• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

Mad Men

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

S4 (op Blu-ray dan nog wel) zit erop. Nu weer een jaar wachten. Beelden die bijblijven zijn: Don Draper die zit te schrijven aan het raam in z'n appartementje. Don Draper die slaapt op het kantoor. Hmm, Don Draper ... ik ben geen homo maar ik wou dat ik er zo uitzag.

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Don Draper (Jon Hamm) is gewoon heer en meester in de serie...hij straalt zoveel charisma uit dat je bijna de neiging hebt om voor hem te knielen..

Zelf vind ik John Slattery (Roger) wel ook een zeer charismatische figuur

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eens. Ook een held en veel charisma. Als je Joan op je CV hebt staan kan je ook wel wat natuurlijk .

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Sterling is geweldig.

Kanisz

• 152 messages
  • 0 votes

Zojuist de 5e aflevering van het eerste seizoen gezien. Geweldig sterke serie. Er zijn maar weinig locaties (kantoor en thuis) en de hele serie wordt eigenlijk gevuld met gesprekken, maar wat is het boeiend allemaal! Ik kan nog niet echt zien waar de verhaallijn heen gaat, maar ik ben erg benieuwd naar verdere afleveringen. Sterk geacteerd door de hoofdpersonen, vooral Jon Hamm als Don Draper. Ik ga zeker verder kijken! Gelukkig nog 3,5 seizoen te gaan

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. Inderdaad zonder veel storyline progressie is het zo enorm intrigerend. Kan je straks ook eindelijk je avatar eens vervangen .

Kanisz

• 152 messages
  • 0 votes

Haha, tot op heden blijft The Wire voor mijn nog met kop en schouders bovenaan hoor!

Maar wat Mad Men betreft: Onbegrijpelijk dat Don niet genoeg heeft aan z'n eigen schitterende Betty... Wat heeft die vrouw een uitstraling

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ze is schitterend indeerdaad, al snap ik Don ook wel. Niets boven Joan, maar als je nu 5 episodes gehad hebt ga je ook snel voor de bijl. Geen ontsnappen aan lijkt me . Begrijp je wel hoor, zie een serie ook niet zo snel aan Mad Men tippen.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Hoe prachtig je vrouw ook is, op een gegeven moment raak je er op uitgekeken. Dat Don wel wat mooiere vrouwen mag ballen is ondertussen wel een feit maar mannen gaan inderdaad ook vreemd ook al hebben ze een knappe vrouw thuis zitten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Na een hele herzieningsbeurt nu eindelijk S4 gezien, magistraal seizoen weer. Wat een bijzondere serie is dit toch. Vooral de 'voelbaarheid' is zo magistraal, perfect vertier onder het genot van een single malt. Wat zelfs de ervaring nog eens versterkt. Aankleding blijft adembenemend.

Net herzien + s4 gezien. Guess what? Ik begin weer helemaal opnieuw. Ja, zo goed is Mad Men.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Naomi Watts wrote:
Ze is schitterend indeerdaad, al snap ik Don ook wel. Niets boven Joan.

Don en Joan samen? De eerste twee seizoenen zitten niet echt vers meer in het geheugen maar kan niet herinneren dat dit ooit gebeurd is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat is ook niet zo, maar zie nu wel dat die post een beetje verwarrend is. Ik werd wat over enthousiast . Dat qua Joan is een persoonlijke preferentie en ik snap Don wel om zijn redenen.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Mad Men krijgt 19 Emmy nominaties!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. En nog te weinig .

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Begonnen met seizoen 2, eerste aflevering was een echt een anti climax Verwachte wat spektakel na het einde van seizoen 1, maar viel beetje tegen. Wel genoten van Betsy in d'r paardrijd outfit Tweede aflevering was erg met het vliegtuig ongeluk waarin de vader van Peter zat Ben benieuwd naar de rest van het seizoen!

clockwork72

• 2780 messages
  • 1737 votes

Zit nu op de helft van seizoen 1. Wat een briljante verslavende serie is dit zeg. Ijzersterke dialogen, goed verhaal, humor, het heeft echt alles wat een topserie nodig heeft.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Naomi Watts wrote:

. En nog te weinig .

Hebben ze geluk dat Breaking Bad dit jaar niet meedoet

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Is er dan geen nieuw seizoen van Breaking Bad?

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

AC1 wrote:

Is er dan geen nieuw seizoen van Breaking Bad?

Het nieuwe, vierde seizoen is té laat van start gegaan om nog mee te dingen met de aankomende Emmy's.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Respekked wrote:

(quote)

Hebben ze geluk dat Breaking Bad dit jaar niet meedoet

Dat scheelt wel een hoop ja .

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Klaar met seizoen 3! De aflevering met de moord op Kennedy is echt één van de beste afleveringen van een serie die ik ooit heb gezien

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die is sterk inderdaad, vond die met de dood van Marilyn Monroe nog sterker. Puur omdat ik ook heel veel heb met de mens achter Marilyn Monroe. Erg sterk dat ze de essentie precies wisten te accentueren.

mrdig

• 499 messages
  • 2687 votes

In een paar week tijd zijn we bij s2 episode 5 belandt. Het bevalt ons dan ook meer dan prima. Lekker rustig tempo, veel interessante personage's en natuurlijk een prachtige setting. Kunnen we niet terug naar die tijd? Hele dag kunnen roken waar je maar wil zonder dat iemand je boos aankijkt: heerlijk!

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Naomi Watts wrote:
Die is sterk inderdaad, vond die met de dood van Marilyn Monroe nog sterker. Puur omdat ik ook heel veel heb met de mens achter Marilyn Monroe. Erg sterk dat ze de essentie precies wisten te accentueren.

Inderdaad, met name door het gebruik van authentieke beelden maakt het erg realistisch. Echt fantastisch

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inderdaad. Blijf het ook zo knap vinden hoe ze zo effectief gebruik maken van invloeden uit die tijd. Briljant.

Kanisz

• 152 messages
  • 0 votes

Zojuist seizoen 1 afgekeken, en wat een heftige laatste 2 episodes waren het zeg. Erg indrukwekkend, de emoties worden zo sterk verbeeld. Don die terugkijkt in het verleden in ep 12, en op het eind te horen krijgt dat Adam zich heeft opgehangen :O wow.... En ook het slot van ep 13 en daarmee het seizoen is super.
Wat ik tevens wel kan waarderen is hoe de situatie rond en het karakter van Pete Campbell steeds verder en beter worden uitgewerkt.
Schitterende serie, kan niet wachten op seizoen 2.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Kanisz wrote:

Zojuist seizoen 1 afgekeken.

Zo, je neemt ook je tijd!

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2931 votes

S02E10 26:48 - The Inheritance; Uitgezet.

Seizoen 2 is en blijft piekfijn gestileerde drama bonkers. Maar brengt helaas ook het toppunt van frustratie met zich mee: De semi- break-up van Mrs D en Mr D.

Plotseling wordt THE Mr high value op zijn pik getrapt door de waarheid en consequenties van het vreemdgaan. Mrs D. is ingelicht of liever gezegd bewust gemaakt van het feit dat Don Draper zijn penis niet aan een riempje zit en dus Betsy, niet trouw is.

Echter weet hij zijn kenmerkbaarheid op dit moment niet waar te maken, laat staan na te streven. Plots heeft hij emoties en gaat hij notabene de discussie met haar aan en pleit hevig voor vrijspraak. Zit de gemiddelde Mad Men kijker hier nu echt op te wachten?

Blijkbaar wel want dit voorval nam plaats in episode 8. Echter nu Don het dan zijn onschuldigheid dan eindelijk begint te pushen. Doet hij alsnog wat Betty van hem vraagt, to what end i ask you? De kids, yeah right.

Ik weet het niet hoor, ik ben op het moment iig behoorlijk gaar door de plotse 'zwakte' van de serie. Smash die deur gewoon in haar face en move on already.
Ga ik nog veel bijzonders missen? Moet ik wel doorkijken? of herhaalt dit proces zich tot de kijkcijfers zijn verdubbeld/gehalveerd?

Geen spoilers, enkel teasers.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Qua drama wordt het in S3 nog zwaarder . Ik vind zijn beweegredenen en motivaties juist erg plausibel.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Als je je daar al aan stoort stop er dan maar mee ja.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.