- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Mad Men
Mad Men
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als je die zin gewoon goed leest zou je toch tot dezelfde conclusie moeten komen maar soit.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Ik lees iets heel anders maar inderdaad, "soit". Mad Men gaat zowel over datgene wat ze zeggen als over hoe ze het zeggen. En dan zijn er steeds die geweldige stille momenten ...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
AMC will not be chopping Mad Men Season 5 to 45 minutes. If you’ll recall, after the contentious negotiations between Matt and AMC, they agreed that every episode would be 47 minutes long (as they’ve been all along) but that episodes 2–12 would air at 45 minutes, and the extended episodes would be available digitally. Now we’re delighted to learn that all 13 episodes will air at least once at full length.
Relief
.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2931 votes
Kan je wel zeggen ja. Kreeg al bijna een nevergonnawitchthisseriesagainenrage, seriously, it is a big deal. Mja, eind goed al goed. 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Miss Blankenship 
Verder mooie plaatjes!
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Don Drapers Facebook presentation:
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik heb onlangs 208 gezien, en ik laat telkens een tijdje zitten tussen de afleveringen, vanwege drukte met andere series, maar elke keer als ik Mad Men weer kijk, besef ik dat geen enkele serie op dit moment zo ongelofelijk goed is qua aankleding, tijdsbeeld, subtiliteit, et cetera. Vooral in 208 werd de verhouding tussen mannen en vrouwen in die tijd nog maar eens pijnlijjk duidelijk, vooral sterk geacteerd door Hendricks.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eindelijk weer terechte credits voor Hendricks, underxposed
. Helemaal eens, en bottom line: Mad Men absolute voorrang geven
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Yep, vanochtend alweer 209 gekeken. Ook weer
Vooral Slattery is briljant.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
210 was iets minder goed dan voorheen, ik ben nog steeds niet kapot van January Jones. En het verhaal met haar vader was ook niet zo interessant.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
210 was iets minder goed dan voorheen, ik ben nog steeds niet kapot van January Jones. En het verhaal met haar vader was ook niet zo interessant.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2931 votes
Ik was/ben juist helemaal stapelgek op haar! Erg cute en veel karakter. 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Betty Draper met afstand minste Mad Men regular.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Absoluut niet. Daarentegen wel met afstand de mooiste.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mee eens (met Respekked), ook de char met de minste diepgang.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 2 afgerond, gauw verder met seizoen 3. Seizoen 2 was ook weer goed, met een paar missertjes hier en daar. Niet alle personages zijn even interessant, maar als het goed is, dan is het heel goed.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Prepare for some drama!
Top seizoen het derde.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ha, ik ben precies even ver als jij Roel, maar eerst hebben Boardwalk Empire en Dexter nog even voorrang.
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
Nu ook bezig met het derde seizoen... Zo af en toe eens een episode, tussen inderdaad Dexter en Boardwalk Empire door. Helaas is Breaking Bad al afgelopen, want dat was toch wel het gaafst...
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Die heb ik nog in zn geheel voor de boeg gelukkig!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik kijk liever Mad Men dan Breaking Bad, dus ik denk dat ik hier nog even voorrang aan blijf geven.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Wat hoorde ik gisteren in DWDD, Mad Men zal eindigen in het heden?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Klopt. Meesterlijke zet trouwens van Weiner. Weiner zei dit:
"I do know how the whole show ends. It came to me in the middle of last season. I always felt like it would be the experience of human life. And human life has a destination. It doesn't mean Don's gonna die. What I'm looking for, and how I hope to end the show, is like … It's 2011. Don Draper would be 84 right now. I want to leave the show in a place where you have an idea of what it meant and how it's related to you".
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik heb DWDD gemist gister, wanneer in de uitzending kwam Mad men ter sprake?
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2931 votes
Klopt. Meesterlijke zet trouwens van Weiner.
Zolang er geen tekst in beeld komt dat zegt " X years later", inderdaad, een meesterlijke zet.