- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Wat ik lees op internet, is dat het om een vrouw zou gaan die vertelt hoe ze de vader van haar kinderen heeft ontmoet. Nieuwe cast, maar wel dezelfde pub. Maar er is nog niets bevestigd.
Haha, klinkt in alle eerlijkheid best wel slecht.. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
9x08 was al beter, en een aantal goede scènes, maar het voelt niet als een mooi slot omdat het een beetje uit de lucht komt vallen. Toch blijf ik Milioti en Ted goed bij elkaar vinden passen.
Promo van volgende week heeft wel Cranston, maar slaat verder helemaal nergens op.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
How I Met Your Mother pakt uit met aflevering in rijm - AD.nl
Tsja..
PS: De nieuwe aflevering was weinig aan, maar het slot was wel mooi. Al was dit wel erg onverwachts. Dat had een romantischer moment verdiend.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Ik vond hem ook matig. Met wel een mooi eind. Ze moeten the mother echt even fatsoenlijk gaan introduceren en in de vriendengroep gooien, want dit wordt een beetje eentonig. Het is alleen maar wachten eigenlijk..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sowieso is dit hele seizoen niet echt de moeite. Dat hele huwelijksgedoe hadden ze niet over een heel seizoen moeten smeren, maar over bv de laatste 5 afleveringen. En breng eens snel de 5 vrienden bij elkaar. Marshall zijn verhaal is echt vreselijk saai, Lily is als koppel al saai, maar in haar eentje is het nog erger en ik mis de momenten dat iedereen weer ouderwets samen is.
Het enige wat de serie nog wel goed doet, is af en toe de juiste snaar raken op romantische/emotionele wijze.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, ik had hier zo veel meer van verwacht. Ik vind het huwelijksweekend op zich wel leuk gevonden. Ik dacht dat het de filler wel zou beperken, maar helaas, dat blijkt dus niet zo te zijn. En die momenten met The Mother zijn te zeldzaam en passen vaak niet echt bij de ep. Ook dat van deze week weer. Een mooie scene was het zeker, maar het is maar een warmhoudertje voor de fans. Ze hoort gewoon in elke aflevering te zitten.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Toch moet je het de makers nageven, het is knap dat je het seizoen waarom de hele serie draait en waarbij je denkt toch goud in je handen te hebben toch zo weet te verknallen.
Maar de reden dat ze het zo doen is omdat ze natuurlijk willen dat de laatste zin van de serie is "and that kids, is how I met your mother" dan werk je daar uiteraard geforceerd naartoe, terwijl ze ooit het geniale 2 minute date wisten te brengen of de eerste Victioria aflevering die zo goed was en dat soort momenten juist prima in dit seizoen zouden passen i.p.v. het zo lomp doen als in de laatste aflevering.
En het is ook wel slecht dat Ted steeds meer een fucking loser met hele rare trekjes aan het worden is, i.p.v. een leuke jonge kerel in het begin van de serie die graag wat echte liefde in zijn leven zou willen.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
De moeder heeft mij ook nog totaal niet kunnen overtuigen, al heeft ze daarvoor natuurlijk ook veel te weinig tijd voor gehad. Het hele uitgekauwde stereotyperen/persifleren van de personages ben ik nu ook wel zat. Het wordt tijd dat ze weer gaan focussen om de hoofdlijn en dit tot een poëtisch geheel gaan verheffen. Ik vond bijvoorbeeld de scene aan het eind van de seizoensopener wel erg mooi. Enfin, ze mogen van mij liever zoetsappig eindigen dan verder gaan op deze semi-komische voet.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het leek weer op de zoveelste filler ep af te stevenen, maar halverwege neemt 9x09 een goede wending. Ik vond dit wel een aardige aflevering.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Ik ben het inderdaad eens met AHWA. fijn om even geen bruiloft aflevering te hebben.
het was een ouderwets goede aflevering.
vooral de challenges van Barney waren leuk, in het stadion met Ted en Marshal vond ik iets minder.
Hopen dat de volgende afleveringen ook van dit niveau zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ondanks dat ik me vandaag ermee vermaakt heb, hoop ik al 2 tot 3 seizoenen hetzelfde: dat het er maar snel op zit en wel bevredigend gaat eindigen.
De glans is weg, ondanks dat er af en toe nog mooie romantische dingen in zitten. En de mother is best een leuke meid. Maar het niveau van pakweg seizoen 1-5 halen ze nooit meer. Zelfs niet een beetje.
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Vermakelijke aflevering met de verschillende challenges en de ontmoeting tussen de moeder en Barney. Leuk ook om Cranston weer te zien, zeker in deze post Breaking Bad wereld waarin we nu leven, al was hij niet bijster grappig.
- I wonder if I know someone to set you up with...
- I'm drawing a blank.

(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Vond de verwijzing naar dat Londense kantoor eigenlijk wel het vermakelijkst.
Eindelijk eens geen bruiloft was inderdaad prettig, maar dat het dan een aflevering moet zijn waarin alles nog eens een keertje uitgekauwd wordt en de schrijvers zich in allerlei bochten hebben gewrongen om de moeder weer eens een keertje te laten verschijnen was dan wel weer jammer.
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Meer info over de aanstaande spin-off waarvan iig een pilot van zal gaan komen:
How I Met Your Mother Spin-off Moving Forward at CBS - ComingSoon.net
Goh, wat origineel.. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
How I Met Your Dad, verschrikkelijk idee! 
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Hebben ze nu echt niet door dat ze nog steeds goede kijkcijfers (althans, neem ik aan) halen omdat de eerste seizoenen wel goed waren en er veel "uitkijkers" zijn.
Maar goed misschien overschat ik tv-kijkend Amerika schromelijk, want hoe According to Jim ooit 8 seizoenen heeft kunnen krijgen is mij een raadsel.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Hebben ze nu echt niet door dat ze nog steeds goede kijkcijfers (althans, neem ik aan) halen omdat de eerste seizoenen wel goed waren en er veel "uitkijkers" zijn.
Ik dacht precies hetzelfde
Dat is namelijk de enige reden dat ik nog kijk 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
How I Met Your Dad gaat zwaar floppen.. Krijgen we straks dan ook een vrouwelijke Barney? 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Laatste aflevering( van vorige week) vond ik maar weer tegen vallen, dat hele verhaaltje rondom Barney had misschien leuk geweest in de eerste seizoenen maar nu is het vooral herhaling op herhaling.. damn wat is deze serie saai geworden 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jup. Daarom kijk ik ook nog. Het geniale is allang weg. Nog altijd vermakelijk, maar ik wil gewoon de serie afkijken. Maar dit heb ik overigens met meer series. Homeland kijk ik ook alleen maar omdat ik er ooit mee begonnen ben.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zabka-tage
The Pineapple Incident 
Leuke in-jokes, maar verder weer een boel filler. Maar het wordt beter.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Haha eindelijk is het aankomende maandag zover. de rijm aflevering. ik kijk er naar uit.
kleine teaser in de onderstaande video.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Ik vond het weer een top aflevering, Die stukjes van Barney met die "maffia"figuren, echt briljant. Het rijmen was soms niet heel makkelijk te volgen maar heb me er niet aan gestoord en was leuk voor 1 aflevering.
en leuk ook de verwijzing op het einde naar S06E04 Marshall vs the machines. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit was best leuk gedaan inderdaad. Sowieso blij dat niet alle afleveringen om de bruiloft draaien. Toch heb ik allang niet meer dat gevoel dat dit een unieke serie is. Het is kijken omdat ik nu ook alles wil zien.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Het is kijken omdat ik nu ook alles wil zien.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Ja ik ben het wel met jullie eens dat ze de glans van de eerste seizoenen niet meer zullen halen en dat het beste er af is, maar afgaande op de laatste seizoenen vond ik het wel een leuke aflevering.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Die rijmaflevering is, om in Cartman termen te spreken, fucking lame, herkauwen, herkauwen, herkauwen totdat er geen smaak meer aan zit, dat is wat deze serie doet.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Ik vond het leuk gedaan. De aflevering zelf was echter matig en had totaal geen nut voor het hoofd verhaal. Lekker filler weer. Helaas..
En het duurt lang voor die bruiloft nou eens eindelijk gaat beginnen.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Eerste maal dat ik een aflevering na een minuut of 5 ben gaan doorspoelen om te kijken of er nog wat interessante stukjes kwamen. Dit bleek niet zo te zijn, dus heb hem maar afgezet. Wat een verschrikkelijk irritante episode was dit, doet me haast afvragen of ik HIMYM uberhaupt af ga kijken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik ben ook pas op de helft en weinig zin om verder te kijken. Het idee is wel aardig, maar dit hoort niet in seizoen 9. Filler.,