, Frans, Frans etc. Ik versta elke keer Frank op afstand.

roeman

• 285 messages
  • 1139 votes

Dat is dus de reden dat wij alles opnemen en achteraf kijken. Ik zap alle reclames ertussen uit en dat scheelt per serie +/- 15 min.

Helaas ontkom je niet altijd aan reclames, vooral niet net voor het nieuws of vlak voor de serie begint. Maar de meeste reclames blijven ons bespaart.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

roeman

• 285 messages
  • 1139 votes

moviemafketel wrote:

Ik word gek van die reclame waar de baas op zoek is naar Frans op kantoor. Als ik aan het koken ben of op mijn balkon zit denk ik altijd dat iemand mij roept en begin ik om me heen te kijken of ik gek ben geworden. Frans, Frans, Frans, Frans etc. Ik versta elke keer Frank op afstand.

Hihi, die Frank, snap dat je er helemaal gek van wordt. Alles opnemen en weg forwarden, probleem opgelost

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

mikey wrote:

Ik kan niet tegen die stemmen van de reclames over een autootje. Ik weet niet welke maar eentje gaat over een moeder en haar dochter die tats aan elkaar showen... en dan ook een heel naar fluitje fiefiefiefiefiefiefieeeee.

Renô Twingo!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

ja die... als die op tv komt moet je gewoon eens je ogen dichtdoen en luisteren... geldt ook voor die espresso capsules..

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Die reclame waarin je steeds zo'n kind hoor zeggen "Vakantie! Vakantie!" vind ik flink irritant. Gelukkig horen we die pas volgende zomervakantie weer lijkt me.

roeman wrote:

(quote)

Hihi, die Frank, snap dat je er helemaal gek van wordt. Alles opnemen en weg forwarden, probleem opgelost

Inderdaad, heerlijk is dat.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

De nieuwe Citroen reclame, die gaat werkelijk nergens over.

Begint met Cavia voer en Konijnen voer met of zonder BTW.

Dan ineens gaan ze over naar de nieuwe Citroen auto zonder BTW.

Als je het dan hebt over slecht verzonnen reclame

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

alles van zalando ofzoiets

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

Die vervelende Spa-citroen reclame.

Het is niet citroen, het is citron. Praat jij al citronees?......

stinissen (crew films & series)

• 23441 messages
  • 76927 votes

Dat mensen anno 2012 met de morderne techieken nog reclame kijken is mijn een raadsel.... Ik neem alles op en kun je lekker de reclame weg klikken.

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

Ik kijk het niet, maar die citronreclame hoor je de gehele tijd op de radio op het werk.

Maar iets kijken met reclame ertussen door is inderdaad irritant en doe ik eigenlijk ook nooit.

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

De reclame van het WNF.

Zit je lekker de boterhammen te eten in de ochtend , krijg je dat muziekje te horen. Ik word er gewoon niet goed van.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.