- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Wat is hier nou racistisch aan, kom op zeg..
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Ik heb geen moment kunnen lachen, slechtste aflevering van de hele serie imo. Had niet gedacht dat het mogelijk was om nog slechter te zijn, dus wel.
Dit dus, was pijnlijk om te zien, dat je als acteur hier nog aan mee wil werken, ongelooflijk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Leuk om bepaalde lijntjes weer bij elkaar te zien komen. Of het allemaal klopt, weet ik niet, maar alleen het eerste stuk met Marshall in bed was nogal vervelend, de rest ging wel. Milioti blijft awesome.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Helemaal met bovenstaande eens. Leuke aflevering, alleen Lily is weer eens de verpester van een aflevering. Toffe Barney aflevering. Leuk om meer over zijn carrière te weten te komen.
Laatste scène 'How I Met Your Mother' al acht jaar geleden gefilmd - Serietotaal.nl
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Redelijke aflevering waarin Barney weer ouderwets awesome was.
De schrijvers blijven met Lily en Marshall aanmodderen en hun relatie is al lang niet meer interessant om te volgen. Flashforwards waren wel leuk om te zien.
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Luke (en helaas geen Leia
) 
Leuke aflevering! Ik ben totaal niet te spreken over dit seizoen, maar dit voelde weer eens ouderwets leuk aan
Goede 'flashbacks', goede flashforward en een goede Barney! Yes, dit was tof!
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Goede aflevering. Eindelijk een keer The Mother bewonderen. Het kan nu niet lang meer duren voor ze elkaar zullen ontmoeten.
Hoewel de volgende aflevering wel filler zal worden, aangezien Barney in eens weg is voor zijn bruiloft en Lily er ook van door is. Dat moet natuurlijk wel allemaal goed komen voor de bruiloft.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Schitterend. Fantastisch. Waanzinnig. Makkelijk om de gaatjes in te vullen en Milioti heeft wel heel veel gemeen met Ted, maar screw it. Dit was genieten van Milioti van begin tot eind.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Ik vond het echt een geweldige aflevering, af en toe zelfs wat kippenvel momentjes. hopelijk meer van dit.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geweldige aflevering, echt van genoten. Er zat nauwelijks een grap in, maar het verhaal was erg pakkend. Leuk dat er op een aantal vragen eindelijk een antwoord is gegeven. En The Mother is echt een superleuke vrouw. Zulke afleveringen maken deze serie toch nog echt de moeite waard.
Mooie 200ste aflevering. Op naar het slot!
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Yes, wéér een sterke aflevering
Beste van het seizoen tot nu toe.
Als ze dit vast weten te houden ben ik alsnog een tevreden mens 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Yes, wéér een sterke aflevering
Beste van het seizoen tot nu toe.
Als ze dit vast weten te houden ben ik alsnog een tevreden mens
Haha sowieso zie je eruit als een tevreden mens Claudia
(Doelend op je profielfoto)
Even ontopic weer.. Ik loop inmiddels 3 afleveringen achter, maar zoals ik begrepen heb zijn er EINDELIJK weer meer mother momenten! 
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Geweldige aflevering, echt van genoten. Er zat nauwelijks een grap in, maar het verhaal was erg pakkend. Leuk dat er op een aantal vragen eindelijk een antwoord is gegeven. En The Mother is echt een superleuke vrouw. Zulke afleveringen maken deze serie toch nog echt de moeite waard.
Mooie 200ste aflevering. Op naar het slot!
Hier weinig aan toe te voegen. Was inderdaad niet bepaald één van de leukere afleveringen, maar aangenaam om te zien hoe zo'n beetje alle losse eindjes aan elkaar worden geknoopt zodat alles fijn inelkaar valt.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Inderdaad, zo waar een goede filler aflevering en daarna een aflevering die met de beste van de reeks meekan, zal je zien dat de aflevering die ik vanavond binnen ga halen weer een dikke tegenvaller is 
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
En The Mother is echt een superleuke vrouw.
Ik vind haar bij vlagen bloedirritant, het is echt beter als ze haar mond houdt.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Die mening deel ik met Willie, ik kan haar ook niet uitstaan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb maar een topic aangemaakt over How I Met Your Dad, de spin-off van HIMYM.
Overigen >> Televisie >> How I Met Your Dad
Verder benieuwd naar de aflevering van vanavond. Het niveau is de laatste weken weer aardig. Meestal volgt dan weer een slechte aflevering 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Niet zo mooi als vorige week, maar dat was wel weer een van de betere dit seizoen. Veel Ted, old skool Ted monoloog.
Alleen Victoria.... Ouch.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Lag het aan mij of leken de achtergronden in zowat elke scene extreem nep? Dat is wel vaker bij scènes van How I Met Your Mother, maar nu leek het wel de hele aflevering door.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, de CGI was echt heel slecht deze ep. Misschien is het geld opgegaan aan de gastrollen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mooie aflevering hoor, er zit alweer weken een stijgende lijn in. Ik vind het Ted-Robin verhaal altijd net het klassieke Ross-Rachel verhaal. Eigenlijk had ik Ted en Robin bij elkaar willen zien eindigen, die hadden beter bij elkaar gepast. Maarja. Wel leuk, de herinneringen aan vroeger ophalen. Mooi slot ook met het nummer Eternal Flame. Mooi nummer en erg toepasselijk. De rest van de aflevering was iets minder, al ben ik blij dat dat Marshall-Lily gezeur nu klaar is.
En ja, de CGI was me inderdaad een partij lelijk. Auw.
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Mooie aflevering hoor, er zit alweer weken een stijgende lijn in. Ik vind het Ted-Robin verhaal altijd net het klassieke Ross-Rachel verhaal. Eigenlijk had ik Ted en Robin bij elkaar willen zien eindigen, die hadden beter bij elkaar gepast. Maarja. Wel leuk, de herinneringen aan vroeger ophalen.
Helemaal mee eens. Elke keer als ze samen een momentje als dit hebben vind ik het jammer dat ze niet bij elkaar zullen eindigen
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat idee had ik ook, ja. Ik denk dat Ted die ketting achterna is gegaan.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Mooie ep met schitterend eind. Kreeg gewoon kippenvel. Komt waarschijnlijk door eternal flame.
Barney heeft ook mooi closure van zijn vroegere leven. Leuk gedaan.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Nu het einde meer in zicht komt lijken de schrijvers eindelijk de houvast gevonden te hebben die ze nodig hadden. Zoveelste bewijs dat het gewoon te lang gerekt/uitgemolken is. Boeiende aflevering die met name qua romantiek de juiste snaren weet te raken. Lijkt het dan toch een mooi einde te gaan worden na enkele matige tot zeer matige seizoenen?
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Fraaie aflevering. Alles is hierboven al wel gezegd. Heb nu sterk de behoefte om The Bangles te gaan beluisteren.
Wonderschoon lied blijft het ook.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Ik kreeg er jeuk van, ook typisch voor de teloorgang van de serie, in de openingsscene van seizoen 1 heeft Ted het nog over Belle and Sebastian (met The boy with the arab strap als hoes in beeld) en nu komen ze met dit tenenkrommend nummer als cliché.
Hoewel de laatste 3 afleveringen inderdaad prima zijn, geeft wat hoop op een aardig einde.
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
AHWA & dualcia, wat vinden jullie van het idee dat het gesprek tussen Ted en Robin net zo denkbeeldig was en dat gesprek van Marshall en Lily? Die aanname las ik ergens online. Komt op zich wel logisch over, aangezien Robin op het einde van Ted weg aan het zweven was.
Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht, maar het klinkt inderdaad wel aanneembaar.
Ik vind Ted nog steeds een fijn personage en het is gewoon zonde dat hij niet met Robin kan eindigen, dus ik gun het hem wel om het te kunnen afsluiten en dit was dan wel een fijne manier: Puur voor hem.
Kan er dan ook niet een aanname gemaakt worden dat ook Barney deze nacht met die jongens niet echt heeft meegemaakt, maar dit in zijn dronken staat ook zelf bedacht heeft, en zo afscheid neemt van zijn oude leven? Of zou dit te vergezocht zijn?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Prima aflevering. Vooral de eerste 'boom!', die daarna natuurlijk te vaak herhaald werd. Scenes met the Mother, paar leuke flashbacks en flashforwards, dus veel meer eisen heb ik op dit moment niet meer.