• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.970 votes
Profile

Mad Men

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Als jij het zegt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als je die zin gewoon goed leest zou je toch tot dezelfde conclusie moeten komen maar soit.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Ik lees iets heel anders maar inderdaad, "soit". Mad Men gaat zowel over datgene wat ze zeggen als over hoe ze het zeggen. En dan zijn er steeds die geweldige stille momenten ...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

AMC will not be chopping Mad Men Season 5 to 45 minutes. If you’ll recall, after the contentious negotiations between Matt and AMC, they agreed that every episode would be 47 minutes long (as they’ve been all along) but that episodes 2–12 would air at 45 minutes, and the extended episodes would be available digitally. Now we’re delighted to learn that all 13 episodes will air at least once at full length.

Relief .

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2931 votes

Kan je wel zeggen ja. Kreeg al bijna een nevergonnawitchthisseriesagainenrage, seriously, it is a big deal. Mja, eind goed al goed.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

PlayMadMen. Stunning .

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Miss Blankenship

Verder mooie plaatjes!

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Don Drapers Facebook presentation:

Don Draper presents Facebook timeline on Vimeo

mrdig

• 499 messages
  • 2687 votes

Haha prachtig filmpje.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb onlangs 208 gezien, en ik laat telkens een tijdje zitten tussen de afleveringen, vanwege drukte met andere series, maar elke keer als ik Mad Men weer kijk, besef ik dat geen enkele serie op dit moment zo ongelofelijk goed is qua aankleding, tijdsbeeld, subtiliteit, et cetera. Vooral in 208 werd de verhouding tussen mannen en vrouwen in die tijd nog maar eens pijnlijjk duidelijk, vooral sterk geacteerd door Hendricks.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eindelijk weer terechte credits voor Hendricks, underxposed . Helemaal eens, en bottom line: Mad Men absolute voorrang geven .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Yep, vanochtend alweer 209 gekeken. Ook weer Vooral Slattery is briljant.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Slattery is baas inderdaad .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

210 was iets minder goed dan voorheen, ik ben nog steeds niet kapot van January Jones. En het verhaal met haar vader was ook niet zo interessant.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

210 was iets minder goed dan voorheen, ik ben nog steeds niet kapot van January Jones. En het verhaal met haar vader was ook niet zo interessant.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2931 votes

Ik was/ben juist helemaal stapelgek op haar! Erg cute en veel karakter.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Betty Draper met afstand minste Mad Men regular.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Absoluut niet. Daarentegen wel met afstand de mooiste.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mee eens (met Respekked), ook de char met de minste diepgang.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 2 afgerond, gauw verder met seizoen 3. Seizoen 2 was ook weer goed, met een paar missertjes hier en daar. Niet alle personages zijn even interessant, maar als het goed is, dan is het heel goed.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Prepare for some drama! Top seizoen het derde.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ha, ik ben precies even ver als jij Roel, maar eerst hebben Boardwalk Empire en Dexter nog even voorrang.

Kanisz

• 152 messages
  • 0 votes

Nu ook bezig met het derde seizoen... Zo af en toe eens een episode, tussen inderdaad Dexter en Boardwalk Empire door. Helaas is Breaking Bad al afgelopen, want dat was toch wel het gaafst...

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Die heb ik nog in zn geheel voor de boeg gelukkig!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik kijk liever Mad Men dan Breaking Bad, dus ik denk dat ik hier nog even voorrang aan blijf geven.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Wat hoorde ik gisteren in DWDD, Mad Men zal eindigen in het heden?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Klopt. Meesterlijke zet trouwens van Weiner. Weiner zei dit:

"I do know how the whole show ends. It came to me in the middle of last season. I always felt like it would be the experience of human life. And human life has a destination. It doesn't mean Don's gonna die. What I'm looking for, and how I hope to end the show, is like … It's 2011. Don Draper would be 84 right now. I want to leave the show in a place where you have an idea of what it meant and how it's related to you".

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ik heb DWDD gemist gister, wanneer in de uitzending kwam Mad men ter sprake?

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Volgens mij bij 'trending topic'.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2931 votes

Naomi Watts wrote:

Klopt. Meesterlijke zet trouwens van Weiner.

Zolang er geen tekst in beeld komt dat zegt " X years later", inderdaad, een meesterlijke zet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.