• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

Curry

• 313 messages
  • 113 votes

Panta Rei wrote:

Ook heel zielig: die idioot die is gaan 'wonen' bij de Mediamarkt.

'Mun nassie'

Lol maar inderdaad-het hele concept slaat ook totaal nergens op-

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

Blijkbaar zien ze er wel brood in om zich te laten vertegenwoordigen door zo'n monkey.

Dachten zeker even iemand met de charme van Harry Piekema neer te gaan zetten.

Krijg je dit.

En het idee van iemand na sluitingstijd in die winkel is inderdaad volkomen belachelijk, zijn niet para ook daar.

Hebben sowieso van reclame maken weinig kaas gegeten, eerst altijd dat schreeuwerige gedoe en nu dit.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Confusie wrote:

eerst altijd dat schreeuwerige gedoe en nu dit.

Niet mijn stijl, maar het werkt wel. Niemand associeert die winkel met stijl of klasse, wel met een goede prijs en aanbod (of dat eerste ook echt zo is, is een tweede, maar de reclames werken wel, uitstekend gedaan dus)

Overigens hebben ze dat nog steeds, ook als je hun flyers, folders en posters in hun winkels ziet.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Die autoreclame waarin een man een gerecht met 5 pepertjes bestelt en dan in zijn auto gaat rijden...

Slogan: 'Niet alle emoties zijn hetzelfde.' (ofzo)

Snap er niks van.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Dat heb ik ook bij de reclame van Hyundai met dat jongen en dat meisje. Hij maakt een rondje uit kaarsen en kijkt vanuit de auto een film, maar wat dat met per se deze auto te maken heeft is onduidelijk.

BananenMan1982

• 99 messages
  • 62 votes

De reclame van Burger King met soft ijs. Ronduit irritant

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

otherfool wrote:

Die autoreclame waarin een man een gerecht met 5 pepertjes bestelt en dan in zijn auto gaat rijden...

Slogan: 'Niet alle emoties zijn hetzelfde.' (ofzo)

Snap er niks van.

Deze reclame slaat op een tang als een varken

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

Wat te denken van die reclame van KPN met zo'n enge opa die een kusje wil om vervolgens te eindigen met zo'n gefriekt kinderliedje.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Na al die tijd nog altijd...

Kruidvat.

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Wie kijkt er anno 2015 nog naar reclame

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Confusie wrote:

Wat te denken van die reclame van KPN met zo'n enge opa die een kusje wil om vervolgens te eindigen met zo'n gefriekt kinderliedje.

dus alle opa's die een kusje van zijn kleinkind wil is eng en vies. Oke wat een opmerking.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

stinissen wrote:

Wie kijkt er anno 2015 nog naar reclame

Mee eens!

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

606 wrote:

(quote)
dus alle opa's die een kusje van zijn kleinkind wil is eng en vies. Oke wat een opmerking.

En iedereen die reageert met een zinsconstructie als de jouwe is bovendien verdacht.

In deze tijden lijkt me dat helaas wel de meest adequate constatering.

We kunnen niet gewoon doen alsof het niet zo is, de tijd van opa's die onschuldige kusjes krijgen van kinderen is voorbij.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Confusie wrote:

En iedereen die reageert met een zinsconstructie als de jouwe is bovendien verdacht.

We kunnen niet gewoon doen alsof het niet zo is, de tijd van opa's die onschuldige kusjes krijgen van kinderen is voorbij.

Jij gaat zo ie zo veel te ver in je beoordelingen, slaat kant nog wal om iedereen maar over een kamp te scheren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

" De wielen van de bus gaan rond en rond, rond en rond, rond en rond. De wielen van de bus gaan rond en rond, als de bus gaat rijden. "

Zo, weer een avond waar dat liedje in je hoofd blijft zitten.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Confusie wrote:

(quote)

Not to mention het ''Ssshht, even stil. Oma wordt wakker'', alsof granny er absoluut niet achter mag komen wat opa daar 's nachts achter zijn laptop uitvoert.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Confusie wrote:

(quote)

Mwa. Echt? Ik vind het lastig in te schatten of ik je opmerking met een korrel zout moet nemen of dat je serieus bent. Als mijn vader zijn kleindochter straks een kus geeft of zij hem en hij laat het toe, zal ik echt niet gaan schreeuwen dat hij een gore viezerik is. Ik wil wel niet dat ze op de mond gezoend wordt, door niemand. Hoe denk jij daar over, bij jouw (toekomstige) kinderen dan?

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

Bij mijn toekomstige kinderen denk ik misschien wel aan jou.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Confusie wrote:

Bij mijn toekomstige kinderen denk ik misschien wel aan jou.

Ben jij altijd zo hatelijk en hard ? man doe eens wat vriendelijker.

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

Ik balanceer altijd een beetje op het randje.

Maar volgens mij is er aan deze bewuste opmerking niet zo heel veel hatelijk.

Ik vind dit een hele leuke dame afgaande op de stukjes die ik weleens van haar lees dus dit was even een inkoppertje voor mij.

Verder is het natuurlijk maar een geintje.

Om even een serieus antwoord te geven: eigenlijk heb ik er nog nooit zo over nagedacht dus ik wist niet echt wat voor serieus antwoord te geven.

En natuurlijk ook een beetje verlegen door ineens door zo'n leuke dame aangesproken te worden.

De enige die hier op dit moment iets te serieus en misschien zelfs iets te zuur is, is volgens mij jij.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ja natuurlijk ben ik zuur, want jou bericht raakt mij, omdat ik nog steeds een opa heb en die geef ik graag een kus op de wang, en hou van die man. En dan kom jij met je opmerking.

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

Iets te veel informatie maar maak je niet druk, volgens mij is dat nog een heel ander verhaal dan een opa die 's nachts stiekem op skype zit met kleine kinderen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Confusie wrote:

Iets te veel informatie maar maak je niet druk, volgens mij is dat nog een heel ander verhaal dan een opa die 's nachts stiekem op skype zit met kleine kinderen.

te veel info Tja was om jou duidelijk te maken dat niet alle opa's zo zijn. En denk dat jij het veel te ver zoekt. Kus op de wang wat ik geef of andersom is niks fouts aan.

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

Ok man.

Voor een meer positieve noot:

Wat ik nou eens een mooie reclame vind.

Die van Trivago die begint met het zinnetje 'Ik wil met je naar Berlijn'.

Aangename beelden van subtiel doorkomend zonlicht en een prikkelende muziek keuze maken een treffende sfeerschepping.

Je krijgt spontaan zin om ook daadwerkelijk met het meisje die trip aan te gaan dus in die zin doet het wat het moet doen.

Zeg het niet snel, eigenlijk vrijwel nooit, maar dat vind ik nou eens een mooie reclame waar alle elementen goed samenkomen.

Curry

• 313 messages
  • 113 votes

die nieuwe reclame van Coca Cola met "rap" is helemaal een drama, lijkt wel die vent van 2 Brothers on the 4th floor

de nasi boy van Mediamarkt steekt nu zijn hoofd in de dweil emmer

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Simpel

Ik kijk bijna geen tv maar toch ontkom ik soms niet aan die irritante Simpel reclame met dat deuntje van Nick en Simon. Brr....

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Confusie wrote:

Je krijgt spontaan zin om ook daadwerkelijk met het meisje die trip aan te gaan dus in die zin doet het wat het moet doen.

Maar ken je het meisje en zou je daarmee ook via hun site boeken?

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Ik wil niet lullig zijn maar bijna elke reclame is errug slecht. Hoe verzinnen ze het? Zelden zie ik leuke reclames.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kappeuter wrote:

Simpel

Ik kijk bijna geen tv maar toch ontkom ik soms niet aan die irritante Simpel reclame met dat deuntje van Nick en Simon. Brr....

Tergend inderdaad. Brrr. En ik kijk ook nauwelijks tv.

Sowieso, al die palingmuziek. Afschuwelijk. Dat dat publiek voor is.

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

Knisper wrote:

(quote)
Maar ken je het meisje en zou je daarmee ook via hun site boeken?

Wat die reclame zelf betreft heb ik het meer voor de eigentijdse baardaap.

Met 'het meisje' doel ik meer op een meisje in het algemeen.

Jouw meisje, mijn meisje.

Ik ken wel een of twee meisje waardoor ik zeg meeste meisje kan je met een leuk tripje altijd wel gelukkig maken.

En van gelukkige meisjes krijg ik zelf weer een harde.

Dus zo verkeer je sowieso altijd in gelukzalige circulatie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.