- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Ik blijf het nog steeds volgen, en mij bevallen de afleveringen nog wel. het is geen top maar nog best vermakelijk. ook de aflevering van gister was wel redelijk.
Al krijg ik dit seizoen wel het gevoel dat ze dit seizoen beter een andere naam kunnen geven;
How Barney And Robin Got Married of iets in die trend.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Best leuke aflevering. Het lijkt inderdaad meer op How Barney and Robin Got Married ipv HIMYM.. Die wedding mag van mij nu wel plaats gaan vinden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De nieuwe aflevering werd gered door het leuke slot. Verder ging het weer nergens over. Zoals het hele seizoen nergens over gaat.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Zoals het hele seizoen nergens over gaat.
Het gaat echt helemaaaaaal nergens over, iig niet over 'how I met your mother'. En het leuke is, we blijven het hier herhalen en tóch elke week weer kijken. Het is haast onvoorstelbaar
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Tja, als je al bijna 180 afleveringen hebt gezien, kunnen die laatste tien er ook nog wel bij.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Ik verwacht dat het er, net als de afgelopen seizoenen, 24 in totaal zullen worden. Dus we moeten nog aftellen vanaf 13...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Robin zag er goed uit in die jurk, maar ik heb de aflevering met moeite uitgekeken. Hopelijk zijn we nu klaar met dat Canada-gedoe.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Net pas de laatste aflevering gezien maar damn wat was deze aflevering langdradig zeg, zelfs het einde heeft het niet kunnen redden. Slaapverwekkend!
Hoe kunnen ze in hemelsnaam zo weinig doen met the mother, jaja ik weet dat het oorspronkelijke idee anders is maar de makers zien toch zelf hopelijk ook wel in dat dit behoorlijk zielig aan het worden is..
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Ik vind het voornamelijk zo jammer dat het slechte schrijfwerk in samenwerking met de pijnlijke timing ervoor zorgt dat wij de serie gaan onthouden als serie die te lang duurde en uitgemolken is. Natuurlijk zien we dit te vaak, maar in dit geval is het wel heel sterk aanwezig. Zonde.
En ja, de moeder moet ECHT wat meer in het verhaal betrokken worden. Anders hadden we na seizoen 8 net zo goed kunnen stoppen met kijken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Topaflevering, gaan we toch nog positief 2013 uit. Leuke aflevering met ''the mother'', maar ook de verhaallijn Ted-Barney was goed. En de slotseconden met Marshall waren een mooie knipoog naar het verleden. Ik dacht al, wanneer komt dit weer terug? 
Nou hopen dat de resterende afleveringen in 2014 de serie waardig laten eindigen.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Eindelijk een aflevering die het juiste gevoel weet te creëren. Heerlijk om het weer zo te zien en dit doet me toch verlangen om in de kerstvakantie de eerste drie seizoenen nog eens opnieuw te kijken. The last slap is onnnn 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Barney:God your hand is monstrous
Marshall:What would you expect you've seen my penis.
Good times. Prima episode. Milioti = gold. Alleen na al die filler krijgen we zo veel development in 1 aflevering gepropt, dat vind ik dan wel weer jammer. Maar goed, ik moet niet klagen na zo'n ep.
Leuke references ook weer. De riding gloves van Milioti, de slap, thank you Linus, actually Marshall is my best friend.
Graag meer van dit, maar dat zal wel niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
31 maart 2014 zit het erop. We eindigen met een finale van een uur (3 kwartier dus zonder reclame)
How I Met Your Mother Series Finale: Date Announced - How I Met Your Mother - CBS.com
De serie heeft zijn beste jaren allang gehad, maar ik ga het ongetwijfeld enorm missen. Maar gelukkig hebben we 9 seizoenen om opnieuw te kijken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat is al vrij snel. Mooi, dan hoeven er niet te veel hiatussen te komen. Volgens mij als je seizoen 4-8 skipt, heb je een prachtige serie
Denk niet dat ik de serie ooit helemaal zal herzien. Gewoon de beste seizoenen koesteren.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Dat is al vrij snel. Mooi, dan hoeven er niet te veel hiatussen te komen. Volgens mij als je seizoen 4-8 skipt, heb je een prachtige serie
Denk niet dat ik de serie ooit helemaal zal herzien. Gewoon de beste seizoenen koesteren.
Haha daar heb ik dus vaak moeite mee, zelfs als ik een serie voor een 2de keer bekijk en ik weer helemaal de smaak te pakken heb wil ik ook gelijk weer alle seizoenen kijken.. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Idem. Wie gaat nu een serie opnieuw kijken zonder hem volledig te volgen. Als ik begin, dan is het beginnen bij S1 en eindigen bij het slotseizoen. En zo slecht zijn 4-8 zeker ook niet dat je ze moet skippen. Sowieso was er volgens mij met 5 en 6 weinig mis. Het is pas de laatste 3 jaar een stuk minder geworden.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
De laatste aflevering van 2013 nu pas bekeken, maar ik moet zeggen dat het eindelijk eens meer om the mother draaide 
En dat drankje wat ze Ted aanbood zonder hem te kennen was hartverwarmend!
Zucht... mag de rest van het seizoen ook zo zijn? Ben bang van niet.. 
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Iemand de trailer al gezien van de volgende aflevering. Ik vrees het ergste 
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben:
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Iemand de trailer al gezien van de volgende aflevering. Ik vrees het ergste 
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben:
(embed)
Waar vrees je het ergste voor?
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Ik ben bang dat het veel te overdreven gaat worden, zoals die aflevering waarin Robin in dat paarse pak rondliep. De hele training van Robin lijkt me dus niks
Dit kan natuurlijk ook alleen aan mij liggen hoor.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Al die slap-afleveringen zijn zwaar overdreven. Dat is ook altijd leuk. Ik neem aan dat je alle seizoenen hebt gevolgd? Dan zal de nieuwe slap aflevering vast niet al te afwijkend zijn. Ik verheug me er juist wel op. Ben ook benieuwd hoe de laatste afleveringen nu gaat verlopen. Na bijna 10 jaar gaan we toch richting het slot van de serie. Hopelijk met een sterke eindfase.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Niets zal de aflevering Slap Bet overtreffen natuurlijk, maar ik ben blij dat ze de reeks in ieder geval lijken af te maken. Qua references naar eerdere seizoenen blijft HIMYM onovertroffen.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Daar vind ik community ook erg goed in, eigenlijk zelfs beter 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Erg flauw natuurlijk, maar ik vond hem wel grappig. Alleen het stuk in Cleveland ging wat te lang door. En dat einde. WTF.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Dat einde was inderdaad raar. Verder goed kunnen lachen! En weten we volgende week wat Barney nu precies doet op zijn werk?
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Ik heb geen moment kunnen lachen, slechtste aflevering van de hele serie imo. Had niet gedacht dat het mogelijk was om nog slechter te zijn, dus wel. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb me er eigenlijk best mee vermaakt. Lekker opvulaflevering.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Lucy Hale
Rachel Bilson
en Sarah Chalke
keren dit seizoen nog terug.
‘How I Met Your Mother Series Finale Episode Title ‘Last Forever’ - TVLine
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Shit zeg, wat kunnen mensen soms janken over helemaal niets 
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Wilde net hetzelfde posten. Lachwekkend hoe tegenwoordig de racisme kaart gespeeld wordt, stuitend