• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.985 votes
Profile

Mad Men

Kanisz

• 152 messages
  • 0 votes

Vandaag het derde seizoen afgekeken. Die is wel erg gaaf. Verhaallijn wordt steeds boeiender, net wat meer gebeurtenissen ipv alleen focus op dagelijkse bezigheden. De sfeer blijft geweldig goed neergezet. Decors, kleding, auto's etc zijn super mooi. Op naar seizoen 4

Kanisz

• 152 messages
  • 0 votes

Halverwege seizoen 4. Net zo goed als het derde seizoen. Ik vind deze serie alleen maar sterker worden, iets dat niet iedere serie weet te doen (noem bijv Dexter of Prison Break..). De 'knop' die Don tussen ep. 7 en 8 omzet is interessant om te zien. Vanaf ep 8 verandert hij z'n gedrag nogal. Benieuwd hoe dit verder allemaal gaat verlopen...

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

S3 van Mad Men vond ik 'killer' en beter dan S4. Ze zijn natuurlijk allemaal van hoge kwaliteit. Iemand al iets van S5 gezien? Weer goed? Beter? Slechter?

Inderdaad, met Dexter, Californication, Oz, en Brotherhood ben ik afgehaakt maar ik krijg maar niet genoeg van Don Draper & Co. Staat op dezelfde hoogte als The Wire, Rome, Carnivale, Six Feet Under.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Seizoen vijf is nog (lang) niet begonnen.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

After skipping 2011 completely, “Mad Men” will launch its fifth season on March 25. Jon Hamm revealed the date while guesting on Friday’s edition of “Doug Loves Movies,” the popular podcast hosted by stoner comedian Doug Benson.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Net begonnen aan deze serie, moet er nog een beetje inkomen heb ik het gevoel. De soundtrack vind ik in ieder geval alvast geweldig

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Nice. Vette poster.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Blu ray's van seizoen 2 en 3 zeer voordelig bij de volkskrant, zolang de voorraad strekt:

Uitverkoop - Overig | VKshop.nl

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gouden tip sb, moest ze nog upgraden naar BD en dit is een buitenkansje om voor de helft al klaar te zijn.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Seizoen 1 net afgekeken. Bij vlagen een erg leuke serie maar toch kon het me niet altijd boeien. Ik miste soms een beetje een doorlopende verhaallijn waardoor je graag wil blijven kijken. Toch blijft het wel leuk genoeg om te blijven kijken (vooral vanwege Don Draper, wat ik toch veruit het boeiendste personage vind).

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Ik vind deze serie toch een beetje tegenvallen, het gaat allemaal eigenlijk nergens heen. Ik mis toch wel een beetje een doorlopende verhaallijn waardoor het spannend blijft. Af en toe speelt er even iets maar dit gaat nooit veel langer door dan een paar afleveringen. Ik zit nu tegen het einde van seizoen 2 en ik blijf hem ook wel kijken want slecht of saai is het nou ook weer niet. Maar helaas kan deze serie mij niet zo pakken als andere toppers zoals The Sopranos, The Wire, Oz, Breaking Bad enz.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als je afhankelijk bent van een verhaal dan kan je hier maar beter mee stoppen ja.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Mwah, stoppen is ook weer overdreven. Er zijn genoeg dingen die ik wel leuk vind aan de serie, maar het weet me gewoon niet zo te pakken als sommige andere series.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mooi, dan leek je stuk wat negatiever dan je eigenlijk bent .

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Nu tegen het einde van seizoen begin ik het toch steeds leuker te vinden. Ligt er misschien ook aan dat ik wat meer thuis ben in alle personages en er zit ook net even iets meer pit in heb ik het gevoel. Ben benieuwd of de stijgende lijn doorgezet gaat worden

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat wordt het inderdaad. Dan ga je nog mooie uurtjes tegemoet .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Don is back!

Plus liet Hamm al weten dat er veel uitdieping gaat komen tussen Joan en Don. Ein-de-lijk . Het beste wat de serie kon overkomen, de twee beste personages take the spotlight.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Net aflevering 9 van seizoen 3 gezien, wat mij betreft een van de betere afleveringen. Komt goed uit dat ze in Maart beginnen aan seizoen 5, tegen die tijd kan ik mooi aansluiten.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

"Well I gotta go learn a bunch of peoples names before I fire them" hahahahaha Roger Sterling, wat een held!

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Keert vanavond weer terug op AMC na een anderhalf jaar afwezigheid.

Dubbele aflevering, overigens.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Heerlijke seasonopener . Het feestje is een waar hoogtepunt en tekenend voor het tijdbeeld en de richting waar Mad Men heen gaat, blijft tof hoe de aankleding meeverandert en duidelijk dat de begin sixties verleden tijd zijn, qua design niet overdone maar heerlijk subtiel, personages blijven werkelijk briljant en de development ken zijn gelijke niet. Paré blijft geweldig als Megan en ook erg blij met haar dominante aanwezigheid (deze opener is toch een beetje haar podium) en Peggy die wel heel veel lijkt op Don. Joan is sterker dan ooit en het nieuwe bewustzijn van Don zet deuren open voor veel interessante point of views. Maar vooral weer een magistrale vibe. Good to have you back guys.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ben erg aan het twijfelen of ik elke week 1 episode zal kijken of tot het einde van het seizoen zal wachten om hem in zijn geheel te zien. Moeilijk!

(1st world problems, ik weet het...)

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Ik ga vanavond kijken. Kan iemand misschien vertellen hoelang er zit tussen de laatste episode van het afgelopen seizoen en de opener van dit seizoen? In Mad Men-time bedoel ik dan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Snap ik wel, ik kijk mijn series ook altijd het liefst als de Bluray uitkomt of het hele seizoen klaar is. Helaas lukt me dat niet bij Mad Men. Al is dit vooral een 'voelbare' serie die niet afhankelijk is van een solide story arc dus zal bij Mad Men niet echt uit maken.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

De series die ik in het geheel gezien heb, heb ik eigenlijk allemaal in een keer gezien (binnen enkele weken), zodat ik echt voor een periode helemaal 'in' de serie leef. Dus mijn gevoel zegt dat ik moet wachten. Mijn vriendin echter zegt dat ik/we niet moeten wachten Moeilijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kai wrote:

Ik ga vanavond kijken. Kan iemand misschien vertellen hoelang er zit tussen de laatste episode van het afgelopen seizoen en de opener van dit seizoen? In Mad Men-time bedoel ik dan.

Memorial Day, 1966. Mad Men seizoen 4 eindigde in oktober 1965, je bent dus een jaar verder.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Top. Dankjewel!

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Hoorde net op de radio iemand de serie "immens populair" noemen en dat het alles (TV, mode, enz.) zit te beinvloeden. Volgens mij is die populariteit maar relatief en niet te vergelijken met het aantal kijkers dat The Mentalist of NCSI Whatever aantrekken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.