• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.024 votes
Profile

Mad Men

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ratings zijn gewoon heel goed. Zo relatief is het anders niet. bij de season opener trok Mad Men ook meer kijkers dan ooit tevoren.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

De dubbele season opener van S5? Er was ook wel veel buzz opgebouwd. Ik vraag me gewoon af of al die nieuwsgierigen, die de buzz wel eens willen checken, ook trouwe fans zullen worden. Ik kan haast niet geloven dat een redelijk ondefinieerbare, moeilijk te omschrijven serie zoals Mad Men voer is voor de grote massa. Als dat waar is moet ik dringend iets anders zoeken.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

"Is it Just Me or Is the Lobby Full of Negroes?"

Heerlijke opener weer: ik bereid me alvast voor op de clash tussen Sterling en Campbell.

Megan is ook een tof personage, ik ben benieuwd hoe zij zich gaat ontwikkelen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

AC1 wrote:

De dubbele season opener van S5? Er was ook wel veel buzz opgebouwd. Ik vraag me gewoon af of al die nieuwsgierigen, die de buzz wel eens willen checken, ook trouwe fans zullen worden. Ik kan haast niet geloven dat een redelijk ondefinieerbare, moeilijk te omschrijven serie zoals Mad Men voer is voor de grote massa. Als dat waar is moet ik dringend iets anders zoeken.

Ik snap je wel, dat gevoel heb ik ook maar om één of andere reden weet de massa hier ook wel genoeg uit te halen. Ook hier zie je dat het toch wel goed valt bij de massa en ook de sfeer blijft gewoon erg pakkend, misschien dat dat 'm doet.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Na veelvuldig aandringen van mijn vriendin zijn we toch de eerste nieuwe afleveringen gaan kijken. En ja hoor, het was weer genieten. Wel even inkomen - ik kon me het laatste seizoen helemaal niet meer herinneren - maar de oude sfeer (met een flinke teug 60s) was weer fijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Duidelijk wie de broek aan heeft, je hebt weinig opgestoken van Don de afgelopen 4 seizoenen .

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Och, in deze afgelopen aflevering begint Don een beetje op mij te lijken

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Hooray! Weiner goes Hollywood!

"Matthew Weiner (Mad Men) will make his feature-length directorial debut with ‘You Are Here’, a dramedy based on his original screenplay."

You Are Here

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Eerste drie afleveringen van seizoen 5 gezien. Ik blijf het een erg leuke serie vinden en ik heb er alle vertrouwen in dat dit seizoen net zo goed wordt als de voorgaande seizoenen. Nieuwe personage lijkt me wel interessant en Roger en Campbell wordt ook wel leuk. Ben alleen de scenes rondom betty en henry een beetje beu.

Opvallend trouwens dat Joan niet voorkomt in afl. 3, hopelijk besteden ze daar de komende afleveringen wat meer aandacht aan ipv de nogal saaie (depressieve) Betty

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tea Leaves was weer erg goed hoor. Pete die de boel overneemt, Don en Harry, de ontwikkelingen rond Betty en Ginsberg natuurlijk. Betty is door veel kijkers toch wel erg ondergewaardeerd maar blij dat ze toch de nodige uitdieping krijgt die ze verdient. En ja Megan is ook gewoon erg leuk. Char development blijft toch zijn gelijke niet kennen. Van de week een herziening maar dan lekker single malt drinking mode, toch wel een must bij Mad Men. Zie ik alleen niet zitten om 7 uur voordat ik naar m'n werk moet .

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Fat Bet.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Hehe, ik moest ook even slikken.

Verder zit ik er weer helemaal in, heerlijk. (Jammer alleen dat ik nu telkens een week moet wachten )

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Mädchen Amick Men.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ben er ook maar eens mee begonnen. Nu 6 Eps. van seizoen 1 gezien en het is op zich wel fijn. Mooie sfeer, mooie vrouwen en goed dialoog. Meer zou je eigenlijk niet moeten willen, maar de genialiteit die sommigen erin zien, zie ik nog niet echt. Sterk, dat wel.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Top aflevering gisteren! Man man man, wat vind ik dit een geweldige serie. Don en Roger waren weer in top vorm.

It's gonna be a beautiful day.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

En alweer een topaflevering. Dit is misschien wel het beste Mad Men seizoen tot nu toe.

Alle ingrediënten die Mad Men geweldig maken zaten er weer in: Roger, Don en Sally.

One day your little girl will spread her legs and fly away

Apollinisch wrote:
Mädchen Amick Men.

Leland Palmer.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Geweldige scene ook.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

The Other Woman was magistraal!! één van de beste aller tijden!!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eén van de betere Mad Men episodes. Zonder twijfel.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Dit gaat het beste Mad Men seizoen tot nu toe worden.

Wat een topserie, sterker nog, de beste Amerikaanse serie die ik ooit heb mogen aanschouwen.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Wat een topaflevering, wat mij betreft de beste van de tot nu toe 65! afleveringen. Killer als dit is de sfeer ook nog niet geweest in Mad Men. Hopelijk weten ze dit een beetje vast te houden in de laatste aflevering van seizoen 5.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Weet iemand trouwens of er al een 6e seizoen is aangekondigd? Wat mij betreft is de rek er nog lang niet uit, ik vind seizoen 3, 4 en 5 eigenlijk zelfs beter dan de eerste twee.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

zevende seizoen waarschijnlijk de laatste.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Ah mooi, in ieder geval nog het vooruitzicht van twee seizoenen. Vond het in het begin allemaal wel erg langzaam op gang komen maar nu ik er eenmaal in zit en alle karakters ken is dit toch wel een van mijn favoriete series geworden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik herinner mij nog je reservaties toen, fijn dat je waardering zo gegroeid is. Persoonlijk denk ik niet dat het zo zeer aan die eerste twee seizoenen ligt maar Mad Men is zo one in a million dat het soms veel gewenning vraagt. Als je later de eerste twee seizoenen weer ziet vind je ze van hetzelfde hoge niveau denk ik.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Na negen afleveringen was ik echt overtuigd. Had hem een tijdje terug blind op BR gekocht en dat was geen miskoop. Enige nadeel is dat ik nu alle seizoenen op BR wil hebben.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Heeft door al het voetbalgeweld nog niemand de laatste aflevering van Mad Men kunnen kijken?

Leuke aflevering alweer, dit was (naar mijn bescheiden mening) het beste seizoen van Mad Men tot nu toe. Geweldig ook weer hoe Roger de moeder van Megan probeert te scoren.

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Ik heb hem gezien, maar ik vond de laatste aflevering wat tegenvallen, zeker als je bedenkt dat het de afsluiter is, kreeg ik een beetje een gevoel van mwa, het gaat.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Weer een schitterende finale-aflevering van dit seizoen. Liet me melancholisch en snakkend naar meer achter!

Dus direct maar weer de eerste vier seizoenen binnenhalen en bekijken

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.